Ik word gek!!!!!!

Page: < 123 Showing page 3 of 3
Author
Wreckless
Super Heavy Weight
RE: Ik word gek!!!!!! 2005/05/01 19:11:03 (permalink)
0
Fijn dat het toch allemaal in orde is gekomen. [blij]
Zef
Heavy Weight
RE: Ik word gek!!!!!! 2005/05/04 17:10:50 (permalink)
0
hey bedankt allemaal,

ik zou uiteraard mezelf niet zijn als het op de valreep niet nog ff misging:

vandaag is het internet enzo aangesloten daarna ging ik ff sporten. Op de terugweg nog even wat dingen ophalen in het oude huis. Om te beginnen het ladenkastje van me zusje [vol uiteraard]
al 5 jaar gaat het goed, maar ik flikkerde toch met ladenkastje en al van de beruchte zoldertrap.
Ik naar beneden, ladenkastje op me gezicht resultaat: 2x een dikke lip, zeer pijnlijke tand, schaafwond op me rug, achterhoofd, elleboog, knie en voet, dikke neus+snee uiteraard ook een bloedneus, dikke kin en 3 hechtingen in me wenkbrauw.
En ook nog een wekadvies!! Ik word dan vannacht om de 2 uur wakker gemaakt en moet ik allerlei achterlijke opdrachtjes uitvoeren om te kijken of ik geen hersenbeschadiging heb.
Volgens de dokter krijg ik morgen waanzinnig veel pijn aan mijn rug en wenkbrauw en krijg ik moeite met ademhalen doordat mijn rug gekneusd is en dan ga je oppervlakkig ademhalen [want ademhalen doet pijn] en dan krijg je longontsteking.
lekker verhaal dus allemaal...

Een wijze les dus: geen ladenkastjes proberen weg te koppen en helemaal niet op de trap, dat verlies je altijd.
Waar ik helemaal van baal is dat ik deze week weer ben begonnen met trainen, nieuw voedingsschema , iedere morgen cardio. Maja dat moet ik dan maar een weekje uitstellen geluk bij een ongeluk was dat het NA mijn training was en niet ervoor, scheelt toch weer, al is mijn post-w/o maaltijd er wel bij ingeschotensuper blij

Anyway ik ga mijn bed maar eens opzoeken.
Gr. Zef
Bloempje
Little Nasty Girl
RE: Ik word gek!!!!!! 2005/05/04 17:12:41 (permalink)
0
haha en t is nog niet eens vrijdag de 13esuper blij

Veel beterschapjes en laat je dan maar goed verwennen
Laura Palmer
Miss Jolie
RE: Ik word gek!!!!!! 2005/05/04 18:38:56 (permalink)
0
Oei, dat is echt pijnlijk. Rust heb je nou wel nodig zowel geestelijk als lichamelijk. Morgen lekker rustig aan doen, bad nemen of koptelefoon op en chillen.

Veel beterschap iig.
Page: < 123 Showing page 3 of 3
Jump to:
© 2019 APG vNext Commercial Version 5.0