Karma's schema

Page: 123 > Showing page 1 of 3
Author
Karma79
Middle Weight
2012/08/06 19:49:48 (permalink)
5 (1)

Karma's schema

Hoi allemaal,
Had mijn schema ook al gepost op de vrouwen afdeling, meer tips/advies is altijd welkom.Merk dat ik toch nog zoekende ben.
Ben nu sinds een week of 4 onderweg (na lange tijd weer eens sporten) en het gaat goed. 10 juni gestopt met roken, dus mijn stofwisseling is enorm van de rel, wat inhoudt dat ik toeneem in gewicht. Nou ben ik dus 4 weken bezig, en ik merk dat mijn buikomvang meer is toegenomen, mijn armen en benen beginnen al iets te tonen. 
Sinds vandaag doe ik onderstaand schema in de sportschool (momenteel train ik op de apparaten van Techno Gym,maar zou ook graag langzaam aan richting de 'mannen sectie" willen gaan) 
Tot aan vandaag deed ik 3x per week KT (onderstaand schema, iets minder gewicht en meer reps) en de andere dagen deed ik 3x per week interval cardio van 20 minuten (loopband of fietsen) 
Ik wil minder trainen, gezien het toch wel veel vergt (ik reis per dag 2 uur voor mijn werk) en wil ook nog wel enigszins een privé leven hebben super blij
Afijn, onderstaand schema doe ik dus: 

3x10 leg press met 50 kg  
3x10 op de leg press de calf raise oefening met 40 kg  
3x8 leg curl met 20 kg  
3x10 low row met 25 kg
3x10 lower back met 20 kg  
3x10 chest press met 15 kg  
3x10 arm curl met 5 kg  
3x20 abdominal crunch met 17,5 kg  

Schiet maar! Ik zit er klaar voor 

55 Replies Related Threads

SheRu
    Go John Henry!
    Re:Karma's schema 2012/08/06 22:20:49 (permalink)
    0
    Lowerback eruit, calf raise eruit, goblet squats vooraan (2x15, volgende week 3x15, week erna 3x10) en over twee weken leg press eruit. 
    Over twee weken Lat Pull Down toevoegen, week erna 1-arm standing shoulder press toevoegen (zelfde rep schema) 
    Dan ben je een maand verder, en zit je dus met: 

Goblet squats, Leg Curl, Lat Pull Down, Low row,  SIngle Arm overhead press, Chest Press, arm curl en abdominal crunch. In vier zou ik dan arm curl en abdominal crunch eruit gooien, als vervanging planks voor buik doen. 

SheRu
    Go John Henry!
    Re:Karma's schema 2012/08/06 22:39:42 (permalink)
    0
    hoe lang ben je nu eigenlijk bezig per training? 
    Karma79
    Middle Weight
    Re:Karma's schema 2012/08/07 06:47:44 (permalink)
    0
    Ik ben nu zo rond de 40 minuten bezig (afhankelijk of ik moet wachten of niet!)
    Karma79
    Middle Weight
    Re:Karma's schema 2012/08/07 06:52:25 (permalink)
    0
    SheRu

Lowerback eruit, calf raise eruit, goblet squats vooraan (2x15, volgende week 3x15, week erna 3x10) en over twee weken leg press eruit. 
    Over twee weken Lat Pull Down toevoegen, week erna 1-arm standing shoulder press toevoegen (zelfde rep schema) 

Goblet squats, Leg Curl, Lat Pull Down, Low row,  SIngle Arm overhead press, Chest Press, arm curl en abdominal crunch. In vier zou ik dan arm curl en abdominal crunch eruit gooien, als vervanging planks voor buik doen. 

Thanks! Wat betreft die lat pull down (die heb ik er vorige week uitgegooid  ) welke moet ik dan doen? Op die stang staat er ook triceps (moet je de armen dichtbij elkaar houden) neem aan dat ik de wijde variant moet doen?
    SheRu
    Go John Henry!
    Re:Karma's schema 2012/08/07 07:42:47 (permalink)
    0
    Waarom heb je de lat pull down eruit gegooid? 
    Karma79
    Middle Weight
    Re:Karma's schema 2012/08/07 19:06:44 (permalink)
    0
    Moest telkens wachten, was/is een enorm geliefd toestel haha
    SheRu
    Go John Henry!
    Re:Karma's schema 2012/08/07 19:43:13 (permalink)
    0
    Ah, naja, da is natuurlijk... Naja, wie weet dat 't over een paar weken rustiger is, is de strandstress voorbij. knipoog 
    Karma79
    Middle Weight
    Re:Karma's schema 2012/08/07 21:22:00 (permalink)
    +1 (1)
    Ik ben toch al te laat om mij druk te maken voor het strand knipoog lig er zaterdag al
    SheRu
    Go John Henry!
    Re:Karma's schema 2012/08/07 21:25:00 (permalink)
    0
    Ja, nee, niet van jou, van al je medebezoekers. knipoog De Zomerpopulatie. 
    Karma79
    Middle Weight
    Re:Karma's schema 2012/08/07 21:30:59 (permalink)
    0
    ow,kan je niet in 4 weken strak afgetraind zijn?knipoog
    SheRu
    Go John Henry!
    Re:Karma's schema 2012/08/07 21:34:50 (permalink)
    0
    Jawel hoor, wasbordje, binnenkant borst, grommen, blaffen, alles erop en erbij. 
    Karma79
    Middle Weight
    Re:Karma's schema 2012/08/07 21:36:39 (permalink)
    0
    Vette shit! Wat nou ik moeilijk doen met een (vr)eetschema en trainingsschema..
    Karma79
    Middle Weight
    Re:Karma's schema 2012/08/08 20:00:15 (permalink)
    0
    SheRu

Okay, ik ga waarschijnlijk nu een hele blonde vraag stellen...ik heb getracht de Goblet squat te doen (leuk, dood gaan trouwens) maar ehm, ik kan echt niet mijn hielen op de grond houden. Denk dat mijn spieren een beetje aan de korte kant zijn super blij lukt me dus niet om mijn rug recht te houden (ik val dan echt serieus achterover hahahaha) is dat kwestie van blijven oefenen? Of zit dat er gewoon niet in voor mij?
    SheRu
    Go John Henry!
    Re:Karma's schema 2012/08/08 22:12:13 (permalink)
    0
    Even goed 't filmpje van Dan John opzoeken, wijd genoeg gaan staan (ik zeg altijd maar, zo breed als je graag zou willen worden), buikspieren spannen, billen achteruit duwen tot je niet verder kan, en dan knieën buigen. GEwicht op je hele voet houden, en eerst op kousevoetjes proberen. Heb je toevallig hardloopschoenen aan? 
    Karma79
    Middle Weight
    Re:Karma's schema 2012/08/09 06:49:02 (permalink)
    0
    Nee geen hardloopschoenen aan, die gebruik ik alleen in het bos knipoog 
    Okay, ik heb gisteravond laat nog wat filmpjes gekeken, bedacht me dat ik die komende week fijn ga oefenen in Portugal (niemand die me kent daar haha)
    Ben iets wijder gaan staan, maar zo breed wil ik niet worden hoor hahahahaha.

Thanks voor de tip!
    Karma79
    Middle Weight
    Re:Karma's schema 2012/08/19 09:13:25 (permalink)
    0
    Ben weer terug van vakantie, en sjezus...ik lijk wel dikker te worden..dat stoppen met roken is een eitje,maar dat vet wat overal zomaar blijft hangen verdrietigverdrietigverdrietig
    Vanaf morgen weer vol aan de bak! Ga me nu nog meer verdiepen in trainingen en voedingen want zo kan het niet langer..

Maar de vakantie was enorm fijn!
    SheRu
    Go John Henry!
    Re:Karma's schema 2012/08/19 11:46:49 (permalink)
    0
    Maak je geen zorgen, je bent net terug: anders gegeten, ander weer, geef het een dag of vijf, en kijk opnieuw (waarbij cm's beter zijn dan je spiegel). En hou je eerste doel 't prominentst: leren tillen. Er meteen vol in vliegen kan best wat nadelen hebben.  
    Karma79
    Middle Weight
    Re:Karma's schema 2012/08/19 12:00:54 (permalink)
    0
    SheRu

Maak je geen zorgen, je bent net terug: anders gegeten, ander weer, geef het een dag of vijf, en kijk opnieuw (waarbij cm's beter zijn dan je spiegel). En hou je eerste doel 't prominentst: leren tillen. Er meteen vol in vliegen kan best wat nadelen hebben.  

Ben in cm ook gegroeid verdrietig heb vooral vis gegeten,geen sausjes,geen ijsjes,geen frietjes..veel groente en sla..zucht
    SheRu
    Go John Henry!
    Re:Karma's schema 2012/08/19 12:21:44 (permalink)
    +1 (1)
    Ja, daarom zeg ik: afwachten. Vocht vasthouden lijdt ook tot extra cm's, en dat kan aan van alles liggen. Gewoon over een dag of vijf nog een keer meten, en dan kijken of de schade enorm is, of eigenlijk best te overzien.

Page: 123 > Showing page 1 of 3
    Jump to:
    © 2020 APG vNext Commercial Version 5.0