Post hier je veggie/fruit/superfood shakes !!

Page: << < ..678910.. > >> Showing page 6 of 11
Author
Lai
still lightweight, ofzo
Re:Post hier je veggie/fruit/superfood shakes !! 2011/04/13 20:26:23 (permalink)
0
HHmm lekkerder zelfs, alleen het beslagje al dus dat belooft wat. Maarre kokosboter is toch gewoon harde kokosolie?
sis
NO Sissy !!
Re:Post hier je veggie/fruit/superfood shakes !! 2011/04/13 22:19:09 (permalink)
0
Ik dacht dat in kokosboter ook de vezels nog zitten en dat het wat geler was. Binnenkort krijg ik het van een kennis maar nou twijfel ik wel even of het niet over cacaoboter ging ik post het als ik het potje heb want daar moet het op staan. 
Lai
still lightweight, ofzo
Re:Post hier je veggie/fruit/superfood shakes !! 2011/04/13 22:50:57 (permalink)
0
Ben benieuwd. Ik ken alleen kokosvet, al dan niet gesmolten>kokoslie, door verhitting.

Die chocopinda(noten)nogwatdingen zijn trouwens schandalig lekker!
sis
NO Sissy !!
Re:Post hier je veggie/fruit/superfood shakes !! 2011/04/13 23:09:06 (permalink)
0
Ja erg he super blij ze zijn al op hier, en ik heb alle ingrediënten nog voldoende maar ik wacht even tot het weekend voor een bescheiden nieuwe lading. 

Stukjes dadel erdoor lijkt me ook wel wat. Of zoeten met agave of yacon in plaats van gula java. 
sis
NO Sissy !!
Re:Post hier je veggie/fruit/superfood shakes !! 2011/05/05 13:25:30 (permalink)
0
Rauw soepie uit de blender: wortel, ijsbergsla, spinazie, paprika, tomaat, bleekselderij, knoflook, appelciderazijn, edelgist, hennepzaadjes.
paraman
Griek
Re:Post hier je veggie/fruit/superfood shakes !! 2011/05/08 13:54:43 (permalink)
0
ik was laatst met mijn moeder bij de bioshop en ik zag daar groentedrankjes te koop staan. Nu heb ik een drankje meegenomen op basis van grotendeels tomaat en kleine hoeveelheden wortel, rode biet, selder, ui en natuurlijk voldoende zout

nu vroeg ik me af hoe goed de phytonutrienten en vitaminen behouden blijven bij zo'n groentedrankjes

nu blend ik er zelf mijn spinazie door en ik moet zeggen dat het zo veel lekkerder is !
sis
NO Sissy !!
Re:Post hier je veggie/fruit/superfood shakes !! 2011/05/08 14:36:02 (permalink)
0
Als het zo lang houdbaar is dan lijkt de voedingswaarde mij lager dan wanneer je het zelf maakt en meteen consumeert blij 
paraman
Griek
Re:Post hier je veggie/fruit/superfood shakes !! 2011/05/08 15:51:09 (permalink)
0
ik heb het lang volgehouden maar op de duur stak de smaak mij zo tegen
sis
NO Sissy !!
Re:Post hier je veggie/fruit/superfood shakes !! 2011/05/08 16:53:01 (permalink)
0
Ja? Ik heb nog weinig onsmakelijks gehad eigenlijk blij behalve een keer met tomaat, wortel, komkommer, bleekselderij, daar moest zout en appelciderazijn bij maar die had ik wat te weinig gedaan, en ik wist de verhoudingen niet zo goed, toen werd het alsnog een smakeloze oranje hap. Met extra azijn was het al een stuk beter.

Vanmiddag een smoothie op van kiwi, bevroren banaan, appel, ananas, spinazie, vitamineral greens, chorella, bijenpollen. Lekker. 
SheRu
Go John Henry!
Re:Post hier je veggie/fruit/superfood shakes !! 2011/05/08 21:52:58 (permalink)
+1 (1)
Met 'r superblender... *jaloers*
sis
NO Sissy !!
Re:Post hier je veggie/fruit/superfood shakes !! 2011/05/08 22:16:36 (permalink)
0
Gaat bijna vanzelf super blij 
sis
NO Sissy !!
Re:Post hier je veggie/fruit/superfood shakes !! 2011/05/11 22:11:07 (permalink)
0
Receptje geprobeerd, ik moet alleen nog wat met de verhoudingen prutsen want de saus was meer een soep er overheen, te veel en wat te dun naar mijn zin, en ik heb een kleinere bak gebruikt dus de bodem is dikker dan op de plaatjes.  En mijn blender kreeg een warmloper van het deeg maar dan schakelt hij zichzelf uit en doet het een paar minuten later weer. Is een beveiliging blij 

Bron

Ingrediënten bodem:
  • halve kop pecannoten
  • 2 of meer kopjes medjool dadels 
  • 1 kop cocos rasp
  • theelepel mesquite meel

Maal de bodem ingrediënten in de Magixmix tot een deegbal. Bij een goede verhouding hou je vanzelf een bal over. Druk dit uit in een schaal. Ik gebruik hier een lasagne bak voor. De bodem is nu klaar.

Ingredienten vulling:
  • 5 bananen
  • 1 kop cocos rasp
  • 1/2 kop sinaasappelsap
  • scheut agave siroop
  • vanille poeder
  • wat lucuma poeder
Blendeer 2 bananen samen met sinaasappelsap in de blender. Voeg de vanille/agave/lucuma en cocos toe. Even goed blenden.

Snij de overige 3 bananen in stukjes. Doe in de bak en giet hier de saus overheen. Decoreren met cocos en klaar. 15 tot minuten werk.

De mesquite meel en lucuma poeder ingrediënten zijn wat exotisch. Te verkrijgen in de betere rawfood winkel. Als dat eenmaal in huis is, is de rest overal te krijgen.

Lai
still lightweight, ofzo
Re:Post hier je veggie/fruit/superfood shakes !! 2011/05/12 22:26:30 (permalink)
0
Lekker Sis!

ik heb het lang volgehouden maar op de duur stak de smaak mij zo tegen

Zeg Paraman, een heel topic vol lekkere recepten, je wil toch niet zeggen dat je niks geprobeerd hebt ??super blij Citroensap en wat zoets zoals fruit (of stevia) is de trick volgens mij, als je alleen groente wil gebruiken en het ook nog lekker moet smaken. Of een beetje zout idd.
sis
NO Sissy !!
Re:Post hier je veggie/fruit/superfood shakes !! 2011/05/12 23:25:17 (permalink)
0
Het is wel een hele zoete hap blij maar wel lekker. Als ik hem nog een keer maak doe ik de saus wat dikker met psylliumvezels of kokosmeel. 
Lai
still lightweight, ofzo
Re:Post hier je veggie/fruit/superfood shakes !! 2011/05/13 00:17:45 (permalink)
0
Oh ik ben niet vies van een beetje zoet super blij
Lijkt qua bodem een beetje op een rauwe chocoladetaart die ik eens heb gemaakt. Ook met gemalen pecannoten en dadels en rauwe cacao,  Heel simpel die rauwe taarten super blij
sis
NO Sissy !!
Re:Post hier je veggie/fruit/superfood shakes !! 2011/05/22 17:10:09 (permalink)
0
Kokosboter tegengekomen blij klik
Helen
Lekker Lang en Lang Lekker
Re:Post hier je veggie/fruit/superfood shakes !! 2011/07/01 18:04:44 (permalink)
0
Perzik-Basilicum smoothie..

Pureer 150 gr bevroren stukjes perzik met 5 basilicumblaadjes en 1,5 - 2 dl yoghurt.
(voor 1 glas)

Lekker!
sis
NO Sissy !!
Re:Post hier je veggie/fruit/superfood shakes !! 2011/07/02 00:35:22 (permalink)
0
Aparte combinatie, fruit en basilicum. Lijkt me best lekker. Binnenkort eens perziken meenemen om het te proberen. 
Helen
Lekker Lang en Lang Lekker
Re:Post hier je veggie/fruit/superfood shakes !! 2011/07/02 22:24:09 (permalink)
0
Stond in een extra bijlage van de libelle..

1 pagina met 10x een frisse smoothie..

- aardbeien smoothie
- perzik basilicum smoothie
- peer bitterkoekjes smoothie
- ananas kokos smoothie
- banaan sinaasappel smoothie
- chocolade munt smoothie
- bramen frambozen smoothie
- blauwe bessen vanille smoothie
- meloen gembersmoothie
- espresso smoothie
sis
NO Sissy !!
Re:Post hier je veggie/fruit/superfood shakes !! 2011/07/02 22:59:11 (permalink)
0
Daar zitten meer inspirerende ideetjes bij blij
Page: << < ..678910.. > >> Showing page 6 of 11
Jump to:
© 2021 APG vNext Commercial Version 5.0