Leuke tips!

Author
snelafvallen
Feather Weight
2013/10/06 12:56:08 (permalink)
0

Leuke tips!

Leuke tips!
#1

6 Replies Related Threads

    sis
    NO Sissy !!
    Re:Leuke tips! 2013/10/06 15:20:55 (permalink)
    +1 (1)
    Ja da's dan weer jammer he blij dat je een bepaald  aantal posts moet hebben en een bepaald aantal dagen lidmaatschap om linkjes te kunnen posten. Ik denk tenminste dat dat je bedoeling was. 
     
    Het mentale dieetplan, daar gaat het over, als ik je site zie. Een commercieel laag KH en hoog eiwit dieet. Op zich effectief, maar het nadeel daarvan vind ik vaak dat je door relatief veel eiwit je zuur/base balans om zeep helpt, als je er niet voldoende mineralen bij eet. Voor de volledigheid wat informatie over verzuring in je lichaam, en wat het dan doet: klik
     
     
    Welkom trouwens! Veel plezier hier. 
    #2
    thijssie
    Super Heavy Weight
    Re:Leuke tips! 2013/10/08 22:17:50 (permalink)
    +1 (1)
    Hahaha Sis is weer eens lekker kritisch super blij
    #3
    sis
    NO Sissy !!
    Re:Leuke tips! 2013/10/09 08:27:00 (permalink)
    0
    En dan breng ik het nog zo liefjes natuurlijk mag de topicstartster reageren. Ik ben benieuwd naar je visie, snelafvallen. 
    #4
    snelafvallen
    Feather Weight
    Re:Leuke tips! 2013/10/11 10:14:49 (permalink)
    0
    Tsja, ik begrijp jouw scepsis hoor.
    Ik vind dat iedereen zelf maar moet kiezen uit al die opties om beter in zijn of haar vel te gaan zitten. Bij mij persoonlijk werkte dit MDP juist het allerbeste en vandaar dat ik het heel graag mensen doorstuur.
    Je wilt niet weten wat ik allemaal heb geprobeerd en ik denk echt dat het uiteindelijke dieetplan niet eens het allerbelangrijkste is. Het gaat om de juiste mindset en het echt willen. En dan kan bijv dit plan daarbij helpen, maar ook andere plannen. Als mensen maar starten met na te denken bij wat ze dagelijks eten, waarom ze dat doen, wat ze doen aan lichaamsbeweging enzovoort. En als ze dan besluiten dat de tijd is gekomen daar nu echt structureel iets aan te doen, dan juich ik dat toe.
    Ikzelf ben in het verleden bijvoorbeeld zelfs 28 kilo afgevallen via Modifast en daarnaast trainen voor een marathon. Geweldig was dat voor de korte termijn. Gewicht verloren en eerste marathon in mijn leven in New York gelopen. GEWELDIG!!
    Maar ....... ik ben nu 10 jaar verder en blijk nu ik ouder ben veel last te hebben van mijn knieën en kuiten als ik probeer te gaan rennen .... dus hardlopen lukt me niet meer en ja als dat mijn wekelijkse routine was om op gewicht te blijven, dan kun je uittekenen wat er toen gebeurde .....
    Nu ben ik het meeste van mijn overtollige kilo's kwijt, wandel ik rustig minimaal 30 min per dag, sta ik elke ochtend op de weegschaal, weet ik nu heel goed wat GOED maar vooral ook SLECHT is voor mijn lichaam en als ik weer zo'n zwakke dag heb dat me dat even niets kan schelen dan zie ik dat in de ochtend en heb ik daarna 1 of 2 balansdagen net zolang tot het gewicht weer okay is. Dat geeft me rust en is voor mij de beste manier om het een beetje vol te houden.
    Maar dat is voor iedereen anders en iedereen moet het lekker op hun eigen manier doen .... maar NIETS doen is toch voor niemand een optie? 
    #5
    thijssie
    Super Heavy Weight
    Re:Leuke tips! 2013/10/11 11:02:58 (permalink)
    +1 (1)
    Ik mest vooral lachen om de opmerking van Sis. Ging niet eens zo zeer om de inhoud hoor.

    Maar je hebt gelijk, er zijn verschillende manieren en iedereen moet zelf uitvinden wat werkt en hoe je alles kan volhouden.

    Zo te lezen heb jij een goede manier gevonden. En zo te lezen met succes, netjes hoor! Hou dat vast
    #6
    sis
    NO Sissy !!
    Re:Leuke tips! 2013/10/11 16:56:12 (permalink)
    +1 (1)
    Thanks voor de toelichting. Ben het met je eens dat de mindset héél belangrijk is. Pas als die goed is, en de motivatie sterk genoeg, dan komt de stap van "niets" naar "iets".
     
    Wel vervelend van je knieën/kuiten, nu kun je niet meer doen wat je zo graag deed. New York moet een overweldigende ervaring voor je zijn geweest. En meteen een harde les schaam me wat er gebeurt met de (bind)weefselstructuren in je lijf als je onvoldoende of de onjuiste dingen eet voor je herstel. Maar wel mooi dat je voor jezelf nu een goede balans hebt gevonden, al die ervaring kun je ook gebruiken als je mensen adviseert blij 
    #7
    Jump to:
    © 2019 APG vNext Commercial Version 5.0