Steun 'pilaren' barbell

Page: < 12 Showing page 2 of 2
Author
XAHC
Super Heavy Weight
RE: Steun 'pilaren' barbell 2006/11/11 10:01:03 (permalink)
0
Wel jammer dat ze maximaal tot 95cm in hoogte zijn te stellen zodat squatstart niet echt handiger wordt..
Moob
Bullet Ride *ex top mod*
RE: Steun 'pilaren' barbell 2006/11/11 12:22:44 (permalink)
0
Anders moet je naar een lasser gaan. Van te voren even een tekening maken met de maten etc. Moet toch niet moeilijk zijn om zoiets in elkaar te laten lassen?
Anders een paar industriële schappen dragers aan de muur schroeven (tip: niet in een gipsmuurtje   ).
Sharkie
Stille wateren, grote haaien.
RE: Steun 'pilaren' barbell 2006/11/11 12:30:50 (permalink)
0
Anders moet je naar een lasser gaan. Van te voren even een tekening maken met de maten etc. Moet toch niet moeilijk zijn om zoiets in elkaar te laten lassen? Anders een paar industriële schappen dragers aan de muur schroeven (tip: niet in een gipsmuurtje

dat heb ik dus ook gedaan, alleen zou ik ze niet zo laten maken als op de foto's hierboven

me mijne lijken erop, al kunnen die van mij ingesteld worden verschillende hoogtes met een max op ongeveer 1,80 hoog, dit op verschillende hoogtes stellen gebeurd met een pin die dwars door de constructie heen zit en dus niet met een draaischroef ofzo wat volgens mij niet veel gewicht aan kan

en ik heb er een extra aflegmogelijkheid op laten lassen op ongeveer 1 meter hoogte, als je dan bij bankdrukken niet de gehele rep kunt maken kun je hem toch fatsoenlijk afleggen ipv dat je eronder word bedolven.
calibre_
Super Heavy Weight
RE: Steun 'pilaren' barbell 2006/11/11 17:10:51 (permalink)
0
ik heb er zo twee voor 20 euro tweedehands gekocht. Mijn powerrack gebruik ik nog voor squatten ed. maar voor overhead presses moet ik de steunen gebruiken.
Page: < 12 Showing page 2 of 2
Jump to:
© 2020 APG vNext Commercial Version 5.0