Mijn voedingsschema, graag commentaar.

Page: < 12 Showing page 2 of 2
Author
sis
NO Sissy !!
Re:Mijn voedingsschema, graag commentaar. 2011/06/09 12:23:39 (permalink)
0
Een aantal weken, zo'n 4 tot 6 minimaal, is mijn ervaring. Je lichaam moet even kunnen wennen en vaak verlies je in het begin vocht. Motiverend natuurlijk, dat je gewicht daalt, maar juich niet te vroeg blij
bramme
Light Weight
Re:Mijn voedingsschema, graag commentaar. 2011/06/09 16:28:33 (permalink)
0
Ok sis,
ik ga dit weekend ook even aan het meten (buik, armen, benen, borst). Zo kunnen we binnen een 6-tal weken zien hoe dit evolueert.

Ik weet dat de eerste kilo's waarschijnlijk vocht zijn maar het belangrijkste is dat ik terug heel veel zin heb om gezond te leven en regelmatig te sporten en het voelt vooral niet aan als een opdracht maar meer als natuurlijke behoefte om gezond te eten en te bewegen.

Bramme
ErEf
Growing pains BFF AD
Re:Mijn voedingsschema, graag commentaar. 2011/06/09 16:42:00 (permalink)
0
maar te weinig kh en je hormoonproductie kakt ook in.
bramme
Light Weight
Re:Mijn voedingsschema, graag commentaar. 2011/06/13 11:18:22 (permalink)
0
Hey,

ik heb vandaag even de lintmeter genomen en ook maar even de belangrijkste punten op mijn lichaam gemeten. Na 6 weken ga ik dit opnieuw doen om de vooruitgang te kunnen inschatten.
Momenteel:
- borst 107 cm
- buik 96 cm
- kont 109 cm
- biceps 39 cm

Nu weet ik al mijn beginstats en nu gaan we er gewoon voor. Ik heb voor mezelf ook een doelstelling gemaakt, ik verjaar op 19 september, tegen dan wil ik 10 km aan één stuk kunnen lopen. Ik zit momenteel aan 5 km dus dat moet lukken.

bramme
Light Weight
Re:Mijn voedingsschema, graag commentaar. 2011/07/13 12:52:10 (permalink)
0
Hey,

het is ondertussen al geruime tijd geleden dat ik nog iets liet weten over mijn vooruitgang. Ik ga het volgende weekend tijd maken om een grote update te doen maar door gebrek aan tijd is het er nog niet van gekomen.
Ik kan jullie wel al zeggen dat ik gisterenavond nog eens op de weegschaal ben gaan staan en momenteel weeg ik 95,4 kg. Toch wel een leuke vooruitgang als je weet dat ik begin dit jaar nog 110 kg woog.

Later vandaag laat ik mijn vetpercentage nog meten, laten we hopen dat dit ook positief is geëvolueerd.

Tot de volgende keer,

Bramme
bramme
Light Weight
Re:Mijn voedingsschema, graag commentaar. 2011/07/21 11:26:04 (permalink)
0
Hey,

in mijn vorige post medde ik al dat ik een nieuwe vetmeting ging laten doen. De vorige meting gaf een resultaat van 25% bij een gewicht van 102 kg. Gisteren heb ik een nieuwe meting laten doen, het resultaat was toch positief, 19,5 % bij een gewicht van 94,8 kg.

Ik heb altijd met mijn basisschema gewerkt, hier en daar heb ik een aantal kleine veranderingen toegebracht op dit basisschema, zo heb ik bij mijn ontbijt ook lijnzaad toegevoegd en een multivitamine.Voor mijn middagmaal gebruik ik altijd een maaltijdsalade of wokgroenten met tonijn, kip, kalkoen of magere rundsburger. Op trainingsdagen voeg ik extre koolhydraten toe onder de vorm van een cracker of volkoren brood. Op niet trainingsdagen voeg ik geen extra koolhydraten toe.

Voorlopig werkt dit voor mij, ik hoop mijn vetpercentage nog te kunnen laten zakken tot onder 15%.

Bramme
nails
Super Heavy Weight
Re:Mijn voedingsschema, graag commentaar. 2011/07/21 19:15:20 (permalink)
0
Netjes! Zo te horen gaat dit prima blij
Page: < 12 Showing page 2 of 2
Jump to:
© 2020 APG vNext Commercial Version 5.0