Jouw vraag live in de uitzending aan Paul Lans !

Page: < 12 Showing page 2 of 2
Author
Guest
Middle Weight
Re:Jouw vraag live in de uitzending aan Paul Lans ! 2010/11/12 21:13:48 (permalink)
welke top  atleeten heb je alle maal begeleid?
afz da costa
Guest
Middle Weight
Re:Jouw vraag live in de uitzending aan Paul Lans ! 2010/11/12 22:49:12 (permalink)
Hoi GK,

K vraag me af???? waarom ben jij geen prof???????? je hebt de potentie om dat te worden, je hebt een geweldige symetrie wat niemand in NL heeft!! je hebt een uitstekende presentatie on stage, je quardslag op podiun zijn perfect, je hebt de look en de frame, en we praten niet eens over je belachelijk pose routine! dope ben je gewoon!!
een sportieve love for you
sis
NO Sissy !!
Re:Jouw vraag live in de uitzending aan Paul Lans ! 2010/11/12 22:55:09 (permalink)
Paul krijgt het druk
Guest
Middle Weight
Re:Jouw vraag live in de uitzending aan Paul Lans ! 2010/11/12 23:00:08 (permalink)
Hallo legende the one and the only,

Mijn vraag is waar haal je de energie en je inspiratie vandaar??? je draai zo lang mee en k weet dat een heel zwaare opgave is om elke keer op dieet te gaan en droog aftrainen, iedereen heeft t opgegeven en jij niet + altijd in de top 3 eindegen, diepe en diepe respect voor je, je bent mijn favorite BB en je zal altijd blijven.

grtjes Bas
Guest
Middle Weight
Re:Jouw vraag live in de uitzending aan Paul Lans ! 2010/11/12 23:05:23 (permalink)
Hallo Lekker ding,

Heb je nog de ambitie om 1x de AC mee te draaien??? je zou vorig jaar na je dikke overwinning van de nederlandse kampioenschappen mee doen????

Esther
Guest
Middle Weight
Re:Jouw vraag live in de uitzending aan Paul Lans ! 2010/11/12 23:13:05 (permalink)
goede avond,

Je bent de icoon v.d. BB sport, buiten dat je een sportman in hard en nieren, je bent een heel aardig man en een heel veel zijdige man heb k begrijpen!!!! wat heb jij nog meer v. talenten en wat is je geheim?????????????

Patrik
Guest
Middle Weight
Re:Jouw vraag live in de uitzending aan Paul Lans ! 2010/11/13 00:06:44 (permalink)
Heej broer,
Ik ben toch zo trots op je jonge, dat je zoveel hebt bereikt, de naamsbekendheid, ik hoef je naam maar te noemen in de wereld van de bodybuilding of ze kennen je. Ik bewonder je wilskracht, je dicipline, gewoonweg top!
Je hebt al menig titel en bekers in de wacht gesleept en de laatste is nog steeds niet in zicht!
Je hebt heeeell veel fans, dat zie je maar weer. Voor mij ben je altijd de winnaar, de number one!

Dikke kus,
Big Sister

Guest
Middle Weight
Re:Jouw vraag live in de uitzending aan Paul Lans ! 2010/11/13 01:27:08 (permalink)
Vraag aan paul..

Hoe jong was je eigenlijk toen je voor het eerst een halter of dumbell aanraakte?
Guest
Middle Weight
Re:Jouw vraag live in de uitzending aan Paul Lans ! 2010/11/13 01:27:25 (permalink)
Grpet,
Chris
Page: < 12 Showing page 2 of 2
Jump to:
© 2020 APG vNext Commercial Version 5.0