Schema om te cutten

Author
BOJ
Feather Weight
2014/05/02 10:55:09 (permalink)
0

Schema om te cutten

Hallo allemaal / mede sporters,

Zouden jullie aub mijn voedings schema kunnen beoordelen / nuttige tips geven ?
Ik ben van plan dit schema over een week te gaan volgen.

Ik doe 6x krachttraining met wat meer herhalingen 'ma di wo do vrij zo'. (met iedere dag 10 min cardio 70% van mijn max. hartslag '138' )
Op mijn rustdag doe ik een half uurtje hitt training. 'za'
en op zondag doe ik 's avonds nog een extra half uurtje rennen (met een hartslag 70% van mijn max hartslag '138' )

Vindt bijgevoegd mijn schema / pers. stats.

Alvast bedankt!

Attached Image(s)

#1

3 Replies Related Threads

    sis
    NO Sissy !!
    Re: Schema om te cutten 2014/05/05 10:57:17 (permalink)
    +1 (1)
    Welkom hier, BOJ. 
     
    Je wilt alleen nuttige tips blij geen idee wat nuttig in jouw ogen is maar ik zal een paar dingen roepen die mij op het eerste oog opvallen als ik je schema zie. Doe ermee wat je wilt. 
     
    Omega 3, 6, 9 is zelden van toepassing omdat je 6 al makkelijk binnenkrijgt met dingen waar ze vanuit fabrieken al vet in stoppen (kan zijn dat het bij jou wel meevalt hoor), en het is ontstekingsbevorderend dus 6 zou je naar verhouding het minst binnen moeten krijgen. Omega 3 is ontstekingremmend en omega 9 maakt je lichaam zelf uit 3 en 6. Persoonlijk neem ik het liefst alleen omega 3, om die redenen. 
     
    Welke olie gebruik je om de kippenborst of vis in te bakken?
     
    Verder ben ik geen voorstander van light producten, zou gewoon tonijn nemen en daar wat volle mayo over doen, als je dat nodig hebt om de tonijn weg te krijgen. 
     
    Naar verhouding eet je heel weinig fruit en ook niet echt royaal groente. Door eiwitten en training verzuurt je lichaam en om dat wat te beperken heb je o.a. de mineralen uit groente nodig. Kilo groente per dag is optimaal als je dingen doet en eet waarvan je verzuurt. 
     
    Tot slot zou ik krachttraining niet alleen op hoge herhalingen doen maar ook echt op spieropbouw, omdat je dan je lichaam prikkelt om meer energie te verbruiken en de juiste hormonen aan te maken. 
     
    #2
    BOJ
    Feather Weight
    Re: Schema om te cutten 2014/05/08 14:31:29 (permalink)
    0
    Dit noem ik nuttig!
     
    Helemaal top thanks.
     
    #3
    _Junior
    Heavy Weight
    Re: Schema om te cutten 2015/07/09 13:10:55 (permalink)
    0
    De 2,6 g eiwit/kg lichaamsgewicht vind ik persoonlijk iets teveel. Daarbij moet ik zeggen niet op de hoogte te zijn van de huidige opvattingen en/of (wetenschappelijke) aanbevelingen. Echter, mogelijk kun je iets zakken in je eiwitten, zodat je ook iets meer onder je dagelijkse energiebehoefte komt te zitten. Op deze manier kun je ook weer wat ruimte maken (letterlijk en figuurlijk) voor hetgeen Sis aandraagt (fruit/groente inname).
     
    Zelf gooi ik groente en fruit door de blender, makkelijk mee te nemen en te nuttigen.
     
    succes, grt
    #4
    Jump to:
    © 2019 APG vNext Commercial Version 5.0