Ik heb vandaag.. :-(

Page: < 12 Showing page 2 of 2
Author
Susy
Feels good!
RE: Ik heb vandaag.. :-( 2005/07/04 16:15:01 (permalink)
0
@Juutje

Heb je je hypotheek rechtstreeks bij de ING afgesloten of bij een tussenpersoon? Want anders moet je je tussenpersoon aan het werk zetten. Verder kun je er niets aan doen dat de rente nu lager is dan waar jij hem voor getekend hebt op je offerte. De rente schommelt nou eenmaal en daar kan de ing verder niets aan doen. Als ze hem nu aan gaan passen heb je geluk maar ga daar zeker maar niet van uit hoor!
Bloempje
Little Nasty Girl
RE: Ik heb vandaag.. :-( 2005/07/04 16:48:44 (permalink)
0
ik heb vandaag het zoveelste uitzendbureau gezien en tevergeefs geen werk.

Werk ook al bij thuiszorg, maar kom echt uren te kort dus wil graag nog bijwerken voor de opleiding weer begint.
Overal helaas of mijn profiel voldoet niet aan de gevraagde eisen, of het is fulltime wat weer niet gaat ivm al een bestaande baan
En vakantie komt eraan schoolboeken etc etcja ja

dus als iemand werk heeft
DjMark
** Retired Moderator **
RE: Ik heb vandaag.. :-( 2005/07/04 16:50:49 (permalink)
0
je mag me auto wel even komen wassen Bloem.
Krijg je 4 euro voor, als je het netjes doet knipoog
Bloempje
Little Nasty Girl
RE: Ik heb vandaag.. :-( 2005/07/04 17:18:03 (permalink)
0
me uurloon ligt wat hoger Markmaf!
Juutje1
Number one :-)
RE: Ik heb vandaag.. :-( 2005/07/04 17:21:51 (permalink)
0
ORIGINAL: Susy

@Juutje

Heb je je hypotheek rechtstreeks bij de ING afgesloten of bij een tussenpersoon? Want anders moet je je tussenpersoon aan het werk zetten. Verder kun je er niets aan doen dat de rente nu lager is dan waar jij hem voor getekend hebt op je offerte. De rente schommelt nou eenmaal en daar kan de ing verder niets aan doen. Als ze hem nu aan gaan passen heb je geluk maar ga daar zeker maar niet van uit hoor!

Hoi Susy,

We hebben het inderdaad via een tussenpersoon afgesloten, maar het is toch niet al te veel gevraagd van ING om een nieuwe klant even netjes terug te bellen? Ik had overigens ook al met onze tussenpersoon overlegd, maar wilde het ook graag zelf nog even 'uitleggen'.
Dat van die rente snap ik. Ik wil gewoon de rente die we geaccepteerd hadden. Ik heb ze alleen wel gezegd dat ik het vind vreemd vind dat dat blijkbaar zo moeilijk is, omdat de huidige rente nog lager is dan wij afgesproken hadden. Kijk, als we nou een belachelijk lage rente bedongen hadden, kon ik er nog iets van begrijpen, maar nu...

Ik wil gewoon mijn 4,1%, waar we voor getekend hebben op de acceptatiekopie van de offerte. Als de ING zo groot/lief wil zijn om ons te laten zien dat ze best klantvriendelijk kunnen zijn en ons aanpassen naar 3,9%, is dat inderdaad helemaal joepie. Da's ook niet de insteek, maar ik zou het wel een aardig gebaar vinden.

Die man zou zijn best gaan doen... het lijkt mij een kwestie van rentetarief invullen, maar goed, ik werk niet bij een bank... Hij wel, is er geloof ik zelfs directeur, tenminste, dat is wat me via de telefonische helpdesk vermeld werd (maar die zeiden ook dat ik teruggebeld zou worden..NOT)
Susy
Feels good!
RE: Ik heb vandaag.. :-( 2005/07/04 20:57:22 (permalink)
0
Tja...heel irritant als je niet wordt terug gebeld ja! Ik werk zelf bij een tussenpersoon dus en merk dat wij zelf veeeel meer voor elkaar krijgen dan de klant zelf. Wij worden altijd vrij snel teruggebeld maarja in hun ogen zijn wij een grote klant waar ze veel geld aan verdienen. Vandaar dat het slimmer is om je tussenpersoon lekker aan het werk te zetten want die krijgen meer voor elkaar dan de klant zelf. Misschien kan jouw adviseur iets voor elkaar krijgen met de rente en dan moet hij het gooien op het feit dat jullie als klant zijnde niet netjes behandeld zijn. Kleine kans, maar 0,2 % is mooi meegenomen. Reken maar uit op jaarbasis!

Beetje offtopic dit allemaal maar hoop voor je dat het allemaal snel goed komt!! knipoog
Hessel
Mr. Gigantism
RE: Ik heb vandaag.. :-( 2005/07/04 22:40:21 (permalink)
0
verdrietigverdrietig kvoel me zo klote vanavond.
sis
NO Sissy !!
RE: Ik heb vandaag.. :-( 2005/07/04 22:48:20 (permalink)
0
ja ja waarom?
Feel
live life to the max
RE: Ik heb vandaag.. :-( 2005/07/05 00:37:53 (permalink)
0
Inmiddels 2uur later............Hessel,are you still alive?
Hessel
Mr. Gigantism
RE: Ik heb vandaag.. :-( 2005/07/05 00:39:11 (permalink)
0
Ja tis wel weer ok.
Kben opgevrolijkt door een heeeel lief meisje blij
Feel
live life to the max
RE: Ik heb vandaag.. :-( 2005/07/05 02:31:52 (permalink)
0
Kijk....dat zijn goede berichten,vriend!!super blij

Dacht effe dat je jezelf mss opgehangen had ofzo...

Maar dat gaat niet zo makkelijk met onze lengte he?!
Nootje
Drill Instructor
RE: Ik heb vandaag.. :-( 2005/07/14 00:30:22 (permalink)
0
Mezelf weer eens gewaagd aan de magere kwark, maar het gaat er echt niet in tot mijn grote teleurstelling verdrietig Zelfs niet met diksap en rozijntjes verdrietig

Ik denk dat ik het toch maar bij de halfvolle fruitkwark hou... knipoog
calibre_
Super Heavy Weight
RE: Ik heb vandaag.. :-( 2005/07/14 12:07:07 (permalink)
0
gewoon mixen met wat magere melk en fruitsap en wegdrinken

Ik kreeg meteen op men kop toen ik opstond omdat ik die stomme stenen eend op het terras omver gegooid heb en de kop er nu af is
Hessel
Mr. Gigantism
RE: Ik heb vandaag.. :-( 2005/10/04 22:26:40 (permalink)
0
Hoe verwerken jullie frustraties en depressies?

Mijn manier is verkeerd denk ik, maar ik weet niks beters.
sis
NO Sissy !!
RE: Ik heb vandaag.. :-( 2005/10/04 22:30:20 (permalink)
0
Frustraties daarvan probeer ik de reden boven te halen en aan te pakken.

Dippies.. afhankelijk van de oorzaak, en of het binnen mijn vermogen ligt om het op te lossen.

Wat is jouw manier dan..
Hessel
Mr. Gigantism
RE: Ik heb vandaag.. :-( 2005/10/04 22:32:14 (permalink)
0
dat post ik liever niet.

Maar ik dacht dat mensen hier mischien wat betere manieren hebben.
Page: < 12 Showing page 2 of 2
Jump to:
© 2019 APG vNext Commercial Version 5.0