Meer rust tussenin met push pull benen

Page: < 1234 > Showing page 2 of 4
Author
noenkel
Heavy Weight
Re:Meer rust tussenin met push pull benen 2012/03/19 13:25:29 (permalink)
0
Kan dit eigenlijk een 4dagen split worden ?

Vb;

Mnd Push
Dinsd Pull
Dond Benen
Vrijd push
Mndg Pull
.....

Of eerder
Mndg Push
Dinsd rust
Woens Pull
Dond rust
Vrijd benen
Zat rust
Zond Push
Mndg Pull
Dinsd rust
.......

Of het toch maar laten zoals het is, lijkt voor mijzelf gewoon nog onwennig maar om de 7dagen terug te duwen of te trekken super blij
SheRu
Go John Henry!
Re:Meer rust tussenin met push pull benen 2012/03/19 15:27:43 (permalink)
0
Waarom niet gewoon om de dag? Ma - push wo-pull- vrij- benen, zo - push- di-pull... 
noenkel
Heavy Weight
Re:Meer rust tussenin met push pull benen 2012/03/19 18:57:43 (permalink)
0
ohh dat ik hetzelf niet meer weet SheRu, ben mezelf weer zo knettergek aan het maken met die schema´s terwijl ik voldoende kan doen met wendler maar heb het al gezegd, ik met mijn 3dagen per week ben een broekvent vergeleken met die gasten in de gym die er 6dagen op 7 zitten !!

Alle hun opzet

Dag 1
Tricep en bicep
Dag 2
Benen en rug
Dag 3
Borst en schouders
Dag 4 
Tricep en bicep
Dag 5
Benen en rug
Dag 6
Borst en schouders 
Dag 7
Rust

Daar kan ik toch nooit tegenop.... Ik hoef er niet als Cutler of Coleman bij te lopen maar ik WIL massa en ben nu 6mnd terug aan de gang en zo´n vooruitgang heb ik nu niet echt gemaakt.

Had het beter bij da AB schema van jullie gehouden maar dan is er nog wendler en maar maar maar en nog es LOTS OF MAAR´s
SheRu
Go John Henry!
Re:Meer rust tussenin met push pull benen 2012/03/19 19:36:45 (permalink)
0
Hoe komt 't dat je niet bent bijgekomen? Zijn je verwachtingen wel realistisch? Wat heb je gepakt in kgs en cms? 
noenkel
Heavy Weight
Re:Meer rust tussenin met push pull benen 2012/03/19 19:56:15 (permalink)
0
Heb mezelf niet echt opgemeten, nu en dan es voor de lol mijn armen en die zijn van een goeie 37cm nu 40.5cm koud, qua kg´s weeg ik nu miss een 3tal kg meer maar vet is nog te hoog daarom dat ik nu met de fiets ga werken, is een halfuur door en maak er soms een uur van terug.

Denk dat het vooral aan men sets en reps komt, zijn vooral krachtgericht, doe vooral compounds en daarom komt de defenitie er waarschijnlijk niet door zoals ik zou willen.
SheRu
Go John Henry!
Re:Meer rust tussenin met push pull benen 2012/03/19 19:57:55 (permalink)
0
Maar wat wil je dan? Droog worden of massa aankomen, dat maakt namelijk best wel uit voor je aanpak. En heb je je dieet hier al gepost? 
SheRu
Go John Henry!
Re:Meer rust tussenin met push pull benen 2012/03/19 20:26:59 (permalink)
0
Ah, staat de pagina hiervoor. 

Ik zou zeggen, je dieet wat langer aankijken, en je schema volhouden, niet laten afleiden, en bijhouden wat je doet. Dan over een week of zes tot acht kijken wat het opgeleverd heeft, en dan nieuw plan maken. 
teddybeerke
hug on own risc
Re:Meer rust tussenin met push pull benen 2012/03/20 07:17:54 (permalink)
0
hoe zijn je stats mauzzer qua lengte,gewicht,kg en vetpercentage?
Wil gerust eens kijken naar je voeding hoor en hoe lang train je per training.
noenkel
Heavy Weight
Re:Meer rust tussenin met push pull benen 2012/03/20 09:31:02 (permalink)
0
Stats;

31jaar 
1m76
93.5kg
laatste bf meting op toestel 26%

Voeding ietwat veranderd met vorige pagina

Maaltijd 1
2 pannekoeken
shake;
*200 ml halfvolle melk
*100 ml eiwit = 4 eiwitten
*3 scheppen http://www.bodyenfitshop....nutrition/serious-mass
*2 scheppen havermout
*1 schepje creatine

Maaltijd 2
50 gr gekookte rijst
50 gr groente
150 gr kipfilet (uit pakje)
1 banaan

Maaltijd 3
200 gr gekookte pasta
150 gr tonijn
wat ketchup
1 appel

Maaltijd 4
50 gr gekookte rijst
50 gr groente
150 gr kipfilet (uit pakje)
1 banaan

Dan volgt nrml de training 
Maaltijd 5
Na training terug dezelfde shake als bij Maaltijd 1

Maaltijd 6
Wat de pot schaft (aardappel of pasta met vooral veel kip)

Maaltijd 7
500 gr kwark met ietwat suiker voor de smaak
1 appel

Grootste fouten die ik momenteel maak;
Kijk veel te veel naar wat anderen doen en die anderen zijn de bodybuilders bij ons
Te weinig geduld en zelfvertrouwen, teveel twijfelen over alles maar das wie ik ben over alles wat ik doe, helaas...

Owja trainingen duren 60tal  minuten en 3x per week met de fiets naar het werk door en weer komt dat neer op 22km per dag
noenkel
Heavy Weight
Re:Meer rust tussenin met push pull benen 2012/03/20 09:32:55 (permalink)
0
Nochtans overal genoeg antwoorden op mijn vragen te vinden op het web

http://startingstrength.wikia.com/wiki/Frankie_NY%27s_Mass_Building_Program

Waarom blijf ik dan zo twijfelen ????????????????????????????????? 
sis
NO Sissy !!
Re:Meer rust tussenin met push pull benen 2012/03/20 10:38:51 (permalink)
0
Omdat er zoveel mogelijkheden zijn blij

Ik zeg doen en zien waar het je brengt, als je eenmaal een trainingsschema gekozen hebt. En meer groente eten
noenkel
Heavy Weight
Re:Meer rust tussenin met push pull benen 2012/03/20 10:58:18 (permalink)
0
Haha Sis dat is juist het probleem, ik kan niet kiezen super blij super blij super blij
noenkel
Heavy Weight
Re:Meer rust tussenin met push pull benen 2012/03/20 11:03:27 (permalink)
0

Naar zo´n fysiek wil ik toewerken, zoveel defenitie is er niet te vinden, gewoon één pure blok massief !

Attached Image(s)

DjMark
** Retired Moderator **
Re:Meer rust tussenin met push pull benen 2012/03/20 11:17:11 (permalink)
0
Toch zit hij daar kwa vetpercentage wel rond de 10% gok ik zo.
De belichting is matig, maar definitie is er wel denk ik.
noenkel
Heavy Weight
Re:Meer rust tussenin met push pull benen 2012/03/20 11:25:22 (permalink)
0
Klopt en ik ga niet beweren dat hij geen defenitie heeft ofzo maar hij is op zicht geen bodybuilder zoals je ze in de boekjes ziet staan knipoog
Harold
Amor omnia vincit BFF USER MANAGER
Re:Meer rust tussenin met push pull benen 2012/03/20 11:29:29 (permalink)
+4 (4)
Jou grootste vijand ben jezelf Kevin en daar hebben we het al eerder over gehad.

Als er geen vertrouwen is in het geen wat je doet dan ga je er ook geen progressie mee maken. Kijk nou even naar wat je kunt tillen in elk geval en dan behoor je tot de sterkere mensen dat moet al vertrouwen geven.

Er is geen heilig schema, er zijn gen heilige methodieken. Trainen zit in je hart en doe je met je hart, sommige mensen hier willen alles met het verstand benaderen zijn gek op percentages en grafiekjes en geloven in zich zelf en dat is het belangrijkste, ze geloven in wat ze doen en hebben er op die manier lol in en gaan dus ook vooruit.

Anderen zoals ik trainen veel meer met het hart en gevoel, misschien cijfermatig niet altijd de beste methode, maar ik vind trainen= trainen hoe dan ook en iedere keer weer opnieuw en ik kleun er dan vol in en of dat nou een setje bicepscurls is of squats maar iedere set en iedere rep is er een en soms ben ik destang aan het afladen en denk dan mwah kon nog wel een paar repjes doen eigenlijk en nog een paar en nog een paar en zo benader ik iedere training. Ik weet ook nooit of ik de volgende dag wel kan trainen dus ga ik er vanuit dat de training die ik op dat moment doe zomaar eens de laatste kon zijn en zo benader ik het en ga op deze manier er mee vooruit.

Hecht niet teveel waarde aan schema's en wanneer wat logisch is om te doen, ik ben voor een lossere vorm en met jou kennis en ervaring weet je heus wel dat als je op dag 1 stuk bent gegaan op benchen je op dag 2 geen wonderen hoeft te verwachten van schouderdrukken, dus doe je die niet de dag er na. In tijden waarvan het aannemelijk is dat ik veel tijd heb en zeker weet dat ik dagelijks kan trainen split ik veel en dat kan wel eens leiden tot 7 op 7 trainen. In tijden dat het wat moeilijker is dor drukte of wat dan ook dan split ik minder en centreer mijn trainingen rond 2 basisbewegingen en vul wat aan met isolatie voor de spiergroepen waar de basisbewegingen op gebaseerd zijn.

Set en repschema's doe ik echt op gevoel en ik heb het idee dat dit mij juist een extra trainingsprikkel geeft omdat er zo minder snel adaptie optreed en ik heb daar het volste vertrouwen in dat dit voor mij leidt tot hypertrofie maar ook tot krachtgains.

Ik varieer van 10x2, 10x3 tot half decending pyramides of hele, of 6x6, of werksets in rest/ pause style of zelfs wel eens 4x15. Kortom ik staat mij niet blind op heilige systemen en blijf roepen dat ieder trainingsschema moet bestaan uit de basiscompounds altijd en voor iedereen ongeacht je doelen. Ik blijf er ook heilig van overtuigd dat min of meer natuurlijjke bewegingsbanen of in elk geval bewegingen die het dichts bij je natuurlijke bewegingen komen het beste werken.

Asl jij nu het gevoel hebt dat die andere mannen beter trainen dan jij, wat houd je tegen Kevin om het niet precies zo als hun te doen en dan pas kun je oordelen of het werkt voor jou of niet. Ik weet dat jij vind dat ik veel weet en veel kennis heb en dat is niet zo Kevin, in vergelijking met mensen als Sheru, Marcus, Espi en 3XL weet ik helemaal niks, theoretisch dan in elk geval niet. Maar ik heb zo godvergeten veel fouten gemaakt en zo vaak mijn kop gestoten dat ik daar toch iets van opgestoken heb en aangevuld met de kennis van eerder genoemde leden heb ik op mijn manier ook wat kennis vergaard, maar vooral door veel fouten maken.

Voor mij zijn de magische woorden in eerste instantie. Het leuk vinden, dan intensiteit, dan variatie ( als in set/rep schema's) en dan trainen vanuit je hart, gewoon trainen omdat het mag, omdat je het kan en omdat je verder gezond bent van lijf en leden.

Er zijn zulke mooie spreuken over trainen, maar voor mij geld dat als ik kniebuigingkje doe met 300 kg dan vergeet ik alles en iedereen om mij heen, alle shit die er op dat moment in mijn leven heerst, dat is mijn strijd met een hoopje oud ijzer, miljarden mensen weten niet dat ik op dat moment een gevecht lever met mijzelf en gelukkig maar want het is mijn gevecht, niemand boeit het verder ook dat ik daar sta, maar ik heb mijzelf daar neer gezet en doe het ook voor mijzelf en voor niemand anders. Faal ik dan faal IK en red ik het dan heb IK het gered en kan mij het schelen dat er duizenden zijn met meer spiermassa of meer kracht dan mij of er beter uitzien dan mij. Ik ben wie ik ben ik train en voel pijn dus ik leef en geniet en soms ook echt alleen dan op dat moment en dat is voor mij trainen.

Harold
Amor omnia vincit BFF USER MANAGER
Re:Meer rust tussenin met push pull benen 2012/03/20 12:15:01 (permalink)
0
Heeeeeee die foto ben ik met baard, hoe kom je daaraan??
teddybeerke
hug on own risc
Re:Meer rust tussenin met push pull benen 2012/03/20 12:39:48 (permalink)
0
Kevin , ga dat proberen dat deze week eens te bekijken maar kan nog veel aan gesleuteld worden denk ik (als je wil natuurlijk)
noenkel
Heavy Weight
Re:Meer rust tussenin met push pull benen 2012/03/20 16:04:52 (permalink)
0
BAM Harold weeral de nagel op de kop, ben jij timmerman ofzo ? super blij Ik weet het, maak me veel te druk, het is zo erg dat als ik ´s nachts moet gaan plassen, tegen dat ik bij de pot ben alweer zit te denken van hoe zou ik nu mijn schema doen, upper lower, fullbody, toch maar die push pull legs,.... het gaat zodanig ver dat ik niet meer hoor wat anderen zeggen, ik zit constant te speculeren over wat en hoe ik het zou doen en voor mij gaat daar het plezier weg, net datgene waarvoor ik het doe, omdat ik het graag doe, omdat ik ervan hou, omdat het een deel van men leven is geworden !!!

Maar je hebt gelijk, ik neem de som op de proef en train effe 2tal weken mee met die mannen, ik kan er miss iets van opsteken en het zijn leuke mannen om es klapke mee te doen. Vandaag deden we rug en benen;
3sets barbell rows
3sets lpd behind te neck
3sets lpd front
3sets lpd in superset met machine rows
3sets straight arm pulldown
3sets legpress
3sets legcurls in superset met legextensions

Totaal men ding niet, echt waar totaal niet en ik zit nu te zoeken achter enige voldoening, maar nul noppes, ik haal veel meer voldoening uit dat AB systeem of uit een degelijke FB sessie dan dit hier maar ik ga effe door, zien wat het doet, miss begint het me wel te bevallen, deze week en volgende week train ik lekker mee met hun en dan een weekje op verlof met het gezinnetje. Daarna zien we wel wat we doen, ga terug op zoek naar het plezier in het trainen en ik denk zelfs dat Wendler gedoe achter me te laten, is zkr niet slecht en voor iemand met bepaalde doelen in het leven dan raad ik het ze zkr aan maar voor iemand als ik die zich wil amuseren opteer ik toch voor de variatie die SheRu me eens gaf zonder %, zonder een doel die je moet halen zonder enig iets, GEWOON MAAR TRAINEN.
Week I 5x5
Week II 4x10
Week III 10x10

Slot super blij Ik ben inderdaad wie ik ben en ik doe wat ik doe knipoog

@Teddy, ga je gang makker, sta altijd open voor beters en leer graag iets bij.
noenkel
Heavy Weight
Re:Meer rust tussenin met push pull benen 2012/03/20 16:06:24 (permalink)
0
Hermanus

Heeeeeee die foto ben ik met baard, hoe kom je daaraan??

Dat komt ervan Harold als je overal je shirt uitdoet super blijsuper blij
Page: < 1234 > Showing page 2 of 4
Jump to:
© 2020 APG vNext Commercial Version 5.0