Hulp nodig met cutting eetschema van begin tot einde

Author
AB
Feather Weight
2015/07/05 22:49:48 (permalink)
0

Hulp nodig met cutting eetschema van begin tot einde

Hoi allemaal ,

Ik wil graag mijn laatste vetjes kwijt geraken maar het gaat maar niet , ik ben nu sinds vorige zomer 8kg afgevallen en moet niet meer veel ik zou zeggen 2kg  , mijn doel is afgetraint zijn ... mooi dun simpel . blij

ik drink geen frisdranken en eet geen vettige dingen
ik fitness 5x per week ma-vr krachttraining en als de goesting er nog inzit ga ik 2-3x per week lopen 5km(opbouwend)
ik heb ook fysiek werk 5op7
ik weeg 72kg
ben 175cm groot

mijn normaal eetschema is als volgt ... (varieert wel per dag) .

Ochtend 08:00 : 2 sneeën grijs brood met choco , heb een tijdje Oats gegeten maar was ik telkens erg misselijk van , ben dan op speltbrood gestapt met philidelphia gerookte paprika maar nu even nietmeer omdat ik resultaat zag zonder en choco is lekker ... , met een kleine tas alpro soya melk 

dan op werk 

Middag 12:00 : 6 sneeën grijs brood 
2 met philidelphia gerookte paprika 
2 met oude kaas
2 met plakje gehaktbrood of dergelijks
ik gebruikt ook nooit boter met brood
dan 5u gedaan op werk , ik wil meestal liefst voor 6u op de fitness zijn al dus eten is ofwel direct 17:15 of na gym

als het na gym is dan eet ik rond 20u mijn middagmaal , hangt er vanaf wat de pot schaft thuis ... meestal word er mager gekookt want mijn ma let ook op de calorieën per geluk blij

een voorbeeld :
gegrilde kalkoensate
krieltjes
lightdressing
salade afgewerkt met wat balsamico vinegrette

dus dit voor of na gym 
als het voor gym is dan eet ik na de gym om 20u meestal soep ... komkommersoep of aspergesoep (en ik laat me meestal verlijden door nog 2 sneetjes brood te eten ... met helaas choco de laatste tijd .)

bij dit alles word alleen water gedronken in grote maten 

dus dit is mijn eetschema voor de laatste 3-4 weken ... ik heb een streng dieet gevolgt hiervoor zonder die boterhammen met choco en kaas enz... 

wat mijn vraag nu is ik wil graag hulp met een schema wat past met mijn fitness en werk ... zoals gym dieets met veel kalkoen/kip brocolli 
ik zijn waarschijnlijk dergelijke schema's hier maar ik weet gewoon niet de hoeveelheden voor mij van toepassing zijn qua mijn gewicht , fitness-werk-cardio situatie en wanneer ik alles moet eten .

ik neem (liefst) geen shakes of iets dergelijks tenzij jullie het aanraden?

ik kan ook tijd maken tijdens werk als ik vaker moet eten 

Het zou enorm helpen moesten jullie me gedetailleerd kunnen helpen met dit alles , het is veel gevraagd ik weet sorry daarvoor super blij

dank bij voorbaat !

2 Replies Related Threads

Helpimstuck
    Feather Weight
    Re: Hulp nodig met cutting eetschema van begin tot einde 2015/11/22 09:19:59 (permalink)
    0
    Als het nog niet gelukt is: kijk anders even rond wat anderen doen als eet/dieet/training schema.
    Wel zou ik beginnen met wat gezonder spul, ipv choco elke dag knipoog
    Helpimstuck
    Feather Weight
    Re: Hulp nodig met cutting eetschema van begin tot einde 2015/11/29 19:29:09 (permalink)
    0
    Probeer anders een deze site https://happyhealthy.nl/ervaringen-reviews/ als je nog vragen hebt... en als je nog terug komt
    Jump to:
    © 2019 APG vNext Commercial Version 5.0