Nieuwe plannen 2008 NBBF/IFBB

Author
Hedwig
IFBB Wedstrijdregelneef
2007/12/04 15:53:47 (permalink)
0

Nieuwe plannen 2008 NBBF/IFBB

De NBBF gaat in 2008 voor meer wedstrijden zorgen, dit houdt in dat er in maart 2008 er een nieuwe C wedstrijd bij komt die zal plaats vinden op 9 of 16 maart in Mijndrecht. De naam van de wedstrijd is nog niet bepaald maar ik dacht dat leden hier op het forum misschien een suggestie kunnen en willen doen voor de naam van de nieuwe C wedstrijd.
De Hercules blijft een C / B wedstrijd , hier verandert niets aan.

De NK zal dit jaar meer aandacht besteden aan het totale plaatje van lichaam en geest het total body package, dit is en wordt puur voor het bezoekend publiek bedoeld zodat de bezoeker meer aanbod, informatie, gezelligheid kortom een coplete dag krijgt voor het zelfde geld. (hierover ga ik binnen kort dieper op in)

Op de Hercules krijgen alle atleten 1 gratis entreekaartje voor hun vrouw, man vriend of vriendin.

Er komt in 2008 een "C-B Europ tour" uitsluitend voor C ,B atleten en de atleten op de NK vanaf de 2e plaats naar beneden van de NBBF.
Liona Bergmann en ik zelf gaan dit plan uitvoeren en begeleiden. het plan ziet er als volgt uit , Liona bergmann (hoofdjury en International jurylid) gaat samen met de NBBF/IFBB een aantal wedstrijden in Italy, Duitsland, Frankrijk, Belgie enz.. selecteren voor deelname van atleten uit Nederland. vervolgens gaan we met een groep C en B atleten inlc. begeleiding, verzorging en officials deze wedstrijden bezoeken en aan deelnemen. De reis gaat per bus en zal grotendeels gesposord worden. Ieder atleet heeft wel een eigen bijdrage dit zal heel miniem zijn (hierover later meer).

Wat is hier het voordeel en de bedoeling van? Je hebt als atleet meer wedstrijden in dezelfde voorbereidings fase maar ook krijg je hierdoor evaring in het deelnemen aan wedstrijden in het buitenland (internationale ervaring) zo ben je al vroeg bekent met de verschillende mannieren van wedstrijd interpetaties van de diverse landen.
Je komt andere atleten tegen en kan informatie wisselen (wat opsteken of wat delen), je bent deel van een team die (hopelijk) in 2009 de boventoon gaat voeren op de NK en (misschien) international.
Dat het voor de meeste een hobby is ,is duidelijk maar om van je hobby iets leuks en moois te maken is geweldig en om daar zoveel mogelijk in de buurt te komen is dit plan bedacht. Body Building / Fitness is een way of life dus kortom Body building is een Lifestyle en deze form van lifestyle moet meer aandacht krijgen en dat is de bedoeling.

Vanaf 2009 zal een ieder aan moeten geloven dat er doping controles gaan komen (vooral op de NK). Dit is een feit dus ....

Hedwig

10 Replies Related Threads

Dave Hawk
    IFBB/NBBF wereldrecordhouder
    RE: Nieuwe plannen 2008 NBBF/IFBB 2007/12/04 16:09:38 (permalink)
    0
    Klik goed allemaal hedwig, klasse.
    diederiktjuh
    Feather Weight
    RE: Nieuwe plannen 2008 NBBF/IFBB 2008/07/08 10:12:57 (permalink)
    0
    wordt creatine beschouwd als doping ?? of gwn als een versterkend middel ,
    Gert
    The Sniper
    RE: Nieuwe plannen 2008 NBBF/IFBB 2008/07/08 13:12:39 (permalink)
    0
    ja ja
    sis
    NO Sissy !!
    RE: Nieuwe plannen 2008 NBBF/IFBB 2008/07/08 18:15:56 (permalink)
    0
    Wel leuk om de startpost terug te lezen blij

En welkom diederik, creatine staat niet op de dopinglijst.
    siegler
    Hart op de tong, goed van hart.
    RE: Nieuwe plannen 2008 NBBF/IFBB 2008/07/09 16:48:10 (permalink)
    0
    Pakken wat je pakken kan, doping test op een NBBF of enige andere BB wedstrijd stellen geen fluit voor. Kans dat je positief bevonden wordt hangt meer af van je connecties en geliefheid bij de organisatie en het organiserende land dan op een constructief anti doping beleid.

Hoewel ik in principe geen BB wedstrijd meer zal bezoeken, spreek ik wel de wens uit dat de BB junky cultuur niet langer wordt beloond. Dat wil zeggen, een minder droog fysiek in combinatie met een goede kop en een bos haar op het hoofd moet ook weer eens kunnen.

Geen perkamente huid waar de aders uitspringen als een droge rivierbedding die niet zou mistaan op Mars, maar een mooie jonge huid waar toch nog duidelijke spierdefinitie onderzit.

Ach... ik mag toch dromen niet ?
    Ares
    ευλογημένος με τη θεία δύναμη
    RE: Nieuwe plannen 2008 NBBF/IFBB 2008/07/09 16:58:36 (permalink)
    0
    zeker, maar een perkamenten huid heeft toch wat vind ik persoonlijk
    siegler
    RE: Nieuwe plannen 2008 NBBF/IFBB 2008/07/09 17:16:52 (permalink)
    0
    ORIGINAL: Ares

zeker, maar een perkamenten huid heeft toch wat vind ik persoonlijk

Ik denk Andreas Muntzer en zijn opvolgers ook. Andy is er alleen niet meer om ervan te genieten.
    3XL
    Senior Moderator
    RE: Nieuwe plannen 2008 NBBF/IFBB 2008/07/09 19:16:20 (permalink)
    0
    Zal altijd wel een strijd blijven tussen  aan de ene kant wat "gezond" is en aan de andere kant wat het publiek wil.
    En zolang het betalende publiek blijft roepen om zo groot/droog/hard/enz. mogenlijk is het niet moeilijk te raden wat er wint.

Ik zit dan ook nog altijd te wachten op de dag dat BB daadwerkelijk onderdeel op olympische spelen wordt verdrietig 

siegler
    RE: Nieuwe plannen 2008 NBBF/IFBB 2008/07/09 21:26:26 (permalink)
    0
    ORIGINAL: 3XL

Zal altijd wel een strijd blijven tussen  aan de ene kant wat "gezond" is en aan de andere kant wat het publiek wil.
    En zolang het betalende publiek blijft roepen om zo groot/droog/hard/enz. mogenlijk is het niet moeilijk te raden wat er wint.

Ik zit dan ook nog altijd te wachten op de dag dat BB daadwerkelijk onderdeel op olympische spelen wordt verdrietig 

Ach de Olympische Spelen vind ik nou ook niet een gelukkige combi. De marginale sporten die een Olympische status hebben, daar valt ook geen droogbrood te verdienen. Neen maar in elk geval de perkament - mummie cultuur mag mij wel iets minder prevalent zijn.

Een voorbeeld? Nou Christian Boeving ziet er vind ik off season er een stuk beter uit, mijn opinie. Maar goed... gij hebt gelijk ... wie betaalt die bepaalt. Wiens drugs men neemt diens woord men spreekt.
    siegler
    RE: Nieuwe plannen 2008 NBBF/IFBB 2008/07/09 21:31:02 (permalink)
    0
    Een alternatief voor de atleten kan ik me wel bedenken. Wat te denken van een alternatieve Pirelli kalender. Artistiek naakt. Dames ... wie is voor ? Euh.. heren die herenliefde bedrijven moge ook reageren hoor.

PS een voorwaarde wel - gezonde bloedwaarde, geen ultra lage LH - FSH waarde, goed bloedbeeld, geen vergrote prostaten, gezond functionerende geslachtsklieren (niet alleen het vermogen om een erectie te krijgen maar vooral een vruchtbaarheidtest door gekwalificeerde medici dubbel blind).

En dan laten de pseudo doping controle op AS varen.. Wie is in ?
    Jump to:
    © 2020 APG vNext Commercial Version 5.0