Nick Tuminello: Why Experts Argue

Author
SheRu
Go John Henry!
2012/04/25 07:49:45 (permalink)
0

8 Replies Related Threads

Pim
    Super Heavy Weight
    Re:Nick Tuminello: Why Experts Argue 2012/04/25 14:32:43 (permalink)
    0
    Ja, goed artikel. Toch viel me bij factor 1  Ad Hominem iets op. B. Schoenfeld (tweede auteur van het artikel:  to crunch or not to crunch). Een ander artikel van Schoenfeld (mechanisms of hypertrophy) had een bepaalde opvatting over de invloed van de hormonale response op eiwitsynthese/hypertrophy,  recentelijke is gebleken dat deze acute-kortdurende response van o.m. testosterone de eiwitsynthese niet doet beinvloeden. Zo was de gedachte dat bijvoorbeeld de toevoeging van een dergelijke compound oefening naast een isolatie oefening de hormoonlevels zou verhogen en dus ook de eiwitsynthese/hypertrophy van die isolatie oefening doen bevorderen. Beide hypotheses bleken onjuist op basis van de resultaten van het methodologisch sterk opgezette trainingsonderzoek. Opvallend genoeg, na het uitbrengen van deze resultaten stonden de auteurs niet open voor discussie en bleven dan ook bij hun eigen opvatting. Ik denk dat Nick Tuminello eens in debat moet met zijn vrienden over Ad Hominem fallacy
    SheRu
    Go John Henry!
    Re:Nick Tuminello: Why Experts Argue 2012/04/25 16:18:18 (permalink)
    0
    Eh, waarom? 
    Marcus
    Natural born chiller
    Re:Nick Tuminello: Why Experts Argue 2012/04/25 16:30:10 (permalink)
    0
    @Pim
    Weet niet of ik iemand die niet eens alinea's gebruikt in zijn tekst zomaar geloof super blij
    SheRu
    Go John Henry!
    Re:Nick Tuminello: Why Experts Argue 2012/04/25 16:34:11 (permalink)
    0
    Well played, Sherlock, Well played. 
    SheRu
    Go John Henry!
    Re:Nick Tuminello: Why Experts Argue 2012/04/25 16:45:06 (permalink)
    0
    Maar ik denk eigenlijk dat je het over punt 2 hebt, de Illusory Superiority. 

Ad Hominem Fallacy is iemand bashen wegens zijn persoonlijkheid door de methode/informatie aan te vallen zonder gegronde reden, volgens mij
    Pim
    Super Heavy Weight
    Re:Nick Tuminello: Why Experts Argue 2012/04/25 17:56:35 (permalink)
    0
    @SheRu, dat deed Schoenfeld ook (althans de editor-in-chief van het tijdschrift William Kraemer), en Schoenfeld volgde. Blijf toch grappig als meneer dan zo'n artikel als voorbeeld aanhaalt vind je niet?
    Pim
    Super Heavy Weight
    Re:Nick Tuminello: Why Experts Argue 2012/04/25 18:07:31 (permalink)
    0
    Marcus

@Pim
    Weet niet of ik iemand die niet eens alinea's gebruikt in zijn tekst zomaar geloof super blij

Scherp Marcus, leden die onoverzichtelijke lappen tekst posten verdienen eigenlijk een ban!
    Harold
    Amor omnia vincit BFF USER MANAGER
    Re:Nick Tuminello: Why Experts Argue 2012/04/25 18:18:33 (permalink)
    +1 (1)
    Oh ja? Nou zal het even op het modboard gooien, heb net de forumregels door zitten lezen, door ou Pim grrrrrrrrrrboosboosboos Kan ut nie vinden.
    Jump to:
    © 2020 APG vNext Commercial Version 5.0