Jouw vraag live in de uitzending aan Paul Lans !

Page: 12 > Showing page 1 of 2
Author
Dave Hawk
IFBB/NBBF wereldrecordhouder
2010/10/28 19:21:04 (permalink)

Jouw vraag live in de uitzending aan Paul Lans !

Zoals jullie weten zal Paul Lans, een van Nederlands beste bodybuilders aanwezig zijn tijdens de 'Night Seminar', Paul is op
dit moment in India voor de WK aldaar en maakt kans op een mooie finale plaats voor atleten tot 80 kg tippen insiders.
Paul gaat deelnemen aan de verschillende tafelseminars maar zal ook in de uitzending een interview doen en liefhebbers
kunnen hier een vraag posten, een aantal er van zullen we live aan Paul voorleggen in de uitzending.

Heb je een leuke, gekkeoh neee, interessante vraag (of meerdere) voor Paul....stel hem hier en wie weet kunnen we hem meenemen in de uitzending.
Als een liefhebber het leuk vindt, mag hij/zij hem zelfs ook naar Lochem komen en de vraag live in de uitzending stellen !.
Geef dat even aan, dan kunnen we daar eventueel rekening mee houden en afspraken maken.

Komt u maar met vragen.

28 Replies Related Threads

Dave Hawk
    Re:Jouw vraag live in de uitzending aan Paul Lans ! 2010/10/29 13:06:51 (permalink)
    He jammer zag net wat fototjes op een ander forum staan van Paul in India, hij zit vlak voor de wedstrijd en zo te zien is hij op straat een bezienswaardigheid !....maar het lukt niet om ze op te slaan grrrrr.
    sis
    NO Sissy !!
    Re:Jouw vraag live in de uitzending aan Paul Lans ! 2010/10/29 18:10:34 (permalink)
    Dan maar met de fotootjes die je nog had blij

Attached Image(s)

Dave Hawk
    Re:Jouw vraag live in de uitzending aan Paul Lans ! 2010/10/30 15:20:38 (permalink)
    Thx Sis....die onderste vind ik een geweldige foto, Paul op zijn top...pakt hij dit niveau op de WK, komt hij op zeker in de finale en is eigenlijk wel van pro niveau.
    Dave Hawk
    Re:Jouw vraag live in de uitzending aan Paul Lans ! 2010/10/30 19:25:29 (permalink)
    Ik krijg net door dat Paul in de finale zit !!!!...hij zat bij de eerste callout en de 5 die er na volgden, samen met 2 andere jongens. Mogelijk dus een top 3 voor Paul in India..zou gauw er meer info is over Paul, zal ik dit direct posten.
    kalajengkin
    voorheen lightweight :P
    Re:Jouw vraag live in de uitzending aan Paul Lans ! 2010/10/30 20:16:19 (permalink)
    Spannend!
    Ik ben benieuwd.

Wat ik graag zou willen vragen is, omdat hij toch ook wat ouder wordt zeg maar, of hij zijn trainingen heeft aan moeten passen naarmate hij ouder werd, en zo ja, hoe.
    sis
    NO Sissy !!
    Re:Jouw vraag live in de uitzending aan Paul Lans ! 2010/10/30 20:24:22 (permalink)
    Super dat het zo goed gaat met hem daar in India
    teddybeerke
    hug on own risc
    Re:Jouw vraag live in de uitzending aan Paul Lans ! 2010/10/31 08:13:36 (permalink)
    Vooral geinteresseerd hoe hij zijn voeding aanpakt en naar wedstrijd toe aanpast
    Dave Hawk
    Re:Jouw vraag live in de uitzending aan Paul Lans ! 2010/11/01 11:59:17 (permalink)
    teddybeerke

Vooral geinteresseerd hoe hij zijn voeding aanpakt en naar wedstrijd toe aanpast

Nemen we mee Teddyknipoog.

Paul is trouwens 3e geworden in India, prachtige prestatie ! in dat oersterke veld want hij had ook maar zo eerste kunnen worden
    heb ik al gehoord.
    sis
    NO Sissy !!
    Re:Jouw vraag live in de uitzending aan Paul Lans ! 2010/11/01 13:00:13 (permalink)
    Derde is een super resultaat
    Guest
    Middle Weight
    Re:Jouw vraag live in de uitzending aan Paul Lans ! 2010/11/02 15:57:00 (permalink)
    Vraag voor Paul.....of hij nog ambities heeft om prof te worden komende jaren, hij heeft immers het potentieel.
    Guest
    Middle Weight
    Re:Jouw vraag live in de uitzending aan Paul Lans ! 2010/11/08 16:05:48 (permalink)
    ik zou willen vragen of er specifieke dingen zijn waar je moet aan werken als je pas op latere leeftijd (40+) ermee begint
    Guest
    Middle Weight
    Re:Jouw vraag live in de uitzending aan Paul Lans ! 2010/11/12 18:56:09 (permalink)
    Ik ben echt een hele grote fan van je en volg je carriere al heeeel lang, ik wilde graag weten hoe vaak ben je op het podium geweest 100 of 123 keer?
    Groetjes
    Diana Zandvoort
    Guest
    Middle Weight
    Re:Jouw vraag live in de uitzending aan Paul Lans ! 2010/11/12 19:06:28 (permalink)
    wat is je favoriete snoep?
    afz . benfica
    Guest
    Middle Weight
    Re:Jouw vraag live in de uitzending aan Paul Lans ! 2010/11/12 19:08:36 (permalink)
    Hoi paul,
    Heb je ook een eigen voedingslijn?
    Tomas
    Guest
    Middle Weight
    Re:Jouw vraag live in de uitzending aan Paul Lans ! 2010/11/12 19:11:23 (permalink)
    wat is je favoriete spier groep en hoe zwaar heb je die ooit getraind?
    benfica
    Guest
    Middle Weight
    Re:Jouw vraag live in de uitzending aan Paul Lans ! 2010/11/12 19:12:56 (permalink)
    hoe vaak ben je nederlands kampioen geweest?
    en wat is je favoriete maaltijd?
    lemos
    Guest
    Middle Weight
    Re:Jouw vraag live in de uitzending aan Paul Lans ! 2010/11/12 19:17:16 (permalink)
    waneer is je laaste wedstrijd ?en wat wil je er na doen met je ervaring in dit sportwereld?
    afz. buldog
    Guest
    Middle Weight
    Re:Jouw vraag live in de uitzending aan Paul Lans ! 2010/11/12 19:21:44 (permalink)
    heb je ook een coach die jou hier mee helpt?wie?
    hoe vaak eet jij per dag ?
    afz bianca
    Guest
    Middle Weight
    Re:Jouw vraag live in de uitzending aan Paul Lans ! 2010/11/12 19:28:07 (permalink)
    hoi paul
    een atleet als jij heeft ook een bij naam,wil jij wat er van zegen?welke dat is en hoe komt dat?.
    afz bulldog
    Page: 12 > Showing page 1 of 2
    Jump to:
    © 2020 APG vNext Commercial Version 5.0