Strak en/of huisvrouw

Page: < 123 Showing page 3 of 3
Author
Feel
live life to the max
RE: Strak en/of huisvrouw 2005/09/08 14:05:09 (permalink)
0
Dat moet ook wel want anders was ie allang gevlogen!!super blijsuper blij
lauw †
Number Two ;-)
RE: Strak en/of huisvrouw 2005/09/08 15:50:31 (permalink)
0
ORIGINAL: mariska
nee dat is mijn was, die doet mijn moeder altijd. Ik ben 27 en woon al vijf jaar op mezelf, maar mijn moeder doet in het weekend altijd mijn was".

@ Mariska: jij bent ook jaloers? Kreeg ik mijn moeder maar zo gek....super blij

@ Maxem: jij moet doen wat jij leuk vind. Als jij fitnessen leuk vind dan moet je dat gaan doen. En als je vriend zeurt over het zooitje in huis dan doe je het volgende:
-          jij stoort je aan de zooi? Daar staat de stofzuiger en daar staan de schoonmaakmiddelen. Zet ‘m op tijger.
-          Jij mag kiezen. Wat heb je liever: een strakke vriendin die gelukkig is maar het huishouden af en toe laat versloffen. Of een opgeruimd huis maar een chagerijnige vriendin die eruit ziet als Jabba the Hut.

tiomio123
tiomio's Title
RE: Strak en/of huisvrouw 2005/09/08 16:43:14 (permalink)
0
Als ik later een huis heb en m'n vrouw houdt niet zo van schoonmaken neem ik een schoonmaakster voor eens in de week, die de boel effe goed schoonmaakt. Het kost dan maar wat, maar ik heb echt een pesthekel aan huishoudelijk werk.
maxem
Middle Weight
RE: Strak en/of huisvrouw 2005/09/08 16:48:39 (permalink)
0
De meeste dames uit jouw dorp benne wel van de sop hoor Tiosuper blijsuper blij
Ik ben een uitzondering.
smokey juul
smoke? no thnx!
RE: Strak en/of huisvrouw 2005/09/09 13:36:13 (permalink)
0
Ik vind het sowieso een raar verhaal een beetje, als je persé moet fitnessen als vrouw zijnde om er strak uit te zien? Ik ken genoeg vrouwen die er strak uitzien en niet fitnessen... Bij vrouwen gaat dit verhaal vaak op. Maargoed als je het tevens als een leuke hobby ziet dan begrijp ik het.
Bonnie
Superwoman
RE: Strak en/of huisvrouw 2005/09/09 13:55:41 (permalink)
0
Ja, ken je daar echt veel van Smokey Juul? Ik verbaas me er nml altijd zo over hoe de gemiddelde vrouw eruit ziet bij ons op het schoolplein, 60 procent is te dik, 20 procent is niet te dik maar wel slap, en de andere 20 procent daar zie je aan dat ze wel sporten.Misschien ligt het aan mijn woonplaats super blij
smokey juul
smoke? no thnx!
RE: Strak en/of huisvrouw 2005/09/09 15:10:38 (permalink)
0
Denk het laatste Bonnie. Ik praat hier wel over de 25-35 jarige klasse vrouwen.
mariska
Super Heavy Weight
RE: Strak en/of huisvrouw 2005/09/09 16:18:04 (permalink)
0
Vaak tot een bepaalde leeftijd kunnen jongeren nog wel wegkomen met weinig beweging, maar daarna gaan de meesten toch echt uitdijen. Fitness is niet perse nodig, hangt er vanaf welke doelen je nastreeft (wat voor figuur) en hoeveel je wilt eten op een dag (minder spiermassa --> minder eten).

@lauw: eigenlijk is het ook die schuld van die moeder hoor super blij, die arme jongen gaat echt problemen krijgen als hij gaat samenwonen (of zijn vriendin moet op zijn moeder lijken). Maja probeer het eens bij je moeder zou ik zeggen, grote weekendtas mee en gaan super blij
18fitie
GOD OF B&F
RE: Strak en/of huisvrouw 2005/09/09 17:21:58 (permalink)
0
Strak, dan heb je meer plezier 's nachts.
bunecarera
Luctor et Emergo
RE: Strak en/of huisvrouw 2005/09/14 13:27:46 (permalink)
0
strak en veel geld waarmee ze dan de huishoudster betaald.
Zo heb ik ze graag!! blij
pippi langkous
Power to the Pippi
RE: Strak en/of huisvrouw 2005/09/15 15:02:29 (permalink)
0
Ik heb mijn man graag strak en ik heb graag dat hij het hele huishouden doet en vooral ook kookt, zelf inkoopt en afwast, nooit naar andere vrouwen kijkt, nooit klaagt, een goeie pensioenvoorziening voor mij opbouwt, een vette kar rijdt, altijd naar mijn verhalen luistert ook al zijn ze saai, oja: ook niet erg als ie leuk kan zingen, hij moet grappig zijn en niet te dom (net dom genoeg om hier in te trappen....)

Ik had een serieuze reply eerst, maar die heb ik maar gedeleted, want ik was de enige geloof ik......

daniellec
Light Weight
RE: Strak en/of huisvrouw 2005/09/15 15:11:38 (permalink)
0
hahaha super blij
18fitie
GOD OF B&F
RE: Strak en/of huisvrouw 2005/09/15 15:15:02 (permalink)
0
ORIGINAL: bunecarera

strak en veel geld waarmee ze dan de huishoudster betaald.
Zo heb ik ze graag!! blij
super blij
Spacehamster
Super Heavy Weight
RE: Strak en/of huisvrouw 2005/09/15 23:26:43 (permalink)
0
De ideale partner....heeft goede idealen, maar belangrijker en helaas zeer zeldzaam: leeft er ook naar!
Zo iemand ben ik nog nooit tegengekomen..misschien bestaan zulke mensen gewoon niet..
Iemand die zo perfect is moet automatisch wel een heel gezond lichaam hebben.
Stan
judon t beat me. Ever.
RE: Strak en/of huisvrouw 2005/09/16 09:05:55 (permalink)
0
ORIGINAL: pippi langkous

Ik heb mijn man graag strak en ik heb graag dat hij het hele huishouden doet en vooral ook kookt, zelf inkoopt en afwast, nooit naar andere vrouwen kijkt, nooit klaagt, een goeie pensioenvoorziening voor mij opbouwt, een vette kar rijdt, altijd naar mijn verhalen luistert ook al zijn ze saai, oja: ook niet erg als ie leuk kan zingen, hij moet grappig zijn en niet te dom (net dom genoeg om hier in te trappen....)

Ik had een serieuze reply eerst, maar die heb ik maar gedeleted, want ik was de enige geloof ik......

ik voel mij aangesproken blij

kwalificeer ik nu als dom genoeg 8D
pippi langkous
Power to the Pippi
RE: Strak en/of huisvrouw 2005/09/16 17:22:10 (permalink)
0
[sm=haha.gif]

.... je vraagt je niet af: "what's in it for me?".......
Page: < 123 Showing page 3 of 3
Jump to:
© 2019 APG vNext Commercial Version 5.0