Jou Rassie

Page: < 12 Showing page 2 of 2
Author
floris2
Power Bull ~ The Manimal! ~
RE: Jou Rassie 2005/09/24 14:53:23 (permalink)
0
Ik moet eerlijk zeggen dat ik heel dat gebeuren niet volg. (overigens ook een keuze die je kan maken..) al wordt je dat wel verdomd moeilijk gemaakt, omdat heel veel mensen het erover hebben en dan jouw mening erover willen weten. Ik zeg dan dit:

Ik ken die man niet persoonlijk, oke ik ken z'n nummers dan wel, maar voor de rest ken ik hem niet. Dus waarom zou ik dan ineens gevoelens voor zijn overlijden moeten hebben. Laten we het er op houden dat ik net zoveel gevoelens ervoor heb, als ieder ander die overleden is en een rouwadvertentie in de krant zet...

*edit*
Nou ja wanneer zijn familie of naaste een rouwadvertentie plaatst (als diegene die overleden is dat ook nog zelf moet doen is het wel knap...)
Geurt-G
Super Heavy Weight
RE: Jou Rassie 2005/09/26 09:34:32 (permalink)
0
Hazes z'n muziek is/was altijd leuk om te horen, zoveel menssen zoveel smaken, waar ik idd niet goed van wordt is de mediageilheid die Rachel heeft, gewoon zielig voor die twee kids, dat jochie weet zich ook geen houdung te geven.

En waarom een standbeeld, het lijkt wel of er voor iedereen tegenwoordig een standbeeld onthuld wordt, tssss.

G.
lauw †
Number Two ;-)
RE: Jou Rassie 2005/09/26 10:14:33 (permalink)
0
Ik hoop maar dat André Hazes een vrouw had die om André gaf en niet om zijn portemonnee.
Mr.X.
PSI Force
RE: Jou Rassie 2005/09/26 12:04:00 (permalink)
0
Ik schreef dat zijn eerste vrouw zei dat Rachel het doodschoppen nog niet waard is, maar het is zijn tweede vrouw.
Zijn eerste vrouw heeft kort naar Andre zijn dood zelfmoord gepleegt, ze had kanker.. en een hoop pijn.

lauw †
Number Two ;-)
RE: Jou Rassie 2005/09/26 16:51:41 (permalink)
0
Dat maakte André zo cool. Hij leefde waar hij over zong. Zijn eigen leven was imho zijn beste inspiratiebron
Page: < 12 Showing page 2 of 2
Jump to:
© 2019 APG vNext Commercial Version 5.0