Jou Rassie

Page: 12 > Showing page 1 of 2
Author
Mr.X.
PSI Force
2005/09/23 12:12:26 (permalink)
0

Jou Rassie

Las vanochtend de overlijdensadvertentie van Rachel.
Van dat soort mensen word ik echt misselijk.
De scheidings papieren waren bijna rond voordat Andre overleed.
Nu zijn as in een tattoo zetten en een vuurpijl met zijn as verschieten... met natuurlijk een hoop poeha erbij. 
Gisteren was zijn eerste vrouw op te tv die net van de rechtzaak kwam ivm het boek dat Rachel wil uitgeven.
Ze had maar een paar woorden.... ze is het doodschoppen nog niet waard.

23 September 2004 - 23 September 2005

Je bent nog geen seconde uit mijn gedachten geweest.
Dat kan ook niet en dat mag ook niet.
Als af en toe het besef een klein beetje bij me binnenkomt ga ik kapot van verdriet.
Lieverd, ik kan je niet vertellen hoe erg ik je mis.
Ik wist niet dat ik zoveel tranen had.

Ik heb zoveel mogelijk volbracht waarvan ik zeker weet dat jij dit ook zo gedaan zou hebben.
En je kent me, ik heb je beloffd om je problemen op te lossen en ik denk dat ik nu op deze manier heel veel voor je oplos.
Ook dit was niet de gemakkelijkste taak.
Ik heb er zeker geen vrienden mee gemaakt, het zij zo !
Maar ik heb het allemaal gedaan zoals jij het wilde.
Dit is voor mij het belangrijkste.
Nu begrijpt hoplijk echt iedereen dat jou 'waarom' een 'daarom' heeft.
Niets dan de waarheid.
Dat is wat we allebei altijd heel belangrijk vonden.

Daarom ben ik blij om dit voor jou, Roxy en kleine dré te kunnen en mogen doen.
We zeiden altijd tegen elkaar 'forever'.
Jij hebt dit woord voor eeuwig bij je, maar ik ook.
Met een goed gevoel kan ik straks bij je boven komen want ik wil dat je dan nog steeds trots op me bent.
En als ik dan weer bij je ben, gaan we samen jou boek lezen.
Tot die tijd zal je altijd in mijn hart, in mijn gedachten en zelfs in mijn lichaam blijven en altijd zal ik alles in jouw denkwijze doen.

Je weet onze erecode.
Je bent en blijft voor altijd mijn grote liefde en ik zal onvoorwaardelijk met heel mijn hart van je blijven houden.

Jouw Rassie

vies bah

24 Replies Related Threads

pippi langkous
    Power to the Pippi
    RE: Jou Rassie 2005/09/23 12:19:37 (permalink)
    0
    wist ik niet van die scheiding, wat een poppenkast dan allemaal zeg....

Attachment(s)

Attachments are not available: Download requirements not met
    spiersmurf
    The Incredible Smurf
    RE: Jou Rassie 2005/09/23 12:26:50 (permalink)
    0
    dit hele gebeuren is weer een typisch nederlands staaltje zeikkunst
    iedereen heeft zijn ongezouten mening al klaar,terwijl niemand weet hoe het zit en er bij is geweest................allemaal blablablavies bah

digger
    Heavy Weight
    RE: Jou Rassie 2005/09/23 12:57:49 (permalink)
    0
    Hoe het met die twee zat, interesseert me niet. Ik vind alleen de aandacht zo verschrikkelijk overdreven. So what dat het een jaar geleden is? Toen Hazes nog leefde vond iedereen zijn muziek slappe sentimentele troep, en nu die dood is kan iedereen elk nummer meebleren. En er is een standbeeld van de beste man opgezet.....OMFG
    Mr.X.
    PSI Force
    RE: Jou Rassie 2005/09/23 13:22:42 (permalink)
    0
    ORIGINAL: spiersmurf

iedereen heeft zijn ongezouten mening al klaar,terwijl niemand weet hoe het zit en er bij is geweest................allemaal blablablavies bah

Je hoeft er niet altijd bij te wezen om te weten hoe het in elkaar steekt.
    Rachel zoekt zelf de publiciteit dus die mening word snel gemaakt.
    Zulke mensen zijn zo doorzichtig, daar hoef je niet veel mensen kennis voor te hebben.

Trouwens welke moeder stimuleerd haar kind van 16 om een oudere kerel  te versieren?
    Die op de poen uit is !!!
    En geloof me zo'n vette advertentie kost duizenden euro's .

Aimee
    X-frame Lady
    RE: Jou Rassie 2005/09/23 13:42:29 (permalink)
    0

Daar ben ik het helemaal mee eens! Ik denk dat Rachel het zelf ook niet makkelijk heb gehad, want Hazes was nou niet de makkelijkste persoon om mee te leven. Dus houd je erbuiten als je niet weet hoe het echt zit. Die vrouw houdt misschien zielsveel van haar overleden man en ze heeft altijd veel van 'm gehouden. En die eerste vrouw van Hazes, dat is natuurlijk logisch dat die zo moeilijk gaat lopen doen over dat boek, want ze wordt behoorlijk met de grond gelijk gemaakt. Had ze dat maar niet moeten flikken toendertijd!
    T@Z
    Mr. Alfabet
    RE: Jou Rassie 2005/09/23 14:07:10 (permalink)
    0
    vind ik ook behoorlijk overdreven reactie van je Digger.....Veel nummers van Hazes passeerden ook al de revue toen hij nog leefde. Blijkbaar had de beste man genoeg fans zodat het commercieel gezien de moeite was er een documantaire over te maken. Het draait allemaal om geld.
    spiersmurf
    The Incredible Smurf
    RE: Jou Rassie 2005/09/23 14:32:52 (permalink)
    0
    ORIGINAL: Mr.X.

Je hoeft er niet altijd bij te wezen om te weten hoe het in elkaar steekt.
    Rachel zoekt zelf de publiciteit dus die mening word snel gemaakt.
    Zulke mensen zijn zo doorzichtig, daar hoef je niet veel mensen kennis voor te hebben.

Trouwens welke moeder stimuleerd haar kind van 16 om een oudere kerel  te versieren?
    Die op de poen uit is !!!
    En geloof me zo'n vette advertentie kost duizenden euro's .

nou dat lijkt mij van niet hoor,heeft heel nederland dan met hun samen geleefd is heel nederland erbij geweest in moeilijke tijden of gesprekken
    iedereen mag zijn mening hebben,maar die word gevormd door wat de mensen alleen maar willen zien..........negatiefe dingen.

als je tegenwoordig iets doet wat niet in het staatje past word je gelijk afgestraft
    als je laat zien dat het goed met je gaat of gewoon lekker je eigen ding doet val je buiten de boot........omdat de meeste gewoon jaloers zijn en ook wel zouden willen wat een ander doet,die willen ook hun eigen ding doen en vrij zijn maar kunnen dat niet omdat ze voor een bepaald leven hebben gekozen,
    dus moet een ander het maar ontgelden

en het mooie is....................iedereen koopt wel dat boek,lekker schijnheilig zooitje
    digger
    Heavy Weight
    RE: Jou Rassie 2005/09/23 16:51:19 (permalink)
    0
    Oh ja? Ik hoorde een tijdje na het afscheidsconcert op elke mainstream radiozender die cover van Guus Meeuwis en andere nummers van Hazes. Dat was echt niet het geval voor zijn dood. Begrijp me goed, ik heb niks tegen die man, maar dat hij opeens de hemel wordt ingeprezen omdat hij gestorven is, vind ik hypocriet.
    Tybalt
    Gym rat for life
    RE: Jou Rassie 2005/09/23 17:11:30 (permalink)
    0
    Dito

brutus
    The Godfather
    RE: Jou Rassie 2005/09/23 17:52:22 (permalink)
    0
    ORIGINAL: digger

Oh ja? Ik hoorde een tijdje na het afscheidsconcert op elke mainstream radiozender die cover van Guus Meeuwis en andere nummers van Hazes. Dat was echt niet het geval voor zijn dood. Begrijp me goed, ik heb niks tegen die man, maar dat hij opeens de hemel wordt ingeprezen omdat hij gestorven is, vind ik hypocriet.

Onzin! Dat gebeurd altijd als er een artiest overlijd,ga de geschiedenis maar na.....Elvis,John Lennon enz. enz. als morgen Jan Smit overlijd zitten we het komende jaar constant met zijn muziek opgescheept!

En of je zijn muziek nu mooi vind of niet,die kerel draaide al weet ik hoeveel jaar mee aan de top,heeft tientallen hits gehad en miljoenen cd's verkocht,heeft weet ik hoe vaak in een uitverkocht Ahoy en in het Olympisch Stadion gestaan dus we moeten nu niet net gaan doen alsof Andre Hazes voor zijn dood niets voorstelde....

En wat die Rachel betreft.....de manier waarop zij de dingen nu aanpakt daar is misschien niet iedereen het mee eens maar dat is natuurlijk van geen enkel belang! Zij kende Hazes het best dus zij zal wel weten hoe hij het gehad zou willen hebben en aan dat echtscheidingsverhaal twijfel ik ook sterk maar zelfs als dat waar zou zijn......als je van iemand zou scheiden wil dat niet zeggen dat je niet meer om hem/haar geeft of van hem/haar kunt houden!
    Dus dan kunnen mensen misschien wel kokhalzend die rouwadvertentie lezen maar wanneer je zelf een naaste verliest waar je veel van gehouden hebt zou je waarschijnlijk net even anders tegen deze zaak aankijken!
    digger
    Heavy Weight
    RE: Jou Rassie 2005/09/23 18:22:09 (permalink)
    0
    ORIGINAL: brutus
    Onzin! Dat gebeurd altijd als er een artiest overlijd,ga de geschiedenis maar na.....Elvis,John Lennon enz. enz. als morgen Jan Smit overlijd zitten we het komende jaar constant met zijn muziek opgescheept!

En of je zijn muziek nu mooi vind of niet,die kerel draaide al weet ik hoeveel jaar mee aan de top,heeft tientallen hits gehad en miljoenen cd's verkocht,heeft weet ik hoe vaak in een uitverkocht Ahoy en in het Olympisch Stadion gestaan dus we moeten nu niet net gaan doen alsof Andre Hazes voor zijn dood niets voorstelde....

Een 'hype' rond het overlijden van een artiest, ok. Maar een jaar na dato dit nog even overdoen vind ik overtrokken. Ik heb niet gezegd dat Hazes niets voorstelde, maar opeens doet iedereen of ze zijn muziek al jaren draaien, terwijl ze het een keer op een zaterdagnacht in de kroeg hebben gehoord. Dat die fans treuren begrijp ik, maar al die randverschijnselen erom heen, lijken nergens op.
    Mr.X.
    PSI Force
    RE: Jou Rassie 2005/09/23 19:13:07 (permalink)
    0
    Ze was op het yournaal bij het standbeeld, wat een krokodile tranen !!!
    Ze probeerd stotterend en helemaal kapot over te komen maar een kleuter acteert nog beter.

Er was een intervieuw met de broer van Andre.
    Die is ook wegewerkt door haar.
    Iedereen die een gevaar vormt moet weg.super blij

brutus
    The Godfather
    RE: Jou Rassie 2005/09/23 21:17:33 (permalink)
    0
    Wat lul je nou toch man,laat dat mens toch!
    Wie ben jij om te oordelen over andermans verdriet?

Hazes heeft volgens mij vanaf het moment dat hij het huis uit was geen contact meer met zijn broers en zus(sen) op het laatst schijnt er iets meer contact gekomen te zijn met een van zijn broers omdat uitkwam dat beiden zijn misbruikt.
    Ik weet niet of je die broer bedoeld maar die zat laatst nog "vrolijk" samen met die Rachel aan de keukentafel.......
    Mr.X.
    PSI Force
    RE: Jou Rassie 2005/09/23 23:47:29 (permalink)
    0
    Ik lul dus over een andere broer !
    Feel
    live life to the max
    RE: Jou Rassie 2005/09/24 01:46:52 (permalink)
    0
    ORIGINAL: brutus

Als morgen Jan Smit overlijd zitten we het komende jaar constant met zijn muziek opgescheept!

Oh my god!!!!!!!!

Daar heb ik nog nooit bij stil gestaan eigenlijk...............laten we met zn allen bidden dat het joch nog lang blijft leven!!!super blijsuper blij

brutus
    The Godfather
    RE: Jou Rassie 2005/09/24 05:10:13 (permalink)
    0
    Ja vriend ik kreeg bij het schrijven van die opmerking ook al sterk de neiging om mezelf,desnoods gratis,aan te bieden bij Jan als een soort van begeleider en beschermheer.......
    Maar toen dacht ik er zijn er zoveel en ik kan niet overal zijn wat dacht je bijvoorbeeld van Jan Keizer van BZN? Dat zou helemaal bijna een reden zijn om te emigreren!
    JohnnyBravo
    Super Heavy Weight
    RE: Jou Rassie 2005/09/24 06:23:43 (permalink)
    0
    Ik heb er niet echt een mening over aangezien ik er inderdaad niet echt over kan oordelen. Wat ik wel achterbaks vond was toen haar op tv werd gevraagd waarom ze steeds weer de media opzocht met van alles antwoorde ze "bij ons moet de kachel ook branden". Inderdaad een beetje hypocriet in dat opzicht!!
    Susy
    Feels good!
    RE: Jou Rassie 2005/09/24 11:48:30 (permalink)
    0
    Ik vind dat je er wel degelijk een mening over mag hebben. Zij kiezen ervoor om alles in het openbaar te doen met de hele mediagekte dus dan is het logisch dat je een mening gaat vormen. Niks mis mee!

Op zich zou je normaal gesproken niet gelijk je oordeel klaar moeten hebben over een andere relatie maar in dit geval hebben we allemaal een kijkje achter de schermen kunnen nemen. Ik heb toen die film van hem gezien en dan weet je dus hoe het er daar aan toe gaat..Nou liever RASSIEvies bah dan ik!!!

Verder vind ik het ook raar dat ze zo de media op zoekt, maar net wat ze zegt...de kachel van raggel moet ook branden! Vind dat boek van haar ook een klere streek naar de ex van Andre. Als hij dat echt had gewild dan snap ik niet dat we daar nog nooit wat over hebben gehoord en dat hij dat zelf niet eerder heeft uitgebracht dan. Wie is Rachel om de vuile was van andre voor haar tijd naar buiten te brengen?? Tis zo makkelijk om de vinger naar een ander met rottigheid te wijzen zodat ie bij jou weg blijft, maar ik vind het niet normaal dat een 15 jarig meisje toen een vent wilde die getrouwd was en kinderen had....ja ja

Gister natuurlijk wel even stukje nog gekeken toen hij de lucht in ging en vond dat best indrukwekkend om te zien. Dat zien we niet iedere dag!
    Espi
    meten = weten!
    RE: Jou Rassie 2005/09/24 14:19:51 (permalink)
    0
    Weet je, dit zijn momenten waarop ik blij ben geen tv en geen krant meer te hebben. vies bah

Maar goed: iedereen moet zelf weten wat hij prettig vindt om te horen.

Espi, die trouwens vandaag een cd van Doe Maar heeft afgeluisterd.
    Page: 12 > Showing page 1 of 2
    Jump to:
    © 2019 APG vNext Commercial Version 5.0