Post hier je veggie/fruit/superfood shakes !!

Page: < 12345.. > >> Showing page 5 of 11
Author
Lai
still lightweight, ofzo
Re:Post hier je veggie/fruit/superfood shakes !! 2011/03/15 23:36:43 (permalink)
0
Heb ik ook in de koelkast staan. Maar gebruik ook de grijze korrels gewoon door mn eten. Is dat heel gek?
In het oorspronkelijke recept hebben ze het trouwens over 2 pinches himalayazout
sis
NO Sissy !!
Re:Post hier je veggie/fruit/superfood shakes !! 2011/03/15 23:44:02 (permalink)
0
Nee is niet gek IMO maar ik had vaker over de sole gelezen dan over het zout in pure vorm. Pinches klinkt voor mij ook als een paar korrels.
Lai
still lightweight, ofzo
Re:Post hier je veggie/fruit/superfood shakes !! 2011/03/15 23:53:44 (permalink)
0
Ja ik eigenlijk ook hoor. Maar heb ook nog nooit gelezen waarom je het niet 'raw' zou kunnen eten. Mss wordt het beter opgenomen in de vorm van een sole,  en /of is het anders te geconcentreerd. Als het alleen om de smaak gaat zou ik het iig niet laten. Zout smaakt bij mij gewoon zout.
Lai
still lightweight, ofzo
Re:Post hier je veggie/fruit/superfood shakes !! 2011/03/16 09:52:11 (permalink)
0
Thai dressing:

halve cup kokoscreme
sap van 1 limoen
2 tl honing
halve cup hennepolie
beetje basilicum
 halve el hete pepers
beetje zout, keltisch of himalaya

Blenden en over de salade sprenkelen.
sis
NO Sissy !!
Re:Post hier je veggie/fruit/superfood shakes !! 2011/03/20 22:43:09 (permalink)
0
Juutje1
kwam daar ook ons aller Ralph nog tegen in een videoboodschap, maar vroeg me af: wat vinden jullie van zijn tips en adviezen m.b.t. eten, vetverbranden en sporten? 

Over 't algemeen beter dan Sonja en crash blij 
Juutje1
Number one :-)
Re:Post hier je veggie/fruit/superfood shakes !! 2011/03/21 11:39:37 (permalink)
0
Omdat ik wel eens wat aangeklikt heb bij Jesse, krijg ik nu nogal eens mail van hem. Over afvallen, vetverliezen enzo.
Tegenwoordig inderdaad veel raw/superfood-info
sis
NO Sissy !!
Re:Post hier je veggie/fruit/superfood shakes !! 2011/04/03 16:19:27 (permalink)
0
- kokoswater
- kokosolie
- schepje Sunwarrior proteine vanille
- banaan
- avocado
- paar handenvol spinazie
- klein beetje royal jelly
- ananas inclusief het hart
- bleekselderij
- vitamineral greens 

In de blender, en klokken maar. De bleekselderij was niet helemaal vermalen maar de smaak verder prima. Ik heb er halverwege wat kokoswater bij gegooid en de spinazie al blenderend toegevoegd in porties. 
SheRu
Go John Henry!
Re:Post hier je veggie/fruit/superfood shakes !! 2011/04/03 17:43:28 (permalink)
0
Ananas inclusief het hart? Waarom dat?
Lai
still lightweight, ofzo
Re:Post hier je veggie/fruit/superfood shakes !! 2011/04/03 18:16:33 (permalink)
0
Is handig als je weeen wilt opwekken
sis
NO Sissy !!
Re:Post hier je veggie/fruit/superfood shakes !! 2011/04/03 18:39:51 (permalink)
0
De meeste bromelaine zit in het harde deel, en de blender maalt het toch fijn, dus waarom weggooien. blij

Weeën  die heb ik niet nodig hoor super blij
evilman
Jorum Funk
Re:Post hier je veggie/fruit/superfood shakes !! 2011/04/03 20:24:20 (permalink)
0
sis

- kokoswater
- kokosolie
- schepje Sunwarrior proteine vanille
- banaan
- avocado
- paar handenvol spinazie
- klein beetje royal jelly
- ananas inclusief het hart
- bleekselderij
- vitamineral greens 

In de blender, en klokken maar. De bleekselderij was niet helemaal vermalen maar de smaak verder prima. Ik heb er halverwege wat kokoswater bij gegooid en de spinazie al blenderend toegevoegd in porties. 

Nice, goed bezig super blij
ik heb ook sinds een tijdje super/rawfoods ontdekt.
Erg interessant. Naast een boek over gezonde voeding.

Ik ben ook erg benieuwd naar toevoegingen als bijv.
acai/goji bessen/poeder, en pure cacao (biologisch)..
zowel qua smaak als gezondheid.

Binnenkort eens proberen super blij
+ echte groene thee trouwens (uit verre oosten)
ipv industriele lopende band groene thee uit de supermarkt.
Schijnbaar is de heilzame werking ivm echte groene thee nihil.

sis
NO Sissy !!
Re:Post hier je veggie/fruit/superfood shakes !! 2011/04/03 20:54:48 (permalink)
0
Goji bessen gooi ik als gedroogde bessen door mijn ontbijt blij met allerlei andere poedertjes en water. Bijvoorbeeld met rauwe cacao, sunwarrior protein, bijenpollen, psyllium, chiazaad, kokosvezel en/of rasp, carobe of mesquite poeder, maca. Om maar wat te noemen. 

Toevallig heb ik nu nog spinazie over en ananas dus ik denk dat ik morgenochtend een hardcore groene smoothie maak met chorella, spirulina in plaats van de greens. Voor de verandering.

Waar haal je die groene thee? Ik ben ook een beetje aan het zoeken naar een goed merk. Heb het idee dat Pickwick en dergelijke nou niet echt top of the bill zijn. 
evilman
Jorum Funk
Re:Post hier je veggie/fruit/superfood shakes !! 2011/04/03 21:24:43 (permalink)
0
De thee heb ik nog niet gehaald..
maar ben wel te spreken over de site teatower.com

hebben ook biologische thee en verschillende soorten
uit het verre oosten. dus ik ga denk ik zo eens proberen.

mbt die cacao en goji enzo.. heb je opgelet voor/nu?
Oftewel heb je door of die superfoods iets gemerkt?
(vast lastig beoordelen maar toch)
sis
NO Sissy !!
Re:Post hier je veggie/fruit/superfood shakes !! 2011/04/03 21:30:21 (permalink)
0
Ja. Vorig jaar kreeg ik voor het eerst in m'n leven te maken met een allergische reactie. Ben toen gaan sleutelen aan voeding en supps en het gaat de goede kant op. Nauwelijks reactie na enkele maanden. 

evilman
Jorum Funk
Re:Post hier je veggie/fruit/superfood shakes !! 2011/04/03 22:10:24 (permalink)
0
Ben je begonnen met die dingen door je allergische reactie?
Snap ik m zo goed? En t heeft dus effect gehad?
Dus door nieuwe/andere voeding geen last meer van een allergie?
sis
NO Sissy !!
Re:Post hier je veggie/fruit/superfood shakes !! 2011/04/03 22:20:03 (permalink)
0
Inderdaad blij je lichaam doet soms dingen die het niet moet doen, zoals abnormaal reageren op normale stoffen en dat is te beïnvloeden. 
sis
NO Sissy !!
Re:Post hier je veggie/fruit/superfood shakes !! 2011/04/11 22:30:06 (permalink)
0
Hou me tegen super blij (en hou Lai tegen als ze het leest )

- glaasje kokosolie, verwarmd
- stuk of 4 eetlepels rauwe cacao
- eetlepel carobe
- kleinere eetlepel mesquite
- theelepel maca
- handje goji bessen
- handje bio zonnebloempitten
- bijenpollen, eetlepel
- gula java 2 eetlepels (of naar behoefte)

- biologische pindakaas

Een eetlepel in een cupcake vormpje doen, bij een aantal heb ik daar een dikke theelepel biologische pindakaas op gedaan, en weer een eetlepel van het mengsel er overheen. Een aantal heb ik zonder pindakaas gemaakt. Ze staan nu in de koelkast op te stijven maar mennnn wat was het mengsel zo al lekker! 

Lai
still lightweight, ofzo
Re:Post hier je veggie/fruit/superfood shakes !! 2011/04/12 14:15:25 (permalink)
0
super blij nou idd!
Ik vrees dat ik dit vandaag nog ga maken, dit moet ik proeven!

Lai
still lightweight, ofzo
Re:Post hier je veggie/fruit/superfood shakes !! 2011/04/13 17:50:49 (permalink)
0
Nog niet gemaakt, maar lijkt het een beetje op Snickers?maf!
Ik ga het wel vanavond maken, zonder de zonnebloempitten (want niet in huis) en met 4notenpasta ipv pindakaas.
sis
NO Sissy !!
Re:Post hier je veggie/fruit/superfood shakes !! 2011/04/13 18:59:34 (permalink)
0
Een tikkie anders dan snickers. Je kan er ook kokosboter door doen om het ietsje romiger te maken maar die had ik niet in huis. 
Page: < 12345.. > >> Showing page 5 of 11
Jump to:
© 2021 APG vNext Commercial Version 5.0