Iemand tips?

Author
NickB1987
Feather Weight
2013/02/13 14:10:02 (permalink)
0

Iemand tips?

Hallo Allemaal,

Zoals in het forum voorstellen al beschreven wil ik graag vet verbranden en spiermassa opbouwen. Nu kamp ik vanaf kinds af aan al met overgewicht. Nu heb ik toch de mentale knoop doorgehakt en ben aan het sporten geslagen. ik heb de afgelopen dagen mijn eetpatroon aangepast en zou graag nog tips krijgen ivm voeding e.d. omdat ik hier een echte leek in ben wat zoal goed is. mijn ontbijt en lunch zien er standaard uit. het avond eten is verschillend.

Mijn ontbijt bestaat uit 2 bruine boterhammen met beleg (kaas, boterham worst, kipfilet, kalkoenfilet)
Middag 2 bruine boterhammen met beleg (zie boven)
Avond eigenlijk wat de pot schaft. 2x kleine porties groente. de ene dag wel de andere dag geen aardappels maar niet meer dan 2 halve) met 1 stukje vlees en een klein schepje jus.

Ik probeer tussendoor zo min mogelijk te snacken. mocht ik trek krijgen in de avonden dan eet ik 1 a 2 augurken. qua drinken is het koffie in de ochtend en avond. middag water, ice tea green en 1 a 2 bekers melk.

Mogen er mensen zijn die tips hebben wat verbeterd moet worden dan hoor ik dit graag.

3 Replies Related Threads

sis
    NO Sissy !!
    Re:Iemand tips? 2013/02/13 15:56:39 (permalink)
    0
    Dat ziet eruit als weinig eten blij en ik vind het veel koolhydraten, weinig vetten, weinig groente. Je kunt gerust bij iedere maaltijd groente eten. Verder zit in kant en klaar vleesbeleg veel spul zoals smaakversterkers en conserveringsmiddelen. Als je toch kip op brood wilt dan kun je ook een stuk kipfilet nemen, een echt stuk vlees dus. Of geen brood maar een salade met vlees, ei, zaden, pitten, rauwkost. Aan vetten mis ik vis, maar je kunt ook denken aan noten, avocado, olijven. 
    NickB1987
    Feather Weight
    Re:Iemand tips? 2013/02/13 16:28:26 (permalink)
    0
    Dank je voor je reactie sis, ik merk wel dat ik net zoals velen de verkeerde keuzes maak. Weinig eten maar dan wel het verkeerde. ik ga zeker aan de slag met de tips die je geeft omdat het meeste wat je noemt toch al iets is wat ik lekker vind. Is het een idee ook in mijn geval in vet verliezen om ipv brood in de ochtend dit te vervangen door brinta?
    sis
    NO Sissy !!
    Re:Iemand tips? 2013/02/13 16:48:44 (permalink)
    0
    Havermout zou in dat geval een tikkie beter zijn dan brinta. Hoger in eiwitten en bruikbare vetten en veel lager in (darmverstorende) gluten. Eetlepeltje kokosolie erdoor maakt het lekker vullend en geeft meteen wat goede vetten. Kaneel geeft een fijn smaak accent. Heu.. ik dwaal wat af van de vraag geloof ik wordt tijd om aan koken te gaan denken zeker
    Jump to:
    © 2022 APG vNext Commercial Version 5.0