LockedReviews voedingssupplementen

Author
Moob
Bullet Ride *ex top mod*
2007/03/06 22:03:45 (permalink)
0

Reviews voedingssupplementen

Review voedingssupplementen.

Welke info bevat een review.

De titel van je een review wordt als volgt opgebouwd:
Noteer in de titel waar het over gaat. (supplementen en naam van het product)
bijvoorbeeld: supplementen, creatine monohydraat
  • Naam supplement en het merk van het supplement.
  • Beschrijving van het supplement (wat doet het product volgens het label, ingrediënten eventueel een kopie/paste van het internet)
  • Prijs van het supplement en plaats van aankoop (eventueel link naar de website van de (web)winkel).
  • Aanbevolen doseringen en gebruik volgens het label.
  • Ervaringen met het supplement. (hoe lang en/of hoe vaak heb je het gebruikt, wat zijn je ervaringen, doet het product wat het beloofd? etc)
  • Algemene waardering. (vind je het een goed supplement en raad je het anderen ook aan, of juist niet? En geef een waardering. Denk in goed, slecht, matig, redelijk, uitstekend, waardeloos etc. geef eventueel een cijfer om het te verduidelijken.)
fictief voorbeeld:

Naam en merk van het supplement:
Creapure van Fast Research.

Beschrijving van het supplement:
Creatine Monohydraat is een ultra gefilterde 99,9% pure Creatine Monohydraat bekend als merknaam Creapure.
Creatine werkt vooral bij uitputtende repetitie-krachttrainingen. Vereiste is dat je probeert het uiterste uit je lichaam te halen. Creatine biedt de krachtsporter 10 à 15% meer stootkracht gedurende 10 à 12 seconden. Alle sporters die afhankelijk zijn van hun spierkracht hebben hier baat bij. Fitness-activiteiten kunnen beter worden uitgevoerd waarmee ook versnelde spiergroei mogelijk is. (Bij vegetariërs is het effect nog indrukwekkender.)
ingrediënten: Creapure Monohydrate Duitse kwaliteit) 99,99% en Creatine Monohydrate 99,9%

Prijs en plaats van aankoop:
22,50 euro voor 500 gram, Body&Fitness forum shop: http://forum.body-fitness.nl//shop/

aanbevolen dosering:
Als aanvulling op je dagelijkse voeding, Gebruik 5 gram per dag op een vast tijdstip.
Tijdens de opladingsfase, dit is de eerste week, gebruik je 10 gram per dag. Daarna gewoon 5 gram per dag.

Ervaringen met het product:
Afgelopen 6 weken heb ik Creapure gebruikt volgens de doseringen op het label. De 10 tot 15% extra stootkracht heeft het product bij mij niet waar kunnen maken, maar er was zeker verbetering te merken in de trainingen. Gewichten waar ik anders veel moeite mee had, kon ik nu wel goed aan. Hier en daar zelfs een rep meer of een kleine gewichtsverhoging.
Ook merkte ik dat ik wat sneller  herstelde van zware trainingen.

Algemene waardering: een 7,5. Een goed supplement voor degenen die prma op creatine reageren. Ikzelf reageer niet heftig op creatine en het product heeft bij mijn zijn claims niet waar kunnen maken. Desondanks ben ik wel tevreden met de werking omdat er zeker verbetering tijdens de trainingen te bemerken was. Een aanrader voor mensen die op creatine reageren. Prima prijs kwaliteitsverhouding ook.

0 Replies Related Threads

Jump to:
    © 2019 APG vNext Commercial Version 5.0