I love inhalen...

Page: < 12 Showing page 2 of 2
Author
Feel
live life to the max
RE: I love inhalen... 2005/09/26 04:04:10 (permalink)
0
ORIGINAL: sis

Volgens mij is het effectiever om een paar gruwelijke beelden van verkeersongelukken te tonen.

Ik denk dat geen enkele campagne echt heel erg zinvol is eigenlijk...

People come and go and nothing we can do about it.

Ongelukken gebeuren nou eenmaal,het zijn moment-opnames die met geen enkele campagne te voorkomen zijn dus je kunt je afvragen wat het nut ervan is.
lauw †
Number Two ;-)
RE: I love inhalen... 2005/09/26 10:16:43 (permalink)
0
I LOVE THE SLIPSTREAM (bumperkleven klinkt zo negatiefsuper blij)
DvO
Blood Flows
RE: I love inhalen... 2005/09/26 10:30:01 (permalink)
0
ORIGINAL: T@Z

ORIGINAL: DvO

ORIGINAL: T@Z

waar heb je het nou over? als hij er aardig wat aan over heeft gehouden is het GOED gejat. Of het ontwerp mooi is of niet zou ik niet wakker van liggen als ik me net scheel verdient heb...sommige mensen snappen het ook echt niet

Het idee is goed gejat, maar het ontwerp is slecht gejat.

Wie snapt het hier nou niet?

daarmee bedoelde ik dus dat het ontwerp er helemaal niet toe doet. je snapt het dus nog steeds niet....Het gaat om wat Testo al zegt: geld.

Net alsof die jongen zich scheel verdient, denk is na.
Na 3 weken vind niemand het meer boeiend en kopen ze niks meer, terwijl al zn gegevens wel lekker over heel het internet vliegen.
Z'n mailboxen zitten vol met spam, hij kan een nieuw telefoon nummer aanvragen z'n adres wordt volgespammed met post van de overheid en dat allemaal voor een paar honder eurotjes!

super dat geld
T@Z
Mr. Alfabet
RE: I love inhalen... 2005/09/26 12:37:22 (permalink)
0
mwah een btje slim persoon heeft een mailbox, een telefoon met pre-paid waarop je alleen gebeld wordt en een postbus. Maarja of hij dat heeft weet ik niet. Maar wat ik nu niet snap: als hij dan een mooi ontwerp heeft, wat is daar dan het voordeel aan bij de door jou bovengenoemde situatie.....niet echt veel denk ik.
Page: < 12 Showing page 2 of 2
Jump to:
© 2019 APG vNext Commercial Version 5.0