Sustanon only 500 mg/week

Author
darkblue69
Feather Weight
2014/05/11 11:27:37 (permalink)
0

Sustanon only 500 mg/week

Hey,
vraagje ivm m'n kuurtje.
ik ben nu al enkele weken bezig met sustanon 500 mg/week
Nu al enkele dagen heb ik de indruk dat mn zaadproductie al fors aan het verminderen is, en mn teelballen kleiner aan het worden zijn.
Ik weet dat dit normaal is, maar graag had ik willen weten of ik dit zou kunnen oplossen door bv. 2 dagen per week ofzo 20 mg/dag nolvadex zou kunnen nemen , om deze dan toch niet volledig stil te leggen en toch nog een deftig seksleven te hebben.
Ik weet dat nolvadex enkel wordt gebruikt bij optreding van gynaecomastia tijdens kuur, maar daar heb ik gelukkig geen last van tot op heden. Is het CONTINU nemen van nolvadex dan zo erg tijdens een kuurtje, als je het niet dagelijks zou nemen? Of zijn er natuurlijke alternatieven die je als supplement kan innemen, dat je lichaam toch opneemt om deze productie te stimuleren?
Graag had ik jullie opinie willen weten.

huidig schema: 
Wk 1-10: Sustanon 500 mg/week
Wk 13-16: Nolvadex 20 mg/dag

1 Reply Related Threads

TheDocter
    Feather Weight
    Re: Sustanon only 500 mg/week 2015/01/20 14:55:03 (permalink)
    +1 (1)
    Wederom een topic dat nooit beantwoord is...

Mijn antwoord zal jou niet meer nuttig lijken maar wellicht dat andere mensen in een kuur met soortgelijke vragen zitten. Zal daarom je vraag beantwoorden:

Dat je ballen krimpen is normaal wanneer je hiervoor geen voorzorgsmaatregelen treft (pregnyl). Pregnyl - oftwel hCG - wordt doorgaans tijdens je kuur gebruikt om het krimpen van je ballen te voorkomen. Dit zorgt er vervolgens voor dat je na je kuur sneller hersteld zal zijn. Je hoeft immers niet te wachten tot je ballen weer op formaat zijn.
    Nolvadex gaat tijdens je kuur niets doen voor het op maat houden van je ballen. Ben je bang voor je bed prestaties - wat ongegrond is op 500mg/week sust - kun je ook Kamagra nemen voorafgaand aan de daad.

Je kuur had er dus zo uit moeten zien:
    1-10: Sustanon 500 mg/week
    1-12 hCG 250iu EOD of 500iu 2x/week
    12-15: Nolvadex 20 mg/dag

Mvg
    Jump to:
    © 2020 APG vNext Commercial Version 5.0