Kabutops zijn dagelijke inname (weight loss)

Author
Kabutops
Feather Weight
2011/06/13 16:30:27 (permalink)
0

Kabutops zijn dagelijke inname (weight loss)

Hej!

Ik ga hier posten wat ik elke dag ongeveer eet, graag feedback of het goed is of wat ik kan veranderen om mijn vetverbranding wat op gang te krijgen blij

05:00
2 boterhammen met gevarieerd beleg (kaas/vleeswaren/pindakaas/hagelslag)

12:45
4 boterhammen met gevarieerd beleg (kaas/vleeswaren/pindakaas/hagelslag)

18:00
Warme maaltijd (aardappelen met groente + stukje vlees meestal)

Tussendoor drink ik veel water (watercoolers op het werk) en zo'n 4 bakjes koffie per dag (zwart).
In het weekend lust ik wel een tosti tussen de middag of een lekkere omelet blij
Ik denk zelf dat er wel aardig wat veel tijd tussen de maaltijden zit en dat ik misschien iets erbij moet doen? Maar ik heb nooit honger en wil ook niet te veel eten 

2 Replies Related Threads

Beaudien
    Heavy Weight
    Re:Kabutops zijn dagelijke inname (weight loss) 2011/06/13 22:38:29 (permalink)
    0
    Vrij weinig eetmomenten, denk ik zo.
    Ik zou elke 2 tot 3 uur iets eten, dat houdt je verbranding lekker aan de gang.
    Je lunch van 4 boterhammen bijvoorbeeld verdelen over 2 kleinere maaltijden van 2 boterhammen.
    Eet in plaats van brood eens een lekkere salade met ei of tonijn.
    Ik zie ook weinig fruit, dan kan heel goed bij je ontbijt.
    En qua vleeswaren op brood..........kip, rookvlees, eitje, tonijn enzovoort? Of eet je salami, ham of andere  worstsoorten?
    sis
    NO Sissy !!
    Re:Kabutops zijn dagelijke inname (weight loss) 2011/06/13 23:02:57 (permalink)
    0
    Ik zou meer goede vetbronnen erbij nemen, en ik zie geen fruit? Rauwkost bij je broodmaaltijden kan ook, dat vult wat meer, is lekker fris en gezond. 
    Jump to:
    © 2020 APG vNext Commercial Version 5.0