Mijn visie

Author
patrick
Moderator
2009/09/21 21:39:18 (permalink)
5 (1)

Mijn visie

Ik zal zo beknopt mogelijk de basisbeginselen van AAS gebruik neerzetten. Wellicht zal dit document zich in de loop der tijd uitbreiden. kom dus regelmatig terug.

De meesten op dit forum zijn geen pro en zullen dit ook nooit worden. Vergelijk je dus ook nooit met een pro!!
De basisbeginselen blijven voor mij Voeding en training. Zorg ervoor dat je eerst deze onder de knie hebt.
Bouw eerst een bepaalde basis alvorens je met AAS begint. Die basis is voor iedereen verschillend dus het heeft geen zin om een bepaald gewicht neer te zetten. Als je serieus met trainen bezig bent,en daar ga ik wel van uit, dan voel je dit vanzelf aan wanneer je toe bent aan de volgende stap. Voeding en training dus eerst op orde. zie hiervoor de overige secties mocht je twijfelen aan je huidige regime. Onder voeding versta ik ook vitamines en mineralen overigens.

Vervolgens zou ik de kuur zo simpel mogelijk houden. Gebruik altijd testosteron als basis. Mijn voorkeur gaat uit naar testosteron enthanate of cypionate. Goed en ruim verkrijgbaar en zorgt voor stabiele bloedlevels (gelijkmatige stroom van testosteron in je lichaam).
Voor de eerste kuren heb je m.i. niks anders nodig dan testosteron. Persoonlijk zou ik starten met 250-500mg test voor 8-10 weken. Zaken zoals sustanon e.d. zou ik vermijden. Betreft allemaal cocktails van diverse soorten test, en ik heb er weinig mensen goed op zien gaan.
vooruitgang komt door meerdere factoren. Dit kan zijn door betere voeding, en of zwaardere/betere training. Of door meer AS. uiteraard prefereer ik de eerste twee. maar naarmate je steeds meer gevorderd bent zal je ook je AS gebruik moeten verhogen. Accept it! Dit is een geleidelijk proces, dus na de eerste kuur zal je voeding e.d. verhoogd worden waarmee je met dezelfde hoeveelheid AS best nog vooruit kunt.
Verhogen doe je niet meteen met 500mg tegelijk, deze sport is geen sprint maar een marathon.

Nogmaals. Ik denk dat Test het beste is en meer heb je als amateur niet nodig. Zou je er op een gegeven moment wat bij willen dat zou ik kiezen uit het volgende:

- deca
- trenbolone acetaat
- HGH

Ja HGH ja. Wellicht een beetje tegenstrijdig met de eerste paar regels.(uiteraard geldt dit alleen voor gevorderden) Ondanks dat ik nog nooit HGH gebruikt heb ben ik er zeker van overtuigd dat dit in kleine hoeveelheden alleen maar voordelen heeft. 4iu per dag is meer dan zat.
Bij HGH is het zo dat naarmate je het langer gebruikt het beter gaat werken.

Momenteel ben ik al jaren clean. Maar zodra ik rond de 40 ben ga ik Test en HGH gebruiken, lage doseringen dat wel. Met regelmatig bloedonderzoek is er niet veel aan de hand ben ik van mening. Let wel, dit is mijn mening en moet niet gelezen worden als de waarheid....

3 Replies Related Threads

Smalluser
    *Retired Founder*
    Re: Mijn visie 2011/01/10 14:24:19 (permalink)
    0
    Goeie post Patje blij

Of krijg ik nu straf  omdat ik een oude post BUMP blij

Groet
    Harold
    Amor omnia vincit BFF USER MANAGER
    Re: Mijn visie 2011/01/10 14:24:46 (permalink)
    0
    Nee

Nog niet
    Smalluser
    *Retired Founder*
    Re: Mijn visie 2011/01/10 14:28:16 (permalink)
    0
    Thanks bro blij

Groet
    Jump to:
    © 2020 APG vNext Commercial Version 5.0