Tim Stelt zich voor!

Author
Motah
Feather Weight
2014/03/05 14:06:12 (permalink)
0

Tim Stelt zich voor!

Hallo!
 
Ik ben Peter 19 jaar 1,88m en weeg 100kg.
 
Mijn knie is 2x kapot gegaan waardoor ik 6 maanden niks heb kunnen doen dan rust en eten.
Ik wil hier nu verandering in brengen en mensen op de sportschool die laten ook wel zien dat ze me er bij willen hebben omdat ik graag wil dat mijn lichaam eindelijk weer verandert.
 
Zit nu alleen met en probleem ik heb geen gepast schema. Maar wil graag afvallen aangezien ik nog al erg brede schouders heb wil ik ook tussendoor kracht training doen.
 
Door dat mijn knie 2x kapot is gegaan is mijn conditie echt 0,00% en kan ik ook niet hardlopen om conditie te krijgen.
 
Ik vraag dus hierbij ook mensen om hulp die mij graag even willen helpen door middel van uitleg en schema en misschien en soort van dieet. Dus tips zijn welkom!!
 
Mvg
 
 
ps; ik pas me volledig aan op het schema dus alles wat mensen naar mij sturen wordt met open armen ontvangen!
#1

5 Replies Related Threads

    Motah
    Feather Weight
    Re: Tim Stelt zich voor! 2014/03/05 14:07:54 (permalink)
    0
    Btw Peter bijnaam dus noem me zelf ook maar zo! 
    #2
    sis
    NO Sissy !!
    Re: Tim Stelt zich voor! 2014/03/05 23:28:42 (permalink)
    0
    Welkom. Ik dacht al.. Peter, Tim, haha, geef het beestje maar een naam. super blij
     
    Balen van je knie, is er op de sportschool niet een medisch fitnessbegeleider/fysio die je kan adviseren? Als je niet kunt lopen dan zou je kunnen fietsen voor cardio en conditie. Afhankelijk van de soort knieblessure dan. Aanvullend stabilisatie oefeningen en kracht voor je benen. 
     
    Dat even als eerste tips. 
    #3
    Motah
    Feather Weight
    Re: Tim Stelt zich voor! 2014/03/05 23:38:42 (permalink)
    0
    Dankje voor je reactie ik wachtte al de hele dag op en reactie!
    Er is op mijn sportschool niet een medisch fitnessbegeleider. Ik fitness echt in en soort old skool sport school.
    Met mijn knie is nu niks meer aan de hand, moet er alleen veel me trainen waardoor ik nu ook nog niet kan hardlopen.
     
    Voor het ongeluk gebeurde was ik sporief en was mijn lichaam goed voor mij postuur.
    Dus ik zoek eigenlijks ook iemand die overgewicht heeft/gehad en die het met mij kan delen wat hij er aan heeft gedaan. Ik hoop daardoor en goed schema te kunnen samenstellen
     
     
     
    #4
    sis
    NO Sissy !!
    Re: Tim Stelt zich voor! 2014/03/06 13:14:51 (permalink)
    0
    Ah, ok, ervaring zat dus, met training. Een paar tips dan: krachttraining op nuchtere maag stimuleert je insulinereceptoren en verlaagt de drang om voedsel op te slaan als vet. Cardio zou ik dan nog even op lang en niet te zwaar houden, omdat je aan het opbouwen bent. Voor het herstellen van kapot weefsel in ledematen gebruikt je lichaam letterlijk weefsels van je ademhalingssysteem. Want de natuur vindt "als je toch niet kunt rennen heb je die spieren ook niet zo hard nodig". Dus ook die spieren moet je weer opbouwen. Verder veel verschillende soorten groente, fruit, (vette) vis, wild, eieren, noten, avocado als eten en niet teveel granen en aardappels. Dat even kort door de bocht als eerste reactie. Met de opmerking dat dit mijn visie is, en zo zijn er ongetwijfeld veel meer die het niet makkelijker maken
     
    Voor wat inspiratie voor trainingsschema's: klik en klik
    #5
    Dave Hawk
    IFBB/NBBF wereldrecordhouder
    Re: Tim Stelt zich voor! 2014/03/07 13:06:26 (permalink)
    0
    Welkom !.
    #6
    Jump to:
    © 2019 APG vNext Commercial Version 5.0