Proteine Repen

Author
prophecy
Middle Weight
2007/11/08 22:48:12 (permalink)
0

Proteine Repen

Aangezien ik nu al een half uur de search het gebruiken ben en der niet uitkomt.
is mijn vraag.

hoe maak je makkelijk eiwitrepen en waarbij moet je precies opletten?

het topic over de proteine bars vind ik iets te onduidelijk want weet niet of dat per stuk is hoe je het precies moet maken.
graag reactie's en als dit een dubbele post word alsvast sorry>

4 Replies Related Threads

prophecy
    Middle Weight
    RE: Proteine Repen 2007/11/08 23:09:30 (permalink)
    0
    Is er echt helemaal niemand die me kan helpen?
    sis
    NO Sissy !!
    RE: Proteine Repen 2007/11/08 23:11:55 (permalink)
    0
    Niet binnen 20 minuutjes super blij

Ik heb nog nooit zelf proteine repen gemaakt, en dat recept ook niet geprobeerd, maar er staan wel wat andere eiwithapjes tussen de recepten. En je kunt ook kant en klare repen kopen als het moet?
    flupperke
    Feather Weight
    RE: Proteine Repen 2007/11/11 22:59:09 (permalink)
    0
    ORIGINAL: sis

Niet binnen 20 minuutjes super blij

Ik heb nog nooit zelf proteine repen gemaakt, en dat recept ook niet geprobeerd, maar er staan wel wat andere eiwithapjes tussen de recepten. En je kunt ook kant en klare repen kopen als het moet?

Maar voor mensen die (zeer)wienig van voeding afweten is dat niet zo simpel, om te weten in welke recepten/producten (veel)eiwitten zitten.

ORIGINAL: sisEn je kunt ook kant en klare repen kopen als het moet?

Die zijn nogal duur, vind ik.
    Nootje
    Drill Instructor
    RE: Proteine Repen 2007/11/11 23:19:13 (permalink)
    0
    ORIGINEEL: flupperke
    Maar voor mensen die (zeer)wienig van voeding afweten is dat niet zo simpel, om te weten in welke recepten/producten (veel)eiwitten zitten.

Als je (al) zover bent dat je erover denkt om eiwitrepen te gaan maken, neem ik aan dat je ook wel een beetje verstand van voeding hebt waar eiwitten in zitten... Er zijn hier ontelbare beginners-topics en schema's waarin eiwitrijke voeding staat vermeld.

ORIGINEEL: prophecy
    het topic over de proteine bars

Misschien even een pmmetje sturen naar degenen die hebben gereageerd in dat topic? Of misschien even het topic een klein schopje geven...
    Jump to:
    © 2020 APG vNext Commercial Version 5.0