Kabel gebroken

Author
Sirtrainsalot
Eat,train,sleep,grow,eat,...
2005/09/28 19:02:42 (permalink)
0

Kabel gebroken

geeeeen idee waar ik t moest posten maf!

kabel is gebroken gister van ons toestelletje, ging vandaag langs onze fitness speciaalzaak....met de gebroken kabel....hij had niet zonzelfde, dus zei dat als ie een even lange had ik m zelf wel zou maken....had er wel eentje maar hoorde bij een aspparaat....bestellen vroeg ik? ja kon wel....maar ging weken duren want moest uit amerika komen....werd me gezegd, nu bel ik morgen nog ff met m om het merk van da toestel enzo door te geven in de hoop toch een sdres te vinden waar ik zon ding kan halen.

Mijn vraag dus of iemand een adres of welk advies dan ook heeft want we willen nie te lang stilligen natuurljik knipoog 

In t ergste geval halen we gewoon stevig staaldraad en knutselen we wat in mekaar, alleen dr zit bij de originele een plastic coating omheen....alle hulp is welkom super blij

heb overigens op kabel e.d. gezocht maar kom alleen uit op internetverbindingen maf!

ciao

7 Replies Related Threads

lauw †
    Number Two ;-)
    RE: Kabel gebroken 2005/09/29 10:17:41 (permalink)
    0
    Sirsloopalotsuper blij
    Ik kan je niet helpen bro.
    Stevig staaldraad lijkt me de oplossing, want dat zat er eerst ook op (met plastic jasje).
    ErEf
    Growing pains BFF AD
    RE: Kabel gebroken 2005/09/29 10:35:08 (permalink)
    0
    sirsloopalot super blij

ff googlen op staalkabels
    ik vond oa deze link
    http://www.willemsencss.nl/staalkabels.htm

en ik zat te twijfelen of deze nu in lache giere brulle hoort of alg discusie super blij

DvO
    Blood Flows
    RE: Kabel gebroken 2005/09/29 11:05:44 (permalink)
    0
    haha sirsloopalot

super blij

*karma*
    Zef
    Heavy Weight
    RE: Kabel gebroken 2005/09/29 15:47:09 (permalink)
    0
    staalkabel met zo'n coating kun je gewoon in een beetje ijzerwarenspeciaal kopen per meter, die zijn alleen iets minder soepel denk ik.
    Succes ermee.
    Sirtrainsalot
    Eat,train,sleep,grow,eat,...
    RE: Kabel gebroken 2005/09/29 17:12:13 (permalink)
    0
    ja lach me maar uit, goeie link iig, ik vroeg t maar ff, miss dat er meer mensen met dit probleem hebben gezeten....maar helaas dus knipoog
    wordt een losse draad denlk ja....kan ook weinig kwaad
    Hans
    Intense MudaFukin Pimp
    RE: Kabel gebroken 2005/09/29 21:25:47 (permalink)
    0
    Kom ff naar Hoorn, wij krijgen quantumkorting op kabels. Testo rost er minstens 2 per week uit elkaar super blij
    18fitie
    GOD OF B&F
    RE: Kabel gebroken 2005/09/29 22:37:20 (permalink)
    0
    super blij
    Jump to:
    © 2019 APG vNext Commercial Version 5.0