Nieuw

Page: 12 > Showing page 1 of 2
Author
heks
Feather Weight
2008/11/24 23:15:26 (permalink)
0

Nieuw

Hallo,
Al een tijdje rondgeneusd en ingelezen en vond het nu tijd worden om me maar eens voor te stellen. Ben een vrouw van 44, heb eigenlijk mijn hele leven wel gesport maar ben sinds 2 jaar verslaafd aan roeien.
Heb nu eindelijk de techiek goed onder de knie en ga nu toewerken naar het roeien van wedstrijden. Dit betekent vooral  het trainen van mijn benen om ze te ontwikkelen tot echte powerpootjes!super blij Ik roei 2 keer per week, gedurende de wintermaanden, en wil nog 2 keer per week krachttraining doen. Ik ben begonnen met squats, lunges en benchpresses. Moet wel erg op mijn knie letten aangezien daar én de meniscus én de voorste kruisband ontbreekt.
Verder ben ik 170 cm lang en 64 kg zwaar. Wil ook graag wat spek op mijn benen en billen inruilen voor meer spieren, dan sla ik twee vliegen in een klap. Én harder roeien én het effect van 44 jaar zwaartekracht wat tegengaan.
Ik heb al veel geleerd hier op dit forum en hoop nog veel van jullie te leren en misschien ooit ook een bijdrage te kunnen leveren.

Trouwens zó bitchie als mijn naam doet vermoeden ben ik niet!

24 Replies Related Threads

chris84
    Super Heavy Weight
    RE: Nieuw 2008/11/24 23:19:17 (permalink)
    0
    Welkom en suc6 met trainen!
    sis
    NO Sissy !!
    RE: Nieuw 2008/11/24 23:26:20 (permalink)
    0
    Hele geruststelling dat je geen kwaaie heks bent super blij

Welkom op het forum en veel succes met je wedstrijdambities. Hoe is dat zo gekomen, dat je een meniscus en kruisband mist?
    DjMark
    ** Retired Moderator **
    RE: Nieuw 2008/11/24 23:34:04 (permalink)
    0
    Welkom blij
    Moob
    Bullet Ride *ex top mod*
    RE: Nieuw 2008/11/24 23:35:39 (permalink)
    0
    Welkom hier!
    Harold
    Amor omnia vincit BFF USER MANAGER
    RE: Nieuw 2008/11/25 00:03:03 (permalink)
    0
    Sis, mag ik super blij
    twirre
    E621
    RE: Nieuw 2008/11/25 10:44:07 (permalink)
    0
    Welkom!!!
    miemie
    Metal Lady
    RE: Nieuw 2008/11/25 11:17:09 (permalink)
    0
    ORIGINAL: Hermke

Sis, mag ik super blij

Je manieren Hermke,je manieren!Waar blijft die welkom!?

En laat je niet afschrikken hoor,Hermke vraagt dit niet aan iedereen hier zunneknipoogsuper blij

Welkom trouwens!!!!blij
    Harold
    RE: Nieuw 2008/11/25 16:23:22 (permalink)
    0
    Daarom vroeg ik ook eerst even netjes aan Sis of ik mochtsuper blij, maar sowieso van harte welkom en veel post en leesplezier.
    heks
    Feather Weight
    RE: Nieuw 2008/11/25 16:31:51 (permalink)
    0
    Dank voor alle welkomstwoorden! Ik ben dan wel weer zó bitchie dat ik me niet snel laat afschrikken hoor! knipoog  Vanmorgen nog bij het squatrek staan dringen, deze staat bij mijn sportcentrum nl. alleen in het studentengedeelte en als particulier moet je je dan behelpen met de machines of met een paar barbells. Ik trek me dus maar niets van het commentaar aan, moeten ze bij ons ook maar een rek installeren!
    Die blessures heb ik vroeger opgelopen tijdens competitiewedstrijden. Maar ik kan er bijna alles mee zolang ik maar zorg dat mijn bovenbenen sterk zijn, die schijnen een instabiele knie wat meer stabiliteit te geven. Ik kan er zelfs mee skiën zonder veel problemen.

Espi
    meten = weten!
    RE: Nieuw 2008/11/25 17:50:02 (permalink)
    0
    Hallo daar heks(je) .. dat zijn hele beste ambities , zeker met dat knie-euvel

Welkom op het forum en veel lees/schrijfplezier!
    Ga je een blogje starten? Ah, toe nou, toe.. blij
    violette
    Super Heavy Weight
    RE: Nieuw 2008/11/25 18:34:02 (permalink)
    0
    Welkom! Succes met het toewerken naar de wedstrijden, ben benieuwd! blij
    sis
    NO Sissy !!
    RE: Nieuw 2008/11/25 19:16:07 (permalink)
    0
    Ga je gang, Hermke super blij

En heks, fijn dat je zoveel kunt met je "rotte" knie, heel goed plan om je spieren sterk te houden blij
    Marco
    Professor Marco
    RE: Nieuw 2008/11/25 20:53:08 (permalink)
    0
    welkom heks!!

als je mijn logje maar niet gaat beheksen vind ik het goed. knipoog
    maaruh andere logjes mag gerust hoor super blijsuper blij

succes met trainen!!

heks
    Feather Weight
    RE: Nieuw 2008/11/25 22:21:19 (permalink)
    0
    Tja, een logje! Ik ben van nature niet zo gedisciplineerd, muv sportbeoefening; dan sla ik soms door. Dus het bijhouden van een log is waarschijnlijk geen lang leven beschoren.......En ik ben ook geen type die iedere dag bijhoudt wat ze weegt en meet en eet ed.
    Ben wel begonnen om mijn voeding onder de loep te nemen, na alle tips en tricks die ik hier gelezen heb en heb wat aanpassingen gemaakt van redelijk koolhydraatrijk naar veel meer eiwit en minder koolhydraten. Moet er wel erg aan wennen want ben dol op pasta en brood maar gelukkig op dol op eieren en vis. Op mijn werk kijken ze me 's middags wel gek aan wanneer ik weer met 2 gekookte eitjes en wat vis en sla aan kom zetten.
    Ik heb nog een paarvragen waar iemand op dit forum vast wel antwoord op heeft maar die zal ik in het juiste forum stellen.
    Nogmaals erg leuk al die hartelijke welkomstwoorden! Ik weet eigenlijk niet waar Hermke precies toestemming voor vroeg aan Sis, of ben ik nu naïef?

Groet
    sis
    NO Sissy !!
    RE: Nieuw 2008/11/25 22:46:24 (permalink)
    0
    Haha, nee hoor, dat is niet naief, Hermke en ik zaten onlangs wat te kletsen over dingen als magie en toen kwam ineens jouw aanmelding als heks uit de lucht vallen.

Mag hij zelf verder toelichten wat hij nou precies wil super blij
    Harold
    RE: Nieuw 2008/11/26 10:26:11 (permalink)
    0
    Nou ja zo bijzonder is het ook weer niet, ik schrok alleen een beetje, ik vroeg mij namelijk af of je lid was van dezelfde club als mijn vrouw, want net zoals zoveel mannen met mij heb ik een sprookjeshuwelijk, de heks zit al op de bank als ik thuis kom.
    SheRu
    Go John Henry!
    RE: Nieuw 2008/11/26 10:27:56 (permalink)
    0
    ORIGINAL: heks

Tja, een logje! Ik ben van nature niet zo gedisciplineerd, muv sportbeoefening; dan sla ik soms door. Dus het bijhouden van een log is waarschijnlijk geen lang leven beschoren.......En ik ben ook geen type die iedere dag bijhoudt wat ze weegt en meet en eet ed.

Groet

MAar dat hoeft ook helemaal niet hè? Sommigen van ons schrijven álles omtrent voeding en trainen op, anderen bloggen gewoon als er wat leuks te melden valt, of ze een speciale fase ingaan. Vrijheid blijheid!
    heks
    Feather Weight
    RE: Nieuw 2008/11/26 16:09:17 (permalink)
    0
    ORIGINAL: Hermke

Nou ja zo bijzonder is het ook weer niet, ik schrok alleen een beetje, ik vroeg mij namelijk af of je lid was van dezelfde club als mijn vrouw, want net zoals zoveel mannen met mij heb ik een sprookjeshuwelijk, de heks zit al op de bank als ik thuis kom.

Hahhahaha! Mijn man vind mij nog steeds een sprookjesprinces dus ik begrijp niet waar je het over hebt!
    Marco
    Professor Marco
    RE: Nieuw 2008/11/26 22:40:33 (permalink)
    0
    ben jij dat op die bezem?
    Page: 12 > Showing page 1 of 2
    Jump to:
    © 2023 APG vNext Commercial Version 5.0