Hulp, vinden van juiste Voeding

Author
NickRod
Feather Weight
2014/07/17 20:40:16 (permalink)
0

Hulp, vinden van juiste Voeding

Beste,

Ik ben 1.74 en weeg 78 kg, heb vroeger ruim 5 keer in de week gesport boksen/voetbal, dit heeft echter een rug blessure opgeleverd vandaar dat ik daarom 2 jaar niks heb gedaan eigenlijk.
Ik ben plus minus éen maand weer aan het sporten a.d.h.v een trainingsschema die is opgesteld a.d.h.v mijn doelstelling om het lichaamsvetpercentage te verminderen en de lichaamsspierpercentage te vergrootten. Nu dat ik serieus bezig ben en het serieus wil vol houden om 3 maal weeks te gaan fitnessen ben ik behalve in het fitnessen geintreseerd in wat ik nou het beste zou kunnen eten in vergelijking met mijn b.g. doelstelling.

Dit is mijn eetpatroon per dag;
's Ochtends 6:45
1 bruine boterham met boter met Kaas + Tomaat
1 bruine boterham met boter gegrilde kiprollade
1 Glas water

Tussen door plus minus 10:00
1 Appel

's Middags 12:00
1 bruine boterham met Kaas
1 bruine boterham met Kipfilet / Rauwe ham /  Ham

Tussen door plus minus 14:00
1 Bakje fruitmix / één appel of iets anders van fruit.

's Avonds rond 18:00
Wat de pot schaft vaak pasta / wraps met gegrilde kip / aardappelen / sla / + stukje vlees

's Avond als de honger daar is, een fruit smootie zonder yoghurt/melk/ijs maar puur alleen fruit. Verder drink ik in de ochtend alleen een Red Bull Light omdat ik geen fan ben van koffie en de rest de hele dag flesjes water van 0,5L stuk of 3 a 4.

Nou was mijn vraag of ik dit op deze wijze kan/mag vol houden om af te vallen en het vet (lovehandels bijv ;-)) te laten verdwijnen? (onderstaand mijn meting informatie)
Op internet vind je diverse verhalen over wat je wel en wat je niet moet eten, maar de een spreek de ander tegen dus daar wordt je ook niet bepaald wijzer van als ik eerlijk mag zijn. Vandaar dat ik het nu eens hier probeer in de hoop dat jullie me verder kunnen helpen of duidelijk kunnen geven!

Alvast sowieso bedankt voor de moeite!

Gewicht: 78
BMI: 25.8
Lichaamsvet %: 22.6
Lichaamsspier %: 39.1
RM kcal: 1176
Visceraal vetniv.: 8

0 Replies Related Threads

Jump to:
    © 2019 APG vNext Commercial Version 5.0