Robbert's Back Rows

Page: < 123 > Showing page 2 of 3
Author
Harold
Amor omnia vincit BFF USER MANAGER
Re:Robbert's Back Rows 2011/07/05 11:44:16 (permalink)
+1 (1)
He bah, zie dit nu pas. Om nou een anonieme internetheld onbewust uit te maken voor alcoholist gaat wellicht wat ver. Maar om iemand te betichten van leugens die nauwelijks iets claimt en niet veel meer doet dan bodybuilding/ krachtsport promoten gaat mij te ver.

IK heb overigens nooit geweten dat een criterium voor een latissimusbeweging het teveel van de ellebogen naar de zij gaan is. Ik denk namelijk dat bij veel bewegingen waarbij de ellebogen naar de zij gaan, dus een smalle grip juist meer de latissimus inschakelt, versus een wijdere grip waarbij trcipes, achterste schouderkoppen en traperzius en meer van dat andere gespuis wat er omheen hangt een groter aandeel in de arbeid vormen.

En verder maar even in Hermke taal, als je wat te zeiken hebt doe het dan in elk geval in gewone mensentaal in plaats van pseudo intellectueel gewauwel wat niemand snapt of je moet een hbo dan wel universitaire studie op dat vakgebied hebben gevolgd.
Dave Hawk
IFBB/NBBF wereldrecordhouder
Re:Robbert's Back Rows 2011/07/05 12:13:37 (permalink)
0
Hermke

He bah, zie dit nu pas. Om nou een anonieme internetheld onbewust uit te maken voor alcoholist gaat wellicht wat ver. Maar om iemand te betichten van leugens die nauwelijks iets claimt en niet veel meer doet dan bodybuilding/ krachtsport promoten gaat mij te ver.

IK heb overigens nooit geweten dat een criterium voor een latissimusbeweging het teveel van de ellebogen naar de zij gaan is. Ik denk namelijk dat bij veel bewegingen waarbij de ellebogen naar de zij gaan, dus een smalle grip juist meer de latissimus inschakelt, versus een wijdere grip waarbij trcipes, achterste schouderkoppen en traperzius en meer van dat andere gespuis wat er omheen hangt een groter aandeel in de arbeid vormen.

En verder maar even in Hermke taal, als je wat te zeiken hebt doe het dan in elk geval in gewone mensentaal in plaats van pseudo intellectueel gewauwel wat niemand snapt of je moet een hbo dan wel universitaire studie op dat vakgebied hebben gevolgd.

super blijHeee Harold niet te druk maken heknipoog....van mij mogen ze alles roepen hoor, het gaat mij er om dat we weer een lekker oefeningetje erbij
hebben. Van veel liefhebbers uit Nederland en het buitenland al leuke/goede reacties gehad dus er zijn al wat mensen aan de slag met RB-rows.
Xtreme
border whore
Re:Robbert's Back Rows 2011/07/07 11:53:05 (permalink)
+1 (1)
Ha inderdaad, laat ze maar lullen.. hij zit mooi in mijn schema verwerkt
en ++ at je laatste zin Hermke super blij

EDIT Hey Hermke heeft een nieuwe avatar  READ the NEWS read the news
post edited by SnW - 2011/07/07 21:55:37
InconceivableZen
Light Weight
Re:Robbert's Back Rows 2011/07/07 20:48:16 (permalink)
+1 (1)
Was niet kwaad bedoeld hoor. Misschien wat hard geweest in opbouwende kritiek, wat nergens voor nodig was.
ErEf
Growing pains BFF AD
Re:Robbert's Back Rows 2011/07/08 08:56:54 (permalink)
0
ik denk dat Dave 't wel kan hebben.. heeft een brede rug blij

en misschien niet verkeerde deze oefening goed te analyseren welke spiergroepen er in meer of mindere mate getraind worden. dat komt de omschrijving alleen maar ten goede.
Harold
Re:Robbert's Back Rows 2011/07/08 09:48:47 (permalink)
0
Huh, nieuwe avatar, wat daaaaaaaaaan, ik heb niks veranderd en ik zie gewoon dezelfde als altijd.
Helen
Lekker Lang en Lang Lekker
Re:Robbert's Back Rows 2011/07/08 10:04:51 (permalink)
0
SnW bedoeld vast de Avatar als je off bent.. knipoog
Harold
Re:Robbert's Back Rows 2011/07/08 10:43:30 (permalink)
0
@ Eref, ik denk inderdaad dat Robbert de kritiek makkelijk kan hebben, ik verkeerde echter wel onder de indruk dat wij regels hadden voor het leveren van kritiek, iemand betichten van leugens, die verder totaal niet de intentie heeft om ergens over te liegen lijken mij onder de forumregels te vallen. Verder is het ook handig dat de kritiek op een manier gegeven word zodat iedereen het ook daadwerkelijk kan begrijpen. We hebben natuurlijk niet allemaal dergelijke kennis van anatomie.
Dave Hawk
Re:Robbert's Back Rows 2011/07/08 11:48:24 (permalink)
0
Ik kan wat hebben hoor, ha, ha...anders moet je natuurlijk niet op een forum gaan hangen en niets meer ondernemen. Werk altijd volgens een vast plan en je moet er van uit gaan dat je nooit iedereen tevreden krijgt, er blijven altijd diverse factoren mee spelen waar je geen invloed op hebt
Xtreme
border whore
Re:Robbert's Back Rows 2011/07/08 12:00:58 (permalink)
0
India

SnW bedoeld vast de Avatar als je off bent.. knipoog

O MY!, je heb helemaal gelijk... go een n00b , nee hoor ja ja
Dave Hawk
Re:Robbert's Back Rows 2011/07/10 14:03:31 (permalink)
0
Leuk !...inmiddels begint hij overal een beetje door te dringen, Muscle Board heeft er nu ook een speciaal topic voor.
Dave Hawk
Re:Robbert's Back Rows 2011/07/13 20:17:17 (permalink)
+2 (2)
Mooi, mooi, mooi vandaag heeft www.acti-vita.nl Robbert's Back Rows ook in haar database met oefeningen opgenomen.
Altijd leuk als er zulke respons komt.
Fitty
Feather Weight
Re:Robbert's Back Rows 2011/07/13 20:32:20 (permalink)
0
Super goed gedaan hoor
sis
NO Sissy !!
Re:Robbert's Back Rows 2011/07/13 22:10:30 (permalink)
0
Ah, leuk man! 
Xtreme
border whore
Re:Robbert's Back Rows 2011/07/14 17:02:44 (permalink)
0
Netjes Dave en meer dan terecht IMO !@
en van mij nog een extra 111....
Dave Hawk
Re:Robbert's Back Rows 2011/07/14 19:41:01 (permalink)
0
SnW

Netjes Dave en meer dan terecht IMO !@
en van mij nog een extra 111....

Heyyy thnx...Op het moment heb ik ook nog contact met een grote site in de USA, die vroegen ook de nodige infooh neee.
Wie weet kunnen we wat verder over de grens ook iemand een plezier doen.
Dave Hawk
Re:Robbert's Back Rows 2011/07/17 12:30:44 (permalink)
0
Verdorie volgens mij is de counter die bij het filmpje hoort vastgelopen. Hoorde dat het kan komen omdat er op een bepaald moment te veel kijkers inschakelen. Hoop dat hij snel weer begintknipoogsuper blij.
sis
NO Sissy !!
Re:Robbert's Back Rows 2011/07/17 14:24:22 (permalink)
0
Heb jij weer.. TE populair op youtube  
Dave Hawk
Re:Robbert's Back Rows 2011/07/17 16:36:49 (permalink)
0
sis

Heb jij weer.. TE populair op youtube  

Ha, ha, hasuper blij...maar wel balen zo'n vastloper, dan krijg je nooit echt een goed beeld....niet goed als er een keer 3 mensenblij tegelijk kijken en
zo'n counter kan het dan niet aan of stopt er gewoon meeoh neeeboos. Sommige filmpjes hebben daar geen last van, die counteren er per dag
zo 10.000 bij en hier gaat het misschien om enkele tientallen. 
Dave Hawk
Re:Robbert's Back Rows 2011/07/18 12:00:00 (permalink)
0
Mooi volgens mij doet ie het weer, ha, ha, ha.
Page: < 123 > Showing page 2 of 3
Jump to:
© 2020 APG vNext Commercial Version 5.0