Trainen zonder materiaal?

Author
Laos
Light Weight
2012/03/22 21:35:16 (permalink)
0

Trainen zonder materiaal?

Beetje gekke vraag misschien, maar is er ook ergens een overzicht te vinden van oefeningen die je kunt doen zonder halters en gewichten? Ik bedoel voor als je op vakantie bent bijvoorbeeld en toch de boel een beetje wilt onderhouden. Ik kan me push ups en sit ups bedenken, maar er is vast meer, toch? Hoe kun je bijvoorbeeld benen of rug trainen? Heeft statisch trainen zin? Bijvoorbeeld door in zithouding tegen een muur te gaan 'hangen' met iets zwaars op schoot?

4 Replies Related Threads

SheRu
    Go John Henry!
    Re:Trainen zonder materiaal? 2012/03/22 21:39:59 (permalink)
    0
    Hoe lang ga je op vakantie? Want ik zou zelf kiezen voor verhogen van trainingsintensiteit en frequentie in de week voor vertrek, en op vakantie lekker te compenseren. Rusten, eten, bietje lamballen... 

Als je dat echt niet ziet zitten, explosieve dingen, sprong training, lunges met iemand op je rug, optrekken, bulgarian squats.. Push-up varianten..
    Laos
    Light Weight
    Re:Trainen zonder materiaal? 2012/03/22 21:47:51 (permalink)
    0
    Ah, de bulgarian squat kende ik nog niet (newby hier), dank!

Ik ga twee weken. En ja hoor, ga zeker ook lekker vakantie vieren, maar aangezien ik nog een absolute beginner ben, ben ik een beetje bang dat ik weer bij het begin kan beginnen als ik helemaal niets doe. Ga overigens pas in mei, dus duurt nog even.
    Barbie
    Heavy Weight
    Re:Trainen zonder materiaal? 2012/03/23 10:22:51 (permalink)
    0
    Misschien is er zelfs nog wel een sportschool ergens in de buurt van je vakantie-adres?

Volgens mij is het ook heerlijk om dan juist een deload-weekje te plannen (ik leer al aardig bij hehe)

Laos
    Light Weight
    Re:Trainen zonder materiaal? 2012/03/24 09:02:22 (permalink)
    0
    Maar twee deload-weekjes? blij
    En ja, had ook al bedacht om anders maar ergens naar een fitnessruimte op zoek te gaan. Ze schijnen daar veel in hotels te zitten.
    Jump to:
    © 2020 APG vNext Commercial Version 5.0