Poema op de veluwe....

Page: 1234 > Showing page 1 of 4
Author
brutus
The Godfather
2005/06/15 10:17:12 (permalink)
0

Poema op de veluwe....

Er loopt een poema rond op de veluwe,hij/zij zou ontsnapt moeten zijn bij een particulier! Maar zodra ze dat beest gevonden hebben schieten ze het dood...je zou zeggen verdoof dat dier en knikker het ergens in een dierentuin....maar nee het moet weer dood....jammer!

75 Replies Related Threads

lauw †
    Number Two ;-)
    RE: Poema op de veluwe.... 2005/06/15 10:23:33 (permalink)
    0
    Echt wel zwaar kicken! Met een poema op de veluwe worden de eindeloze wandelingen met je schoonfamilie eindelijk eens echt leuk!

Hey schoonmoeder, ik hoorde wat in de bosjes, ga eens kijken.super blij

Jammer dat ze het dier afknallen als ze hem vinden, ik hoop dat hij / zij zich onvindbaar weet te maken.
    Robin
    Super Heavy Weight
    RE: Poema op de veluwe.... 2005/06/15 10:24:06 (permalink)
    0
    Meen je dit serieus...of hoort dit thuis in het rijtje sterke verhalen? Want waar laat je in vredesnaam een poema??
    lauw †
    Number Two ;-)
    RE: Poema op de veluwe.... 2005/06/15 10:25:06 (permalink)
    0
    was gisteravond en vanochtend op het nieuws.
    Edit: en het lijkt erop dat die poema prima weet waar hij zichzelf moet laten, want ze hebben hem nog steeds niet. super blij
    R0XXXY
    Super Heavy Weight
    RE: Poema op de veluwe.... 2005/06/15 10:25:45 (permalink)
    0
    Had idd al iets opgevangen gisteravond op het nieuws.. maar niet alles dus wist wel dat er daar wat loos was.. maar wist niet wat....

Een poema.. mooie beesten..
    R0XXXY
    Super Heavy Weight
    RE: Poema op de veluwe.... 2005/06/15 10:27:20 (permalink)
    0
    Verstop m lauw.. snel.. super blij
    falcon
    Vreemde Vogel, MSc.
    RE: Poema op de veluwe.... 2005/06/15 10:29:50 (permalink)
    0
    Dus ik loop risico's hier? knipoog

Humm...
    Wordt het  hardlopen in het bos ineens ook een stuk interessanter! Haha...
    Pors
    Body Shaper
    RE: Poema op de veluwe.... 2005/06/15 10:29:51 (permalink)
    0
    'zeker jammerlijk dat ze hem afknallen'
    lauw †
    Number Two ;-)
    RE: Poema op de veluwe.... 2005/06/15 10:33:46 (permalink)
    0
    Als ik een mooie negerin zie moet ik altijd aan een poema denken. Elegant, krachtig en zwart.blij

Ik heb wel eens gehoord dat poema’s niet zo praktisch zijn als huisdier? Het schijnt dat ze nogal geprikkeld reageren als je ze m.b.v. de plantenspuit bij het vlees in de koelkast wilt weghouden.
    brutus
    The Godfather
    RE: Poema op de veluwe.... 2005/06/15 10:34:53 (permalink)
    0
    Ja in de schemering en in het donker kun je het best niet de Veluwe opgaan schijnt het beest heeft al een ree gedood en is al een paar keer gezien maar telkens te snel...is volgens mij al voor het eerst in het afgelopen weekend gezien
    mariska
    Super Heavy Weight
    RE: Poema op de veluwe.... 2005/06/15 11:21:09 (permalink)
    0
    Misschien iets voor Marcus om te vangen super blij
    DHB
    Legitimate Businessman
    RE: Poema op de veluwe.... 2005/06/15 11:24:13 (permalink)
    0
    Stomme mofo's dat ze dat beest meteen willen afknallen!boos k Hoop dat-ie dan toch eerst nog ff de buik van zo'n jager openscheurt!!boosboos

Ik zeg: gelijke monnikken, gelijke kappen. Schiet dan ook meteen met scherp op ontsnapte TBS'ers!boosboosboos
    ErEf
    Growing pains BFF AD
    RE: Poema op de veluwe.... 2005/06/15 11:38:50 (permalink)
    0
    ORIGINAL: lauw

Als ik een mooie negerin zie moet ik altijd aan een poema denken. Elegant, krachtig en zwart.blij
    ik denk dat jij een panter bedoelt knipoog wat een donkere luipaard of jaguar kan zijn. luipaarden komen voor in afrika/india de jaguar komt voor in zuid amerika.

Dan heb je de puma.. ook wel Cougar genoemd hier meer info klik

maar wat je niet leest via die link is dat een puma/cougar in staat is om vanuit een boom (of wat dan ook) van 15 tot 20 meter hoogte naar beneden te springen op een prooi knipoog
    ErEf
    Growing pains BFF AD
    RE: Poema op de veluwe.... 2005/06/15 11:39:41 (permalink)
    0
    ORIGINAL: mariska

Misschien iets voor Marcus om te vangen super blij

ROFL [sm=lolbord2.gif][sm=slach.gif]
    R0XXXY
    Super Heavy Weight
    RE: Poema op de veluwe.... 2005/06/15 11:54:38 (permalink)
    0

Suutje
    Light Weight
    RE: Poema op de veluwe.... 2005/06/15 12:46:52 (permalink)
    0
    ORIGINAL: DHB

Ik zeg: gelijke monnikken, gelijke kappen. Schiet dan ook meteen met scherp op ontsnapte TBS'ers!boosboosboos

Helemaal mee eens!

Waarom een onschuldig beest wel afknallen en een ontsnapte, totaal geflipte TBS-er alleen de handboeien geven... Met een beetje geluk krijgt die TBS-er op verzoek ook nog eens een gezellig 4-gangendineetje in z'n cel voorschoteld... Ach, waarom ook niet... Het kan en mag allemaal...
    Die doorgeslagen TBS-er vormt een groter gevaar voor de maatschappij dan een poema die lauter probeert te overleven...

Tsja, de wet zit vreemd in elkaar....
    lauw †
    Number Two ;-)
    RE: Poema op de veluwe.... 2005/06/15 13:32:52 (permalink)
    0
    ORIGINAL: ErEf
    maar wat je niet leest via die link is dat een puma/cougar in staat is om vanuit een boom (of wat dan ook) van 15 tot 20 meter hoogte naar beneden te springen op een prooi knipoog

Nee, dat heb ik een negerin nog nooit zien doen. super blij 
    Ik heb mijn hele leven lang gedacht dat puma’s zwart waren., en dat ondanks een 10- voor biologie op de Mavo.ja ja De associatie die ik heb met mooie negerinnen en puma’s slaat dus nergens op. Het zijn dus mooie negerinnen en panters. blijThanx.

samot
    Kruikenzeiker
    RE: Poema op de veluwe.... 2005/06/15 14:20:20 (permalink)
    0
    zeker szonde om m af te knallen.. in gebieden waar hij oorspronkelijk in het wild voorkomt is nog nooit iemand gedood of verwond door zo'n dier, alleen als je hem opjaagt of wil vangen zal ie natuurlijk wel wa trug doen...hmmm zal wel
    Vato Loco
    REBEL
    RE: Poema op de veluwe.... 2005/06/15 15:19:04 (permalink)
    0
    vind het echt weer nederlandse tegenstrijdigheid.
    eerst gooien ze helemaal dood met reclames om dieren te redden, en vervolgens gaan ze zo mooi beest als de puma afschieten, zwaar triest.
    verdoven en naar een dierentuin is een goede optie
    brutus
    The Godfather
    RE: Poema op de veluwe.... 2005/06/15 16:05:05 (permalink)
    0
    Er schijnen nu toch vragen gesteld te zijn in de 2e kamer....de desbetreffende minister heeft daarop toegezegd dat er in eerste instantie geprobeerd zal worden het dier levend te vangen....dit in tegenstelling van de politiewoordvoerster eerder op de dag.........

Waar het openen van een topic op het body-fitness forum al niet goed voor is!
    Page: 1234 > Showing page 1 of 4
    Jump to:
    © 2019 APG vNext Commercial Version 5.0