Neusoperatie

Page: < 1234 > Showing page 3 of 4
Author
Laura Palmer
Miss Jolie
RE: Neusoperatie 2005/09/19 10:53:54 (permalink)
0
Haha ik snurk niet, maar hap telkens naar adem door mijn mond. Bij mij gaan ze als enige mijn tussenschot niet aanraken voor de rest wordt echt alles opengemaakt blabla.

De mensen die hun tussenschot hebben laten behandelen hebben vaak pijn bij het uithalen van de tampons en de rest van de mensen hoor ik eigenlijk nooit klagen over pijn.

Nou ja, morgen gelukkig werken dan gaat de dag snel voorbij en dan is het alweer woensdag en D-day huh?! verbaasd
DjMark
** Retired Moderator **
RE: Neusoperatie 2005/09/19 11:11:54 (permalink)
0
Gaat vast helemaal goedkomen Laura.
En als je dan straks ook van je vermoeidheid af bent is het het zeker waard!
18fitie
GOD OF B&F
RE: Neusoperatie 2005/09/19 12:14:34 (permalink)
0
ORIGINAL: wazzup

Ik heb ooit eens 1 nacht in een ziekenhuis doorgebracht op de kamer met iemand met een neus-probleem... Ik kan me nog herinneren hoe verschrikkelijk hard die gast kon snurken. Als ik daar nog een nacht had moeten doorbrengen had ik hem waarschijnlijk iets aangedaan.

super blij

Sterkte laura
Espi
meten = weten!
RE: Neusoperatie 2005/09/19 14:35:06 (permalink)
0
Zet 'm op: het is even doorbijten, maar over een paar weken ben je van heel wat narigheid af die je nu wel hebt.
Laura Palmer
Miss Jolie
RE: Neusoperatie 2005/09/19 16:20:19 (permalink)
0
Weet je nu voel ik me echt ziek: misselijk, koortsig maar ik vraag me nou af of dat door de zenuwen komt of dat ik echt ziek ben zeg maar?huh?! verbaasd 

Ik kan amper wat eten en ben zo misselijk en zo moe.  Hopelijk kan ik morgen wel werken want anders duurt mijn dag weer zo lang.
daniellec
Light Weight
RE: Neusoperatie 2005/09/19 17:51:39 (permalink)
0
Kan me voorstellen dat je ontzettend nerveus bent...... Succes, sterkte en beterschap alvast!
DHB
Legitimate Businessman
RE: Neusoperatie 2005/09/19 23:22:19 (permalink)
0
Heel veel sterkte!!!!
Laura Palmer
Miss Jolie
RE: Neusoperatie 2005/09/21 08:34:01 (permalink)
0
Nou jongens ga zo weg. Ik heb heerlijk geslapen, mijn buik doet nou wel weer vreemd maar ja ik hoop dat ik niet doordraai daar van de zenuwen. Gisteren ging het goed met mij.  Pffffffffffffff

Nou doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii en hopelijk kan ik snel weer wat typen hiero
sis
NO Sissy !!
RE: Neusoperatie 2005/09/21 09:15:10 (permalink)
0
Sterkte meissie, laat snel wat horen!
DjMark
** Retired Moderator **
RE: Neusoperatie 2005/09/21 10:04:31 (permalink)
0
Heel veel sterkte!
Hoop snel weer wat van je te horen!

Laura Palmer
Miss Jolie
RE: Neusoperatie 2005/09/21 19:29:23 (permalink)
0
He jongens ben ik al super blij

Het is allemaal goed gegaan. Ik was er al een halfuur eerder, moest gelijk een paar vragen beantwoorden enz. Ik was er al om 10.30 uur maar zou pas na 12 uur geopereerd worden. Dus lang wachten. Om 11.30 uur moest ik al naar mijn kamer om in dat mooie blauwe hemdje te gaan liggen gelukkig geen string aan maar kleine broekje want ik weet nog dat je een blote rug hebt. Dus mijn ma om 11.30 uur weg en toen ja toen knakte ik en moest ik ff een potje janken van al die zenuwen. Gelukkig leuk personeel en ze stelden me heel goed op mijn gemak. Om 12 uur naar boven voor het infuus en hartslagmeterpleisters. Ik vond infuus helemaal niet pijnlijk. Om 12.15 uur OK binnen en heel leuk relaxte mensen. We hadden het over duiken en zenuwachtig was ik al niet meer. Eerst kreeg ik spul in mijn infuus waar ik duizelig van werd en toen kwam de echte narcose en voelde echt dat mijn ogen gingen knipperen.

2,5 duurde de operatie, na 30 minuten werd ik heerlijk wakker alsof ik uren had liggen slapen. Na 15 minuten naar mijn eigen kamer en was relax alleen. Ik heb geen moeite met door de mond ademhalen,helemaal niet. Ik heb na 30 minuten gegeten en gedronken. En na 3 uur mocht ik al naar huis. Ik voel me kiplekker,geen pijn alleen druk in mijn neus en hoofd. Af en toe met slikken pijn dat komt door de slang die ze hadden ingebracht tijdens operatie.

Ik krijg al steeds dikke ogen en ook steeds blaauwer maar het gaat ok dus. Maandag tampons uit dus ff 5 dagen door de mond maar het valt echt prima mee hoor.

Dikke kus
post edited by Laura Palmer - 2005/09/22 15:59:22
Moob
Bullet Ride *ex top mod*
RE: Neusoperatie 2005/09/21 19:38:14 (permalink)
0
Zie je nou wel dat het allemaal wel meevalt. knipoog

fijn dat je weinig pijn  hebt.
DjMark
** Retired Moderator **
RE: Neusoperatie 2005/09/21 19:58:09 (permalink)
0
Goed nieuws!
Mooi dat alles goed gegaan is.

En je hebt je dus druk gemaakt om niks knipoog
18fitie
GOD OF B&F
RE: Neusoperatie 2005/09/21 20:19:54 (permalink)
0
[sm=blauw.gif]
Laura Palmer
Miss Jolie
RE: Neusoperatie 2005/09/22 09:12:09 (permalink)
0
Dag 2: mijn ogen zijn nog blauuwer en ietsje dikker maar gelukkig niet mega opgezwollen. Ik heb slecht geslapen omdat ik telkens wakker werd van het op mijn rug liggen. Ik ga zo bellen om te vragen of ik ook mijn zij mag liggen. Ik voel me nog steeds kiplekker. Wat ik wel vreemd is dat ik telkens het bloed hoort druppelen in mijn neus/tampons, heel weird.

Thanx iedereen
ErEf
Growing pains BFF AD
RE: Neusoperatie 2005/09/22 10:18:48 (permalink)
0
nog last van je keel? ik had nadat ik ook zo'n slang in me keel heb gehad, nog een week lang van een zere keel.

xandertreffers
Super Heavy Weight
RE: Neusoperatie 2005/09/22 14:38:58 (permalink)
0
Mooi dat het goed is gegaan en dat je weinig pijn hebt!...Alles is kennelijk erg netjes gedaan en dan zal het uithalen van de tampons ook wel meevallen hoor!

Mmaazzeelll,
Xander
smokey juul
smoke? no thnx!
RE: Neusoperatie 2005/09/22 15:26:01 (permalink)
0
Gelukkig is het goed gegaan. Ik dacht ook direct na de operatie dat ik geen pijn had... Had ik ook niet, totdat die narcose helemaal uitgewerkt was, en dus weg trekt uit je lichaam. Toen verrekte ik van de pijn...
Laura Palmer
Miss Jolie
RE: Neusoperatie 2005/09/22 16:00:10 (permalink)
0
Ja als mijn pijnstillers zijn uitgewerkt dan voel ik inderdaad de hechtingen en dat ze volgens mij mijn hele neus hebben gebroken maar ja ik heb 2 verschillende pijnstillers en die neem ik gewoon braaf in.

@ererf: pijn in mijn keel had ik alleen gisteren en nu nog een beetje als ik sinasappelsap drink.

Het bloeden van mijn neus is ook gestopt nu komt er alleen vocht uit. Nou jongens kan niet wachten dat die tampons uitgehaald worden en dat heerlijk door mijn neus kan ademhalen.
DHB
Legitimate Businessman
RE: Neusoperatie 2005/09/22 19:20:55 (permalink)
0
Had nog geen tijd gehad om het forum te checken sinds dinsdag, maar ik ben blij om te kunnen lezen dat alles is meegevallen en dat je voorspoedig herstelt! Ben erg benieuwd hoe je straks zal kunnen ademen als die tampons eruit zijn!knipoog
Page: < 1234 > Showing page 3 of 4
Jump to:
© 2019 APG vNext Commercial Version 5.0