Hoe zou jij je kind beslist NIET noemen?

Page: 12345 > Showing page 1 of 5
Author
pippi langkous
Power to the Pippi
2005/09/23 11:41:53 (permalink)
0

Hoe zou jij je kind beslist NIET noemen?

Vandaag liep dr in de buurtsuper een moeder voor me die haar zoontje tot de orde maande: "RAFEL niet doen, RAFEL blijf af, RAFEL kom hier...." Ik dacht bij mezelf: "Wat een rare naam... net als dat jongetje in de film die LEPEL heet, ook zo raar.... " Then it hit me! Dat ukkepukkie was natuurlijk naar voetbalidool Rafaël van der Vaart genoemd, maar z'n moeder kon z'n naam niet uitspreken. Ocherme. Daarom dus deze vraag aan jullie: hoe zou jij je kind BESLIST NIET noemen? Ik trap af met Rafaël.

84 Replies Related Threads

smokey juul
    smoke? no thnx!
    RE: Hoe zou jij je kind beslist NIET noemen? 2005/09/23 11:49:08 (permalink)
    0
    Ik zeg joris, ik zou mijn kind nooit Joris noemen. Wat een kutnaam vind ik dat. No offence voor mensen die joris heten. maf!
    Hessel
    Mr. Gigantism
    RE: Hoe zou jij je kind beslist NIET noemen? 2005/09/23 11:55:05 (permalink)
    0
    Klaas, piet, jan, etc..,de meeste 1 lettergreep namen zou ik liever niet aan mn kind geven.

Ik vind Swen trouwens wel een mooie 1 lettergrepige naam.
    Ik vind Pieter ook een coole naam, das al weer heel anders dan Piet super blij.

Het valt me op dat mensen die Pieter heten altijd wat vreemd zijn, en meestal dragen ze een bril. super blij
    Mr.X.
    PSI Force
    RE: Hoe zou jij je kind beslist NIET noemen? 2005/09/23 11:57:39 (permalink)
    0
    Pippi Langkous knipoog
    18fitie
    GOD OF B&F
    RE: Hoe zou jij je kind beslist NIET noemen? 2005/09/23 12:03:14 (permalink)
    0
    Mr.X. we denken hetzelfde!
    18fitie
    GOD OF B&F
    RE: Hoe zou jij je kind beslist NIET noemen? 2005/09/23 12:03:34 (permalink)
    0
    Klaas vindek een stomme naam!knipoog
    Juutje1
    Number one :-)
    RE: Hoe zou jij je kind beslist NIET noemen? 2005/09/23 12:04:33 (permalink)
    0
    Poeh, weet ik niet.. Ik vind het al moeilijk om te bedenken hoe ik hem WEL zou noemen..
    Al zijn er wel sommigen die echt afvallen: Frie, Broos (zo heten de 2 kinderen van kennissen van mijn ouders) en laatst een naam in de krant, die ik ook niet zou kiezen: Rafferijn..

DjMark
    ** Retired Moderator **
    RE: Hoe zou jij je kind beslist NIET noemen? 2005/09/23 12:06:26 (permalink)
    0
    Ik zou hem geen dubbele naam geven, dus geen: jan-peter, floris-jan of datsoort namen.
    pippi langkous
    Power to the Pippi
    RE: Hoe zou jij je kind beslist NIET noemen? 2005/09/23 12:09:36 (permalink)
    0
    ORIGINAL: Mr.X.

Pippi Langkous knipoog

boos Iks vink trouwens ook niks, maar Ed weer wel knipoog

Frie, Broos, Rafferijn: Juutje, kwist niet eens dat het bestond! Maar goed ook, hahaha....

Ehhhhh, no offense voor de mensen die hier misschien echt zo heten (ai, link topic voel al wat feedback aankomen)
    Mr.X.
    PSI Force
    RE: Hoe zou jij je kind beslist NIET noemen? 2005/09/23 12:16:14 (permalink)
    0
    Je zou eens moeten weten wat voor grote fan ik van pippi ben. super blij
    spiersmurf
    The Incredible Smurf
    RE: Hoe zou jij je kind beslist NIET noemen? 2005/09/23 12:38:44 (permalink)
    0
    ali mohamed osama mustafa nordin osram en ga het rijtje maar verder af
    Hessel
    Mr. Gigantism
    RE: Hoe zou jij je kind beslist NIET noemen? 2005/09/23 12:48:19 (permalink)
    0
    Het moet wel over namen gedaan die hier in NL en Belgie redelijk vaak voorkomen neem ik aan, Pippi?
    Anders kan ik zo een lijst arabische namen hier neer plakken
    digger
    Heavy Weight
    RE: Hoe zou jij je kind beslist NIET noemen? 2005/09/23 12:53:54 (permalink)
    0
    Friese namen zoals Hielke en Sietse (ja ik las vroeger de Kameleon super blij)
    floris2
    Power Bull ~ The Manimal! ~
    RE: Hoe zou jij je kind beslist NIET noemen? 2005/09/23 12:57:22 (permalink)
    0
    ORIGINAL: spiersmurf

ali mohamed osama mustafa nordin osram

damn huh?! verbaasd 

ik wilde mn kind net zo gaan noemen.....

super blij
    Bodyman
    BIG B
    RE: Hoe zou jij je kind beslist NIET noemen? 2005/09/23 13:19:46 (permalink)
    0
    Floris2 lijkt mij nou helemaal niets he, wel makkelijk hoor als je 20 kinderen hebt en allemaal jongens zijn (meisjes kan ook, we zijn niet zo bekrompen meer) en je trekt niet zo heel veel met ze op als ouders zijnde dan zit je altijd goed. Tenzij je ook slecht in nummers bent he.
    pippi langkous
    Power to the Pippi
    RE: Hoe zou jij je kind beslist NIET noemen? 2005/09/23 13:26:00 (permalink)
    0
    Hessel, ALLE input is welkom. Ben benieuwd.

Weet er nog 1: Egbert. Doet me aan eieren denken maf!
    Mr.X.
    PSI Force
    RE: Hoe zou jij je kind beslist NIET noemen? 2005/09/23 13:26:07 (permalink)
    0
    ORIGINAL: spiersmurf

ali mohamed osama mustafa nordin osram en ga het rijtje maar verder af

Moebarak
    Aimee
    X-frame Lady
    RE: Hoe zou jij je kind beslist NIET noemen? 2005/09/23 13:37:34 (permalink)
    0
    Ik haat zo'n naam als Boy! Dat vind ik echt een kutnaam. Ook namen als Fenna en Sterre vind ik verschrikkelijk. Een tijdje geleden had ik een moeder en zoon bij in de winkel (zij een jaartje 60, hij jaartje of 40!! en totaal geen aandacht voor z'n uiterlijk), echt een heel vaag stel. Op een gegeven moment zit hij in het pashokje, roept z'n moeder hem.... Slomo, waar zit je?? Slomo???

WTF?? Heet 'ie gewoon Slomo. Dat vind ik echt heel zielig!
    pippi langkous
    Power to the Pippi
    RE: Hoe zou jij je kind beslist NIET noemen? 2005/09/23 13:41:33 (permalink)
    0
    Aimee: die komt in de top tien van erge namen, hoor! Dat kan je je kind toch niet aandoen.....
    Cowgirl Herb
    goes bananas
    RE: Hoe zou jij je kind beslist NIET noemen? 2005/09/23 13:47:24 (permalink)
    0
    Nog een reden om geen kinderen te nemen, dan hoef je hier ook niet over na te denken super blij
    Page: 12345 > Showing page 1 of 5
    Jump to:
    © 2019 APG vNext Commercial Version 5.0