Kies je gymmusic voor de 'Night Seminar' !

AC/DC - Whole lotta Rosie   45% (5)
Limp Bizkit - My Generation   0% (0)
Bon Jovi - Living On A Prayer   18% (2)
Linkin Park - One Step Closer   0% (0)
Steppenwolf - Born To Be Wild   0% (0)
Kevin Levrone - Burning Bridges   0% (0)
Wisdom in Chains - Chasing The Dragon   0% (0)
Black Sabbat - Paranoid   9% (1)
Allen Foley - What's The Matter Babby   0% (0)
Survivor - Eye Of The Tiger   27% (3)

Total Votes: 11

Voting Ends: Fri 05-Nov-10 17:00
Page: 123 > Showing page 1 of 3
Author
Dave Hawk
IFBB/NBBF wereldrecordhouder
2010/10/08 18:38:59 (permalink)

In samenwerking met Deventer Radio stellen we natuurlijk ook een beetje de muziek samen, die past bij de 'Night Seminar'.
De forumleden van Body&Fitness Forum willen we dan ook mee laten beslissen welke songs er in iedergeval in moeten zitten.
De top 3 van de poll, zal straks zeker te horen zijn tijden de live uitzending.

Dus even stemmen mensen, we zijn benieuwd welke songs we in de uitzending zullen hebben !.
Heb je suggesties, dan mag je ze natuurlijk ook nog even noemen en wie weet pikken we er daar ook nog een van uit.

Kom maaaarrrrrr, waar luister je naar tijdens een hardcore workout.

53 Replies Related Threads

Dave Hawk
    Re:Kies je gymmusic voor de 'Night Seminair' ! 2010/10/09 12:51:36 (permalink)
    We hebben zo te zien al wat hardcore liefhebbers, die van stevig materiaal houden in de gym.
    sis
    NO Sissy !!
    Re:Kies je gymmusic voor de 'Night Seminair' ! 2010/10/09 20:36:55 (permalink)
    Hmmm... kan er maar 1 kiezen!

Eye of the tiger dan maar, omdat ik daar goeie herinneringen aan heb. Maar er zijn er meer die in aanmerking komen, AC-DC wil ook wel lekker trainen
    Dave Hawk
    Re:Kies je gymmusic voor de 'Night Seminair' ! 2010/10/10 17:18:32 (permalink)
    sis

Hmmm... kan er maar 1 kiezen!

Eye of the tiger dan maar, omdat ik daar goeie herinneringen aan heb. Maar er zijn er meer die in aanmerking komen, AC-DC wil ook wel lekker trainen

AC/DC heeft tal van goede nummers, zou ik ook een hele training mee kunnen vullensuper blij.
    Eye of the tiger had ik vroeger gewoon op repeat staan als ik aan het trainen was, ha, ha, ha...Burning hart is trouwens ook een goede van Survivor.
    sis
    NO Sissy !!
    Re:Kies je gymmusic voor de 'Night Seminair' ! 2010/10/10 21:45:50 (permalink)
    Mijn oude wijze prettig gestoorde sensei liet 'm regelmatig door de dojo schallen super blij en laat 'ie het niet horen want hij was wel wijs en prettig gestoord maar rond de 40 toen ik les van hem had maf!

Nu heb ik dat nummer op mijn MP3 speler en vanuit de gedachte aan toen motiveert het me nog steeds.
    Gert
    The Sniper
    Re:Kies je gymmusic voor de 'Night Seminair' ! 2010/10/11 06:29:47 (permalink)
    AC/DC - Whole lotta Rosie natuurlijk!
    Guest
    Middle Weight
    Re:Kies je gymmusic voor de 'Night Seminair' ! 2010/10/11 12:07:19 (permalink)
    Jammer dat ik niet kan stemmen maar idd AC/DC is de ultieme
    trainingsmuziek. Hoe gaan jullie die muziek in de uitzending straks verwerken ?.

Groeten,

Peter
    Apeldoorn
    sis
    NO Sissy !!
    Re:Kies je gymmusic voor de 'Night Seminair' ! 2010/10/11 17:32:51 (permalink)
    Goed punt, Peter, ik zal eens kijken of het in de poll opties of forumsoftware aan te passen is met het stemmen voor gasten.

Het is ook nog de vraag wat de topicstarter ermee wil blij
    Dave Hawk
    Re:Kies je gymmusic voor de 'Night Seminair' ! 2010/10/13 12:28:08 (permalink)
    Stemmen wil ik even exclusief voor de leden hier houden Sisknipoog omdat het een beetje voor en door de leden is, dan kunnen we ook goed inspelen op de verschillende smaken en eventuele suggesties. Waarschijnlijk ga ik eind deze week of begin volgend week met de presentatoren om de tafel en ligt ik al een klein tipje van de sluier op naar deze mensen want ze zijn erg benieuwd naar de muziek keuzes.
    sis
    NO Sissy !!
    Re:Kies je gymmusic voor de 'Night Seminair' ! 2010/10/13 17:36:46 (permalink)
    Prima
    Dave Hawk
    Kies je gymmusic voor de 'Night Seminair' ! 2010/10/14 11:54:39 (permalink)
    Okknipoog...moet straks een mooie top 3 uit voort komen.
    Dave Hawk
    Re:Kies je gymmusic voor de 'Night Seminair' ! 2010/10/16 19:40:54 (permalink)
    Ff door stemmen mensen, altijd lekker zo op de Zaterdagavond.
    SheRu
    Go John Henry!
    Re:Kies je gymmusic voor de 'Night Seminair' ! 2010/10/16 19:49:56 (permalink)
    Maarre, alleen  mannen met gitaren? knipoog
    Marco
    Professor Marco
    Re:Kies je gymmusic voor de 'Night Seminair' ! 2010/10/16 20:19:59 (permalink)
    Dave, mijn gymmuziek is geheime zenderhits. blij
    teddybeerke
    hug on own risc
    Re:Kies je gymmusic voor de 'Night Seminair' ! 2010/10/17 16:46:36 (permalink)
    vleugje gitaar is altijd goed he
    Dave Hawk
    Re:Kies je gymmusic voor de 'Night Seminair' ! 2010/10/17 18:53:35 (permalink)
    SheRu, Allen Foley staat er tussen, een vrouw met gitaar, ha, ha...maar welke wil jij dan ?. Als je een goede suggestie hebt, beloof ik met de technische jongens van het programma te overleggen of we het e.a. op de playlist kunnen zettenmaf!.

Marco, moet ik dan denken aan Fransje bauert, Jan Patat of Jannesoh neeesuper blij ?

Teddy idd moeten flink wat gitaren voor mij bijzitten, daar kan ik flink los op gaan tijdens het trainen AC/DC, Steppenwolf, Survivor, Frank Stallone dat soort muziek heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk tijdens het trainen.
    Guest
    Middle Weight
    Re:Kies je gymmusic voor de 'Night Seminair' ! 2010/10/18 13:45:16 (permalink)
    ZZ-Top Gimme all Your lovin, is ook een klassieker !.
    Groeten uit Lochem.
    SheRu
    Go John Henry!
    Re:Kies je gymmusic voor de 'Night Seminair' ! 2010/10/18 13:49:03 (permalink)
    Ik was altijd wel voor Legs van ZZ  Top, of Pin Cushion.

Maar eigenlijk Firestarter van de Prodigy, he?
    Harold
    Amor omnia vincit BFF USER MANAGER
    Re:Kies je gymmusic voor de 'Night Seminair' ! 2010/10/18 14:03:28 (permalink)
    Zitten helemaal geen soulclassics bij huh?! verbaasd
    teddybeerke
    hug on own risc
    Re:Kies je gymmusic voor de 'Night Seminair' ! 2010/10/18 14:46:27 (permalink)
    fight music van eminem
    Page: 123 > Showing page 1 of 3
    Jump to:
    © 2020 APG vNext Commercial Version 5.0