Post hier je veggie/fruit/superfood shakes !!

Page: < 12345.. > >> Showing page 3 of 11
Author
sis
NO Sissy !!
Re:Post hier je veggie/fruit/superfood shakes !! 2011/02/27 23:36:38 (permalink)
0
Ont-bijtdrank

• halve banaan
  • halve avocado
  • 1 medjool dadel
  • klein handje alfalfa
  • hand spinazie, postelein, raapstelen of iets anders groens
  • 1 eetl agave of honing
  • bronwater toevoegen tot gewenste dikte
optioneel superfoods bijvoegen b.v:
  • Greener Grasses
  • Vitamineral Green
  • Maca
  • 3E afa
  • yacon poeder of siroop
  • spirulina en/of chlorella
 Blender dit tot een mooie smoothy/drink

www.uitgekookt.net  
sis
NO Sissy !!
Re:Post hier je veggie/fruit/superfood shakes !! 2011/02/27 23:37:24 (permalink)
0
Boerenshake

Een energierijke en zeer gezonde drank.

1 avocado
2 bananen
3 dadels
75 gr. boerenkool
Honing of agavesiroop toevoegen tot gewenste zoetheid
Met water verdunnen tot gewenste dikte

Alles in blender en smullen maar.

www.uitgekookt.net 
Lai
still lightweight, ofzo
Re:Post hier je veggie/fruit/superfood shakes !! 2011/03/01 21:35:35 (permalink)
0
Lekker Hollandsch:
Rode kool, suddervlees -en aardappelenshake.

super blij
sis
NO Sissy !!
Re:Post hier je veggie/fruit/superfood shakes !! 2011/03/01 22:42:14 (permalink)
0
En zo snel klaar ook. 
sis
NO Sissy !!
Re:Post hier je veggie/fruit/superfood shakes !! 2011/03/02 16:44:33 (permalink)
+1 (1)
Perfect travel food gemaakt.

Conclusie 1: ik moet een sterkere blender hebben want hij trekt het niet.
Conclusie 2: ik moet een nieuwe staafmixer hebben want die scheurde af. 
Conclusie 3: met wat korrelig deeg is het ook wel te doen.

Het smaakt wel lekker, bij sommige ingrediënten vroeg ik me af "wat moet dit worden" maar al met al is het goed te doen. De maca is wel aanwezig maar dat is met alle dingen waar ik maca door gooi blij 
paraman
Griek
Re:Post hier je veggie/fruit/superfood shakes !! 2011/03/02 18:43:26 (permalink)
0
veel leven in het shake topic

ik heb laatst nog gelezen dat veggie shakes bevorderlijk zouden zijn tegen slokdarmkanker

ik begin ze nu wel met tegenzin te drinken aangezien ik er 2 per dag neem. blij
sis
NO Sissy !!
Re:Post hier je veggie/fruit/superfood shakes !! 2011/03/02 18:47:42 (permalink)
0
Als je wat meer afwisselt in de ingrediënten worden ze misschien smakelijker?
Lai
still lightweight, ofzo
Re:Post hier je veggie/fruit/superfood shakes !! 2011/03/02 22:51:44 (permalink)
0
Oei, Sis, dat met je apparaten klinkt niet heel best niet lekker van
Ga het morgen ook proberen, en dan hoop ik dat de boel het trekt. Ben echt zo benieuwd naar het resultaat, kan me er eigenlijk weinig bij voorstellen. Leuk dat jij het geprobeerd hebt iig en sorry dat je staafmixer nu een beetje door mij overleden is super blij schaam me
sis
NO Sissy !!
Re:Post hier je veggie/fruit/superfood shakes !! 2011/03/02 23:32:26 (permalink)
0
Dat ding was niet tegen mijn kracht bestand kennelijk super blij ik duwde hem door de prut en krak op de plek waar hij in de mixer zat. No problem, mooie gelegenheid om er één met wat meer kracht te kopen. 

De blender doet het wel goed voor simpele dingen, dat was ook een prul qua aanschafbedrag. Ik ben nog aan het zoeken wat ik wil als ik een sterkere neem. Blendertopicje maken misschien. Ik weet dat Blendtec super is maar ook aardig aan de prijs en ik moet nog zien of ik het vaak genoeg blijf doen. Dan is een investering van 500 euro ook weer zo wat. 

Succes morgen, ben benieuwd hoe je ze vindt.
Lai
still lightweight, ofzo
Re:Post hier je veggie/fruit/superfood shakes !! 2011/03/03 01:16:18 (permalink)
0
Goed idee, dat blendertopicje. De mijne had ik kado gekregen, dus heb niet zelf hoeven zoeken. En ik bener tevreden mee, tot nu toe, want de gebruikersscore/klantreview is niet daverend  zie ik super blij
http://www.vergelijk.nl/b.../blender_blx51/review/

P. Tsatsouline
Getting Lean and Mean
Re:Post hier je veggie/fruit/superfood shakes !! 2011/03/03 03:21:27 (permalink)
0
sis
NO Sissy !!
Re:Post hier je veggie/fruit/superfood shakes !! 2011/03/03 18:36:40 (permalink)
0
Blendtec is inderdaad een super merk maar ook 500 eurootjes voor een blender. Lai, die van jou heeft wel 1 hele review, da's niet zo erg representatief. Heeft ie het gered? 
Lai
still lightweight, ofzo
Re:Post hier je veggie/fruit/superfood shakes !! 2011/03/03 20:18:04 (permalink)
0
Ben er ook heel tevreden mee,  maar heb hem ook nog niet zo lang. De travelfood/deegproef moet nog komen, heb nog niet alle ingr. in huis. Is vandaag besteld, dus even afwachten.
josja
Super Heavy Weight
Re:Post hier je veggie/fruit/superfood shakes !! 2011/03/03 21:07:35 (permalink)
+1 (1)
Inspirerend topic! Vanmiddag een shake gemaakt met een halve avocado, handvol kiemen, handje bevroren frambozen, koude groene thee en een sloot sojamelk. Best te drinken! Heb geen blender dus gewoon de staafmixer er op gezet, en die heeft het nog overleeft ook blij
sis
NO Sissy !!
Re:Post hier je veggie/fruit/superfood shakes !! 2011/03/03 21:27:18 (permalink)
0
leuk! Met wat honing en rauwe cacao erdoor lijkt dat me ook een lekkere combi. 

Mijn collega merkte eergisteren op "isnie goed hoor, om alles rauw te eten". Dus vandaag een bolletje van dat travel food meegenomen voor haar, om te laten zien dat raw ook onbewerkt betekent. Neemt ze een hapje, zegt ze "zitten er dadels in?" super blij Uit alle (uiteindelijk goed) gemengde ingrediënten meteen de dadels herkennen
josja
Super Heavy Weight
Re:Post hier je veggie/fruit/superfood shakes !! 2011/03/03 21:40:52 (permalink)
0
Dat is inderdaad vrij knap, uit die enorme waslijst blij
Juutje1
Number one :-)
Re:Post hier je veggie/fruit/superfood shakes !! 2011/03/03 22:24:52 (permalink)
0
Waar halen jullie die dingen als rauwe cacao?
Online kan ik het wel vinden, maar is het ook in een 'gewone' winkel te vinden? Ik heb het hier nog niet gevonden namelijk..
Voor de groentjes is het wel een goed plan denk ik, om ze te shaken/blenderen, dan neem ik er vast meer dan nu.
sis
NO Sissy !!
Re:Post hier je veggie/fruit/superfood shakes !! 2011/03/03 22:55:42 (permalink)
0
In Amsterdam zit de Mastercare shop, daar kun je alles zo afhalen. Ik weet niet of er meer van dergelijke winkels bestaan in andere steden, zelf bestel ik het ook online dus heb niet hard gezocht naar winkels. 
Juutje1
Number one :-)
Re:Post hier je veggie/fruit/superfood shakes !! 2011/03/03 23:10:10 (permalink)
0
Hm, ligt niet echt bij de deur.. zouden ze ook versturen?
Zometeen (of morgen) eens kijken. Thx.
sis
NO Sissy !!
Re:Post hier je veggie/fruit/superfood shakes !! 2011/03/03 23:40:43 (permalink)
0
Ja, ze leveren juist veel via de online shop. 
Page: < 12345.. > >> Showing page 3 of 11
Jump to:
© 2021 APG vNext Commercial Version 5.0