Ik stel mijzelf even voor.

Author
Karolien
Feather Weight
2014/05/12 13:34:59 (permalink)
0

Ik stel mijzelf even voor.

Hoi Allemaal,

Ik ben Karolien en ik ben 32. Ik heb mij aangemeld voor meer informatie over vooral droogtrainen.

Het gaat om het volgende: (Even klein verhaaltje over hoe ik ben begonnen) 6 jaar geleden ben ik begonnen met fitness met het doel strak, droog en vooral gespierd te worden. In 2008 was ik goed op weg en zat rond de 20% aan vet en woog 58 kilo. Wel wat te licht. Maar toen werd ik zwanger en kreeg mijn eerste zoon. Ik kwam 30 kilo aan omdat ik stopte met roken en ineens alles at wat ik maar tegen kwam. Ik heb de fitness niet weer opgepakt maar kreeg mijn gewicht weer omlaag tot ongeveer 72 kilo. 2010 werd ik zwanger en kreeg onze tweede jongen. Vervolgens weer 30 kilo aangekomen en ik was er klaar mee.. Ik was heel ongelukkig om hoe ik eruit zag. Dus er moest iets gebeuren. Eind goed al goed februari 2013 weer begonnen met fitness met hetzelfde doel als in 2008, slank, droog en gespierd te worden. Ik woog toen 78 kilo. We zijn nu een jaar verder en ik weeg 63 kilo en heb een vet% van 25 ongeveer volgens mij. Ik doe eigenlijk alleen maar krachttraining 4x per week en probeer zoveel mogelijk goede dingen binnen te krijgen. 
Ik wil mijn vet% graag net onder de 20% en daar gaan we de aankomende tijd voor..

Groeten Karolien

3 Replies Related Threads

sis
    NO Sissy !!
    Re: Ik stel mijzelf even voor. 2014/05/12 13:54:35 (permalink)
    0
    Welkom Karolien, succes met je plannen! Je hebt al aardig wat bereikt
    Dave Hawk
    IFBB/NBBF wereldrecordhouder
    Re: Ik stel mijzelf even voor. 2014/05/27 13:11:22 (permalink)
    0
    Welkom !.
    ErEf
    Growing pains BFF AD
    Re: Ik stel mijzelf even voor. 2014/06/02 11:30:01 (permalink)
    0
    respect dat je iedere keer weer het overgewicht hebt kunnen wegwerken

welkom
    Jump to:
    © 2021 APG vNext Commercial Version 5.0