Soms zit het mee, soms zit het tegen.

Page: 12 > Showing page 1 of 2
Author
T@Z
Mr. Alfabet
2005/05/03 16:34:24 (permalink)
0

Soms zit het mee, soms zit het tegen.

Ik heb jullie een tijdje geleden verteld over mijn ex. De bewuste avond dat ik met haar had afgesproken, zij zei dat ze ziek was, ik kwam erachter dat ze uit was. Toen erheen gegaan. Een vriend van haar doet vervelend, gooit biertje over me heen. Ik breek zijn jukbeen.

Nou, vandaag moesten we dus voor de rechtbank verschijnen. We moesten beide ons verhaal doen en mijn ex was de getuige....Natuurlijk heb ik haar even het 1 en ander toegefluisterd alvorens de rechtzaak begon.
Al met al ben ik niet zwaar genaaid, maar toch wel jammer dat de straf als volgt is: 70 uur dienstverlening en 1500 euro boete. De eis was veel en veel hoger, maar door het feit dat ik letsel heb aangebracht kreeg ik toch nog een aardige douw. Toch heb ik het wel leuk geregeld, ik hoef slechts 20 euro per maand af te lossen omdat ik een student ben whahaha, het drukt dus iig niet zwaar op de lasten. De dienstverlening is natuurlijk wat minder, maarja can't win them all.
Mijn grootste geluk was overigens dat ik daar ontzettend rustig zat en die gozer constant druk zat te doen en liep te schreeuwen. Ik zette mezelf in de slachtofferrol en dat werkte aardig. Hij heeft overigens niets gehad, alleen een proces-verbaal wegens het verstoren van de openbare orde.
Al met al waren het een paar dure klappen, maar als ik het over mocht doen zou ik 'm harder meppen super blij

Ik ga weer van het weer genieten super blij

25 Replies Related Threads

just_me
    The artist of my own body
    RE: Soms zit het mee, soms zit het tegen. 2005/05/03 16:36:44 (permalink)
    0
    valt nog redelijk mee dus, gelukkig maar. Maar het zijn wel dure klappen....
    gerriesmit
    Prioriteit nr.1:
    Groot worden
    RE: Soms zit het mee, soms zit het tegen. 2005/05/03 16:47:22 (permalink)
    0
    Het is toch wel kut als je elke maand aan zown eikel moet betalen.. 1500 : 20 = 75 maanden : 12 = 5 jaar...
    T@Z
    Mr. Alfabet
    RE: Soms zit het mee, soms zit het tegen. 2005/05/03 16:49:02 (permalink)
    0
    ja maar geloof me bro, dat was het meer dan waard super blij en die 20 euro per maand kan me echt gestolen worden. Ik ga echt niet nadenken over het totaalbedrag, want dat is minder. Ik bekijk het per maand en dat bevalt me prima hoor super blij
    gerriesmit
    Prioriteit nr.1:
    Groot worden
    RE: Soms zit het mee, soms zit het tegen. 2005/05/03 16:50:42 (permalink)
    0
    haha oke danknipoog
    tiomio123
    tiomio's Title
    RE: Soms zit het mee, soms zit het tegen. 2005/05/03 16:57:35 (permalink)
    0
    Groot gelijk dat hem te pakken had! Zulk soort figuren verdienen het om hard in elkaar gemept te worden!

Het is wel flink balen! 1500 euro is niet niks, die 70 uur werkstraf kom je echt wel overheen.

Feel
    live life to the max
    RE: Soms zit het mee, soms zit het tegen. 2005/05/03 17:04:11 (permalink)
    0
    Die klappen waren voor een goed doel moet je maar denken.

De een geeft aan de postcodeloterij en jij doet het zo....je draagt iig je steentje bij aan de maatschappij!super blij
    lauw †
    Number Two ;-)
    RE: Soms zit het mee, soms zit het tegen. 2005/05/03 17:50:18 (permalink)
    0
    Yep, die gozer denkt heus nog wel een keer aan je als hij weer eens met bier wil gaan gooien.
    Een beste klap trouwens, als je zijn jukbeen breekt. Is (kick)boksen niet wat voor je?

Dit oordeel van de rechter stelt me gerust. Als ze jou al zo’n douw geven vanwege een kroegruzie, dan zal het voor justitie een eitje zijn om gevaarlijke religieuze extremisten stevig aan te pakken (om maar eens wat te noemen)……
    Moob
    Bullet Ride *ex top mod*
    RE: Soms zit het mee, soms zit het tegen. 2005/05/03 18:26:21 (permalink)
    0
    Inderdaad dure klappen bro. Op de kermis kan je voor een euro al op die boksbal! super blij

Maar valt mee gelukkig, 70 uur dienstverlening is wel te overleven. Dat geld is wat minder, maar het was het waard zeg je zelf. knipoog

Thibaut
    Heavy Weight
    RE: Soms zit het mee, soms zit het tegen. 2005/05/03 19:24:34 (permalink)
    0
    Ik legde de link dat je vriendin weg was geweest met die vriend van har die moeilijk deed?? waarom heeft ze dan geluisterd toen je haar 1 en het ander toefluisterde? ja ja ofwel kan ik gewoon niet volgen maf!

maar vind het toppie dat je dat gedaan hebt

als ik je eens nodig heb knipoog
    aegir
    Heavy Weight
    RE: Soms zit het mee, soms zit het tegen. 2005/05/03 21:34:14 (permalink)
    0

zeg stoere jongen.. 1500 euro en 70 uur dienstverlening. Heb je niet wat meer gedaan, een beetje veel voor een klapje.......

T@Z
    Mr. Alfabet
    RE: Soms zit het mee, soms zit het tegen. 2005/05/03 22:51:04 (permalink)
    0
    nou deze stoere jongen heeft niet meer gedaan hoor....Heb 'm gewoon een paar goede klappen gegeven en toen brak ik zijn jukbeen op 4 plaatsen. Niet meer, niet minder.

Hessel
    Mr. Gigantism
    RE: Soms zit het mee, soms zit het tegen. 2005/05/03 23:15:31 (permalink)
    0
    Zow....tgeluk staat niet aan jouw kant . En Cupido ook niet, wat een gemene rotstreek van dat meisje....
    Laura Palmer
    Miss Jolie
    RE: Soms zit het mee, soms zit het tegen. 2005/05/03 23:33:58 (permalink)
    0
    Oei, geen ruzie met jou zoeken maf!.

Mx
    Peace Through Power!
    RE: Soms zit het mee, soms zit het tegen. 2005/05/04 01:00:57 (permalink)
    0
    ORIGINAL: T@Z

70 uur dienstverlening

Kan je wellicht in je voordeel laten werken.... Voor vrije studie punten! Als je het niet verteld,... ken het de school niet intresseren blij
    T@Z
    Mr. Alfabet
    RE: Soms zit het mee, soms zit het tegen. 2005/05/04 02:38:57 (permalink)
    0
    hahaha dat zijn goede ideeen bro super blij Maarre hoe weet jij dat ik op school zit
    Feel
    live life to the max
    RE: Soms zit het mee, soms zit het tegen. 2005/05/04 02:42:39 (permalink)
    0
    Omdat hij die zwerver is die elke dag voor je deur ligt als je weg gaat met je schooltazzie!super blij
    Mx
    Peace Through Power!
    RE: Soms zit het mee, soms zit het tegen. 2005/05/04 08:48:30 (permalink)
    0
    k,... tis waar!
    Enne, je kan de eerste 3 lesuren wel overslaan, kan ik uitslapen...

(staat in je profiel)

Gr.
    ron_nl
    Super Heavy Weight
    RE: Soms zit het mee, soms zit het tegen. 2005/05/04 09:41:16 (permalink)
    0
    Als de rechter er geen dwangsom achter gezet heeft (bij niet betalen
    100 euro per dag bij ingebreke stelling) dan zou ik alleen om die
    gozer nog meer te sarren niet betalen.....

Hij moet dan een procedure opstarten (met deurwaarder en/of advocaat) om dat geld onder dwang via de rechter van je te ontvangen... Dat kost hem dus geld.
    En vlak voor de rechtzitting betaal je. Hebben ze geen poot meer om op
    te staan. Want je betaald toch... alleen wanneer je daarmee begint is zoals ik het lees niet vastgesteld.
    Nick#1
    popeye
    RE: Soms zit het mee, soms zit het tegen. 2005/05/04 11:32:34 (permalink)
    0
    zo, dat is een beste klap gweest [email=T@Z]TAZ[/email], Donders maf!
    Page: 12 > Showing page 1 of 2
    Jump to:
    © 2019 APG vNext Commercial Version 5.0