Ik word gek!!!!!!

Page: < 123 > Showing page 2 of 3
Author
Zef
Heavy Weight
RE: Ik word gek!!!!!! 2005/02/16 18:56:42 (permalink)
0
ik moet zeggen dat ik me niet echt vreselijk klote voel. Natuurlijk is dit zwaar k*t maar ik loop niet de hele dag chagerijnig te zijn ofzo.
Maar wat je zegt die onzekerheid is het vervelendst.
Als ik weet dat we over 6 maanden in een huis komen : cool, geen probleem
maar ik weet niet of we straks in een andere wijk zitten en ik praktisch naast mijn vrienden woon of dat ik voortaan een uur moet fietsen om naar vrienden te gaan, mijn vader te zien, te gaan werken, te gaan sporten en dit geldt ook voor mijn zusje ik kan de auto nog pakken of de bus ik heb toch ov moet mijn zusje voortaan een buskaart kopen?? Die werkt nog niet en heeft daar helemaal geen geld voor het zijn dat soort dingen waar ik verschrikkelijk zenuwachtig van word, dat je niet zeker weet hoe de toekomst eruit ziet.
Maja het zal wel goedkomen als de nood het hoogst is is de redding nabij zullen we maar zeggen he super blij

DHB
Legitimate Businessman
RE: Ik word gek!!!!!! 2005/02/17 13:29:35 (permalink)
0
k Vind het dus echt bullshit dat die lui zomaar de boel kunnen terugdraaien terwijl jullie een beetje in de kou worden gezet! Een hele week extra urgentie? Poeh poeh, ze zijn wel vrijgevig zeg!ja ja k Hoop dat er op korte termijn alsnog een oplossing wordt gevonden.

Succes!
IronGiant
Light Weight
RE: Ik word gek!!!!!! 2005/02/17 13:32:29 (permalink)
0
Veel sterkte man, hoewel ik je niet ken wil ik dat gewoon even melden.
xandertreffers
Super Heavy Weight
RE: Ik word gek!!!!!! 2005/02/17 13:38:31 (permalink)
0
Argh...Woningbouwverenigingen...kZie die man al achter zijn bureau zitten: "oh, geven we ze toch en weekje extra zoektijd?" en dan met een gerust hart naar huis gaan...

Kijk, da's waarom ik nooit ambtenaar zou worden...Daar moet je toch een speciaal type voor zijn...

Succes met alles!

Xander
Zef
Heavy Weight
RE: Ik word gek!!!!!! 2005/02/17 18:20:41 (permalink)
0
bedankt allemaal.
Eindelijk een beetje goed nieuws:
normaal gesproken wordt er op de 'mooie' huizen een urgentie-beperking gezet, dit om een beetje te voorkomen dat mensen zonder urgentie steeds een huis voor hun neus zien weggekaapt, op zich een logische regel.
Over een tijdje komt er een huis vrij in een wijk een paar honderd meter van waar wij nu wonen normaal gesproken zou er op dit huis een urgentie-beperking komen maar vandaag werd mijn moeder opgebeld met de mededeling dat dit voor dit huis niet het geval zal zijn. Wij kunnen dus reageren!
Het huis moet echter wel een volle week op de site enzo staan zodat iedereen erop kan reageren dus het is even afwachten tot ie daarop komt en dan een spannend weekje [de tweede ]
Wordt dit niks.........DAN ga ik wel huilen maar voorlopig nog niet super blij
Goed weekend allemaal.
Gr. Zef
Li
Heavy Weight
RE: Ik word gek!!!!!! 2005/02/17 18:40:25 (permalink)
0
komt goedblij
DHB
Legitimate Businessman
RE: Ik word gek!!!!!! 2005/02/17 23:15:35 (permalink)
0
Lijkt het idd wel op. k Duim voor je!knipoog
Zef
Heavy Weight
RE: Ik word gek!!!!!! 2005/03/01 12:47:45 (permalink)
0
we hebben zojuist de uitslag gekregen van het 2e huis en.........er is heel veel op gereageerd, ook door veel mensen met een urgentieverklaring maar we hebben em super blij
Na 6 maanden eindelijk een beetje rust aan me kop. Mijn moeder heeft vanmiddag al een afspraak en krijgt dan ook het telefoonnummer van die mensen zodat we een keer kunnen gaan kijken. En de 17e krijgen we sleutel al!!!
Dus eindelijk weer beetje goed nieuws super blij
Gr. Zef
DjMark
** Retired Moderator **
RE: Ik word gek!!!!!! 2005/03/01 12:48:35 (permalink)
0
Goed man!
Gefeliciteerd.
DHB
Legitimate Businessman
RE: Ik word gek!!!!!! 2005/03/01 13:02:57 (permalink)
0
Top man!

Van harte![sm=sheep.gif]
Susy
Feels good!
RE: Ik word gek!!!!!! 2005/03/01 13:06:31 (permalink)
0
Nou....dat is goed nieuws zeg!! Helemaal toppie!!

Nu wel al snel getekend???

Suc6 verder met alles!
Moob
Bullet Ride *ex top mod*
RE: Ik word gek!!!!!! 2005/03/01 14:05:44 (permalink)
0
dat is goed nieuws!

gefeliciteerd. knipoog
Laura Palmer
Miss Jolie
RE: Ik word gek!!!!!! 2005/03/01 14:07:27 (permalink)
0
Jippie echt super . Gefeliciteerd!!!!!!!!
Purple
Miss Perfect
RE: Ik word gek!!!!!! 2005/03/01 14:07:32 (permalink)
0
gefeliciteerd
Zef
Heavy Weight
RE: Ik word gek!!!!!! 2005/03/01 14:37:35 (permalink)
0
bedankt allemaal het is jammer dat ik momenteel 'between gyms' ben want heb behoorlijk zin om te gaan trainen maja je kunt niet alles hebben he, huiswerk maken is ook leuk.
toops
Light Weight
RE: Ik word gek!!!!!! 2005/03/01 14:42:43 (permalink)
0
gefeliciteerd man!
Zef
Heavy Weight
RE: Ik word gek!!!!!! 2005/05/01 14:08:38 (permalink)
0
nou mijn laatste update,

de afgelopen maand is behoorlijk druk geweest. Het hele huis, van boven tot onder, is behangen, geschilderd, voorzien van kliklaminaat, nieuwe deuren en er is nog veel meer gedaan.
Afgelopen week hebben we een paar dagen dingen verhuisd met afgelopen vrijdag de grote finale. Van 9 tot 9 ben ik met vrienden bezig geweest [naja ik van 9 tot 9 mij vrienden draaiden ploegendiensten [super blij]] het grootste deel te verhuizen en we zitten er al 2 dagen!
Er moeten nog wel een hoop kleine dingen gebeuren maar dat komt allemaal dik in orde. Ik heb toch een week vakantie.
Nu nieuwe schema's maken en weer een paar keer op en neer rijden.
Eindelijk na 8 maanden onzekerheid en geregel een beetje rust aan mijn hoofd [super blij][super blij][super blij]

Gr. Zef en nogmaals bedankt voor de leuke en steunende reacties destijds
Mr.T
110 kg schoon aan de haak
RE: Ik word gek!!!!!! 2005/05/01 14:21:16 (permalink)
0
Hey kerel...

Ben blij dat het nu allemaal weer een beetje in orde is...

Veel plezier in je nieuwe huis, en veel rust voor de komende weken. Veel succes met trainen....

BB helpt je er altijd doorheen!
just_me
The artist of my own body
RE: Ik word gek!!!!!! 2005/05/01 17:08:12 (permalink)
0
heej ik lees je verhaal nu pas en wil even zeggen dat ik hoop dat je nu ook eg lekr rust krijgt aan je hoofd en dat t allemaal goed gaat voor jullie.`en nu lekr weer trainen (is ook lekr om je af te reageren [knipoog])

cybermouse
Iniminitinymouse
RE: Ik word gek!!!!!! 2005/05/01 18:53:37 (permalink)
0
Hihi ik was deze post ook even uit het oog verloren. Er is al weer veel met je gebeurt sinds februari. Fijn dat je je daardoor niet gek hebt laten maken. Zo te horen voel je je prima ondanks alles. Dat staat je goed joh
Ga er wat moois van maken, lekker opnieuw beginnen. En ...eh... niet vergeten te sporten hoor. Is heel belangrijk ... ook om af te reageren. Zet 'm op.
Page: < 123 > Showing page 2 of 3
Jump to:
© 2019 APG vNext Commercial Version 5.0