STH en Insuline uitleg

Page: < 123 > Showing page 2 of 3
Author
Feel
live life to the max
RE: STH en Insuline uitleg 2004/05/13 14:09:10 (permalink)
0
ORIGINAL: soulreaver

ORIGINAL: MaxMuscle

Je hebt ongeveer 0,3IU per week per pond lichaamsgewicht nodig, dus iemand van 200 pond = 90,72 kg zit ongeveer aan 60IU per week is dan 8,5IU per dag

Dit is een hele logische berekenig en is ook afkomstig van ene meneer Nichols. Die zich nog steeds als voedingsdeskundige uitgeeft trouwensblij

Benieuwd waar die dat zegt dan?? Voor zover ik de forums afstruin heb ik hem nooit wat inhoudelijks over dat soort zaken horen zeggen. Alleen ooit 1x dat Milos slin in het offseason aanraad en hij Ronnie slin tijdens de voorbereiding geeft.

ik wil je wel even een kitje opsturen waarop de volgende berekening staat;

0.1 a 0.2 iu per kg/a day

das dus nog extremer dan max zn formule.
zoals eerder gezegd heb ik ook een boekje van peter vd zon waar max zn formule onderbouwt wordt.

ik snap niet dat het allemaal zo moeilijk te geloven is voor jullie maar ik zou zeggen;ga het zelf eens proberen met 4iu en laat eens weten wat je resultaat is.

ik ken zelf namelijk meerdere gasten die ook zo voorzichtig (niet vreemd hoor)te werk gingen en er geen resultaat van gezien hebben,zonde van hun geld dus.

als je het doet moet je het goed doen en anders moet je er niet aan beginnen.

greetz
soulreaver
Super Heavy Weight
RE: STH en Insuline uitleg 2004/05/13 15:34:48 (permalink)
0
Ik zal het nooit proberen want ik ben een recreatieve athleet en geen pro. ik heb ook geen wedstrijd ambities, dus slin en sth zal ik nooit aanraken.
MaxMuscle
Super Heavy Weight
RE: STH en Insuline uitleg 2004/05/13 16:00:53 (permalink)
0
@Soulreaver:
Ook ik ben zeker gezien mijn leeftijd niet meer van plan om megagroot te worden. Maar vergeet niet dat de grote opkomst naar veel pro wedstrijden toch nog dankzij de onvoorstelbaar en steeds groter wordende atleten is, en dat ze natuurlijk op het gebied van aas hoge school methodes hanteren.

Trouwens wel heel leuk om te weten is dat ook de vrouwelijke atleten steeds meer met STH aan de slag gaan. Ook omdat het een vetverbrandend effect heeft dat met geen enkel ander middel te evenaren is. Dus sla je mooi twee vliegen in een klap.
Feel
live life to the max
RE: STH en Insuline uitleg 2004/05/13 23:29:56 (permalink)
0
hoe oud ben jij dan,max?

greetzmaf!
patrick
Moderator
RE: STH en Insuline uitleg 2004/05/14 09:41:26 (permalink)
0

@Soulreaver:
Ook ik ben zeker gezien mijn leeftijd niet meer van plan om megagroot te worden. Maar vergeet niet dat de grote opkomst naar veel pro wedstrijden toch nog dankzij de onvoorstelbaar en steeds groter wordende atleten is, en dat ze natuurlijk op het gebied van aas hoge school methodes hanteren.

Trouwens wel heel leuk om te weten is dat ook de vrouwelijke atleten steeds meer met STH aan de slag gaan. Ook omdat het een vetverbrandend effect heeft dat met geen enkel ander middel te evenaren is. Dus sla je mooi twee vliegen in een klap.

vrouwelijke athleten zijn al jaren bezig met HGH in het BB.
MaxMuscle
Super Heavy Weight
RE: STH en Insuline uitleg 2004/05/14 11:21:04 (permalink)
0
hoe oud ben jij dan,max?

Ik ga in november VEERTIG worden.knipoog
patrick
Moderator
RE: STH en Insuline uitleg 2004/05/14 11:31:40 (permalink)
0

hoe oud ben jij dan,max?

ouwe lul super blij
Feel
live life to the max
RE: STH en Insuline uitleg 2004/05/14 19:21:18 (permalink)
0

hoe oud ben jij dan,max?

dan begint het leven pas zeggen ze dus gewoon effe aan een hgh kuur beginnen,bro.super blijsuper blijsuper blij

greetzmaf!
hugo
Feather Weight
RE: STH en Insuline uitleg 2004/05/14 22:32:38 (permalink)
0
ORIGINAL: Esperantistino

Precies SR! Om maar weer op mijn hobby het wielrennen terug te komen.. die man, die ik ken, die als prof had kunnen wielrennen, maar weigerde om verplicht doping te gaan gebruiken,merkte dus dat er bij de amateurs nog veel meer gebruikt wordt dan bij de profs. Dit niet alleen omdat de controle veel minder is, maar ook omdat ze minder talent hebben.

Espi

Dat is gewoon onzin in het wielrennen valt het 100% mee bij de amateurs er wordt wel gebruikt maar dat zijn beperkte middelen. (ikzelf ben 1 van de betere amateurs van NL) Want er is bijna geen amateur die weet wat de profs gebruiken met per ploeg dik betaalde dokters. En het dan vervolgens kunnen kopen en er nog aan geraken. er is niet zo een handel in doping voor duursporten als voor BB. Dus ik durft te beweren dat het onzin is van die kennis van je.
John
Super Heavy Weight
RE: STH en Insuline uitleg 2004/05/14 23:24:50 (permalink)
0
He das leuk, een hele hgh discussie op gang gekomen blij

Tsja weer komt de vraag omhoog over het aantal malen injecteren per dag en hoeveel....
Dit is niet eenvoudig of eenduidig te antwoorden aangezien het aantal juiste studies met overdossisen hgh nog ontbreekt op humaan onderzoek. Vroeger ging men inderdaad altijd van de halfwaarde tijden uit en zetten daarom meerdere malen per dag. Maar als je het dan vergelijkt met je eigen produktie: die is 1 keer per dag in de twee eerste uren van je slaap. Dat is dus blijkbaar volgens je lichaam de beste aanmaak. Ook is in een recente studie (dank aan Nandi) bewezen dat exogeen HGH de aanmaak van de eigen produktie onderdrukt danwel helemaal plat legt.
Dus dan kan je gaan nadenken over 1 keer injecteren maar dan wanneer. Ook als je overdag of in de middag wanneer je eigen spiegel laag is zet zal het er voor zorgen dat er geen productie van het lichaam zelf meer optreedt ondanks de korte halfwaarde tijd.
Mede daarom kies ik zelf altijd voor het zetten net voor het slapen gaan. Ik denk dat voor een gemiddeld gewicht 4 IU per dag genoeg is om ermee te starten. Profs zitten inderdaad op veel hogere dossisen maar ja dan heb je ook meer te maken met de side effects he.
Insuline vind ik dat je alleen onder begeleiding moet doen en heel goed in de gaten moet houden. Altijd kortwerkende zodat je kan corrigeren met eten als je teveel hebt gezet.
T3 is inmiddels achterhaald dus vind het zelfde als pat inderdaad.

Let op: bovenstaande uitleg is puur ter educatie en niet voor het opvolgen ervan in een schema vorm.
MaxMuscle
Super Heavy Weight
RE: STH en Insuline uitleg 2004/05/14 23:55:36 (permalink)
0
Ook wel handig lijktme hoe je het moet gebruiken mét handige plaatjessuper blij

http://www.ghmedical.com/ghhowto2.htm
patrick
Moderator
RE: STH en Insuline uitleg 2004/05/15 10:33:53 (permalink)
0
ORIGINAL: John

He das leuk, een hele hgh discussie op gang gekomen blij

Tsja weer komt de vraag omhoog over het aantal malen injecteren per dag en hoeveel....
Dit is niet eenvoudig of eenduidig te antwoorden aangezien het aantal juiste studies met overdossisen hgh nog ontbreekt op humaan onderzoek. Vroeger ging men inderdaad altijd van de halfwaarde tijden uit en zetten daarom meerdere malen per dag. Maar als je het dan vergelijkt met je eigen produktie: die is 1 keer per dag in de twee eerste uren van je slaap. Dat is dus blijkbaar volgens je lichaam de beste aanmaak. Ook is in een recente studie (dank aan Nandi) bewezen dat exogeen HGH de aanmaak van de eigen produktie onderdrukt danwel helemaal plat legt.
Dus dan kan je gaan nadenken over 1 keer injecteren maar dan wanneer. Ook als je overdag of in de middag wanneer je eigen spiegel laag is zet zal het er voor zorgen dat er geen productie van het lichaam zelf meer optreedt ondanks de korte halfwaarde tijd.
Mede daarom kies ik zelf altijd voor het zetten net voor het slapen gaan. Ik denk dat voor een gemiddeld gewicht 4 IU per dag genoeg is om ermee te starten. Profs zitten inderdaad op veel hogere dossisen maar ja dan heb je ook meer te maken met de side effects he.
Insuline vind ik dat je alleen onder begeleiding moet doen en heel goed in de gaten moet houden. Altijd kortwerkende zodat je kan corrigeren met eten als je teveel hebt gezet.
T3 is inmiddels achterhaald dus vind het zelfde als pat inderdaad.

Let op: bovenstaande uitleg is puur ter educatie en niet voor het opvolgen ervan in een schema vorm.

amen blij
MaxMuscle
Super Heavy Weight
RE: STH en Insuline uitleg 2004/05/15 10:36:49 (permalink)
0
amen

Ik geloof er geen kl*te vansuper blij
patrick
Moderator
RE: STH en Insuline uitleg 2004/05/15 11:51:07 (permalink)
0

amen

Ik geloof er geen kl*te vansuper blij

meningsverschillen blijven. en das aan de ene kant maar goed ook.
Ik weet wat ik heb gelezen qua theorie en ik weet van bepaalde mensen dat het ook werkt in de praktijk.
MaxMuscle
Super Heavy Weight
RE: STH en Insuline uitleg 2004/05/16 09:23:34 (permalink)
0
@Patrick:

Ik ga ook pas twintig jaar mee en heb in die tijd heel veel zien veranderen in deze sport.

Sterker nog, heel veel van de oude theorieen zijn onder het mom van nieuwe theorie (met hier en daar een minimale aanpassing) terug in het leven geroepen.

Ik ben dus heel benieuwd wanneer dit zich op dit vlak ook zal herhalen.

Twice Daily GH Injections Give Higher IGF-1 Levels

Here is an interesting abstract. They took the same amount of GH and compared the effects of one injection vs dividing the amount into two injections. The twice
daily regimen gave a 20% higher serum IGF-1 level. Notice that they gave 2/3 at night and 1/3 in the morning to more closely approximate the natural circadian GH pattern. Clin Endocrinol (Oxf) 1994 Sep;41(3):337-43 Related Articles, Links Metabolic effects of growth hormone administered subcutaneously once or twice daily to growth hormone deficient adults. Laursen T, Jorgensen JO, Christiansen JS. Medical Department M (Diabetes and Endocrinology), Aarhus Kommunehospital, Denmark. OBJECTIVE: The aim of this study was to compare the metabolic effects of GH administered subcutaneously either once or twice daily. The actions of GH might depend upon a pulsatile pattern of serum GH. Pulsatile and continuous intravenous delivery of GH, however, induce similar short-term metabolic effects in GH deficient patients. An improved growth response is obtained in GH deficient children when a fixed weekly GH dose is administered by daily subcutaneous injections instead of twice or thrice-weekly intramuscular injections. A more pulsatile pattern and serum GH levels above zero might be achieved by further increasing the injection frequency. Increased daytime GH levels might, however, adversely affect the circadian patterns of metabolic indices, which have been demonstrated to be more successfully reproduced by evening compared with morning GH administration. DESIGN AND MEASUREMENTS: In a cross-over study, 8 GH deficient patients (age 16-43 years) were treated with 3 IU/m2/24 h of human GH. The dose was injected in the evening for 4 weeks and for another 4 weeks two-thirds was injected in the evening and one-third in the morning. At the end of each period the patients were admitted to the hospital for 37 hours. Steady-state profiles of GH, IGF-I, IGF binding proteins 1 and 3, insulin, glucose, lipid intermediates and metabolites were obtained following administration of 3 IU/m2 of GH (at 1900 h (one injection) and at 1900 and 0800 h (two injections)). RESULTS: Similar mean integrated levels of serum GH (mU/l) were obtained (7.46 +/- 0.84 (one injection) vs 6.46 +/- 0.62 (two injections) (P = 0.15)). Mean levels +/- SEM of serum IGF-I (micrograms/l) were significantly increased (P < 0.01) following two daily GH injections (330.3 +/- 48.1 (one injection) vs 399.1 +/- 53.0 (two injections)). Serum IGFBP-3 levels were not significantly different on the two occasions, while levels of the GH independent IGFBP-1 (micrograms/l) were slightly but significantly lower following twice-daily GH injections (1.61 +/- 0.42 vs 1.13 +/- 0.56, respectively (P < 0.04)). The pattern
of IGFBP-1 was opposite to that of insulin. Similar levels of insulin and glucose were obtained with both GH regimens, while levels of non-esterified fatty acids were significantly higher following once-daily GH injection (P < 0.001).

CONCLUSIONS: Twice-daily GH injections, apart from producing a more physiological serum GH profile, were superior to one injection in increasing serum IGF-I and decreasing IGFBP-1 levels. Both of these changes tend to amplify the effects of the administered GH. Twice-daily injections, however, resulted in lower night-time levels of lipid intermediates.
< Message edited by MaxMuscle -- 16/5/2004 10:11:13 >
ChocoTof
Super Heavy Weight
RE: STH en Insuline uitleg 2004/11/08 23:24:23 (permalink)
0
Vraagje :

Ik heb iemand in de famillie die suikerziekte heeft, zo'n insuline pen heeft en het gebruikt.
Is dit dezelfde insuline die bbérs gebruiken? Of gaat het om een ander merk of type insuline. Ik las in deze thread over verschillende soort insulines (humulin r, Actraprid en Novraprid)

Wie kan mij hier antwoord op geven? Het zou mijn keuze voor een kuur in januari (dan begin ik) heeel makkelijk maken . Mogelijk dat ik het in een kuur ga betrekken. Alhoewel ik constateer dat het gebruik van insuline heel nauw naar timing luistert.
harm68
Super Heavy Weight
RE: STH en Insuline uitleg 2004/11/09 08:47:37 (permalink)
0
Ik ben het ook met John eens ..
4iu per dag zou [zeker voor een eerste x] voldoende moetten zijn.
Op dit moment is een vriend bezig met een kuur
4 iu om de dag [1x 2 iu voor slapen 1x 2 iu half de nacht]
dit + 750 mg test /400 deca en 40 mg d-bol.

Toen hij dit vertelde zei ik dat dit veel te weinig was ..maar of het komt door zijn voeding of genen
nu na 4 weken is hij 10 kilo zwaarder en 3% in vet gedaald//

rikkie
Feather Weight
RE: STH en Insuline uitleg 2004/11/09 09:42:33 (permalink)
0
die slin zal je normaal kunnen gebruiken je moet alleen zeggen dat het kortwerkende moet zijn beste is humalog (vind ik) mijn nicht heeft ook suiker en daar heb ik m'n slin van ,ik zou wel insulin spuitjes gebruiken en niet het pennetje dat zij gebruikt ik weet dat deze niet echt accuraad zijn.knipoog
Feel
live life to the max
RE: STH en Insuline uitleg 2004/11/09 13:11:02 (permalink)
0

ORIGINAL: harm68

Ik ben het ook met John eens ..
4iu per dag zou [zeker voor een eerste x] voldoende moetten zijn.
Op dit moment is een vriend bezig met een kuur
4 iu om de dag [1x 2 iu voor slapen 1x 2 iu half de nacht]
dit + 750 mg test /400 deca en 40 mg d-bol.

Toen hij dit vertelde zei ik dat dit veel te weinig was ..maar of het komt door zijn voeding of genen
nu na 4 weken is hij 10 kilo zwaarder en 3% in vet gedaald//

dan zal ie wel fantastische genen hebben want dit lijkt me een btje teveel van het goede...
4iu en dan nog eens om de dag,daar zullen maar weinig mensen zo goed op gaan.

greetzzz
harm68
Super Heavy Weight
RE: STH en Insuline uitleg 2004/11/09 20:23:25 (permalink)
0
Testo je hebt gelijk.. ik zat mis.
Hij doet 4iu per dag /5 dagen op 2 dagen af..
Maar dan nog een hele mooie groeiblij
Page: < 123 > Showing page 2 of 3
Jump to:
© 2020 APG vNext Commercial Version 5.0