The ideal nutrient composition for recovery drinks

Author
paraman
Griek
2011/10/23 09:54:16 (permalink)
0

In this article I will discuss the nutrient composition for recovery drinks, that is necessary to achieve rapid and complete recovery.
--> lees het volledige artikel

5 Replies Related Threads

Espi
    meten = weten!
    Re:The ideal nutrient composition for recovery drinks 2011/11/13 13:11:52 (permalink)
    0
    In je artikelen raad je meestal vetarme zuivel aan... echter, zie : http://myrevolution.no/bl...at-are-you-telling-it/

Fats also tell your body different things, it seems as if society is catching up to the fact that saturated fats aren’t the silent killer as science is showing us how components of animal fats can be very beneficial to humans. Whole milk build more muscle than skim milk even when the servings were isocaloric – i.e. they increased the skim milk serving to match the calories of the whole milk serving, and even with less proteins and carbs the whole milk outperformed the skim milk

Met andere woorden.. in de test wordt uitsluitend met MAGERE melk gewerkt.. ga eens vergelijk met VOLLE chocolademelk en sta versteld van het verschil maf! ... wordt tijd dat zuivelvetten UIT het verdomhoekje worden gehaald!
    SheRu
    Go John Henry!
    Re:The ideal nutrient composition for recovery drinks 2011/11/13 13:53:51 (permalink)
    0
    Ik ben dol op chocolademelk, vooral vol. Vind magere niet te drinken. 
    Espi
    meten = weten!
    Re:The ideal nutrient composition for recovery drinks 2011/11/13 14:29:41 (permalink)
    0
    Hier het linkje naar het daadwerkelijke alom genegeerde onderzoek.. (want MELKvet is slecht en we negeren dit resultaat dus massaal! ):  http://www.ncbi.nlm.nih.g...ng=f1000,f1000m,isrctn

paraman
    Griek
    Re:The ideal nutrient composition for recovery drinks 2011/11/14 13:49:53 (permalink)
    0
    Ik kijk vooral naar mijn macro's. Maar idd, volle melk is ook goed. Ik zie mezelf alleen geen liter volle melk drinken .

Ik focus mij toch vooral op koolhydraten bij herstel en de nodige hoeveelheid eiwitten. Als ze nu een onderzoek publiceren dat kan verklaren waarom dat vet na de inspanning noodzakelijk is, dan zal ik misschien mijn gedacht veranderen.
    Dave Hawk
    IFBB/NBBF wereldrecordhouder
    Re:The ideal nutrient composition for recovery drinks 2011/11/14 13:52:24 (permalink)
    0
    Vroegaaahhhh had je nog eiwitten zonder smaak toevoeging, die maakte ik gewoon klaar met chocolademelk.....niets mis mee en pakte gewoon bijna 3 kg p.j. aan schone spiermassa in die jaren.
    Jump to:
    © 2020 APG vNext Commercial Version 5.0