Training & voeding

Author
Bloempje4
Feather Weight
2014/01/29 09:41:57 (permalink)
0

Training & voeding

Momenteel ziet mijn voedingsschema er als volgt uit:

Ontbijt
30 gr havermout met water
Glas verse jus
30 gr Whey met water

Tussendoor
75 gr kipfilet
150 gr rauwkost
30 gr noten

Lunch
100 gr kipfilet
100 gr rijst
100 gr komkommer

Tussendoor
Appel (granny)

Avondeten
100 gr rijst
100 gr kip, vis, tartaar op biefstuk
100 gr groente

30 min voor het trainen
30 gr Whey met water
Appel

Direct na het trainen
30 gr Whey met water
Appel

Voor het slapen
25 gr night proteïn

Training:
Maandag
Rug
Triceps
30 min cardio

Dinsdag
Benen
Kuiten
30 min cardio

Woensdag
Schouders
Hamstrings
30 min cardio

Donderdag
Borst
Biceps
30 min cardio

Bovenstaand ben ik 2 weken geleden mee gestart. Ik heb altijd getraind maar ik wil meer en betere resultaten.

Mijn stats nu:
Lengte: 1.65m
Gewicht: 60,8 kg
Vetpercentage: 25%

2 weken geleden zagen mijn stats er zo uit:
Gewicht: 60,8
Vetpercentage: 26%

Ben benieuwd naar meningen...

5 Replies Related Threads

sis
    NO Sissy !!
    Re: Training & voeding 2014/01/29 13:38:12 (permalink)
    0
    Ziet er niet slecht uit. Zelf vind ik 8 eetmomenten wat teveel, omdat je bloedsuikerspiegel dan vaak een opdonder krijgt en je alvleesklier overuren maakt. Qua voeding zou ik meer vetbronnen nemen. 

Training .. tja, alles zit erin maar of het effectief is hangt af van de intensiteit. Verder prima resultaat dat je bij gelijk gewicht al lager in je vet zit blij 
    Bloempje4
    Feather Weight
    Re: Training & voeding 2014/01/29 13:55:48 (permalink)
    0
    Bedankt voor je reactie, sis.

Ik had wellicht in mijn eerste post nog even moeten vermelden wat mijn doel is. Mijn doel is eerst flink vet verliezen; ik wil naar 15%, vandaar dus ook het vrijwel ontbreken van de vetten.
    Maar ik ben wel benieuwd naar jouw adviezen, nu je dit weet...

Alle krachttraining doe is 5 x 12 setjes, en elk setje pak ik zwaarder qua gewicht.

Cardioën doe ik 30 min steppen op level 8 of 9.
    sis
    NO Sissy !!
    Re: Training & voeding 2014/01/29 14:44:00 (permalink)
    0
    Vetten gebruikt je lichaam om hormonen te maken, en die helpen bij de juiste (vetzuur)stofwisseling. Een supervet is bijvoorbeeld kokosolie. Dat wordt door je lichaam direct gebruikt als energie en niet op je heupen "geplakt" en daarnaast stimuleert het ook nog eens je schildklier. Ik zou eerder koolhydraten beperken dan vetten. Avocado en vette vis en olijfolie (koud) zijn ook prima bronnen van vet. 

Poe.. altijd dezelfde cardio, hou je dat vol? Zelf vind ik het leuker om dat af te wisselen, verschillende apparaten te gebruiken. Nog leuker vind ik groepslessen als cardio. Maar als het jou makkelijk af gaat, niks mis mee hoor. 
    Bloempje4
    Feather Weight
    Re: Training & voeding 2014/01/29 15:42:12 (permalink)
    0
    Goede tips! Dank je wel.
    Ik bak alles (al) wel in kokosolie.

Ik vergat in mijn schema nog de 5ml olijfolie die ik door mijn night proteïn shake doe.

Ja, dat houd ik juist heel goed vol. Ik vind het heerlijk. Daarentegen groepslessen... blij.
    sis
    NO Sissy !!
    Re: Training & voeding 2014/01/29 18:50:36 (permalink)
    0
    Haha, ieder zijn ding dus met trainen ik train zelf 3 a 4 keer per week kracht en zo'n 3 keer groepshuppelklas of spinning, net een beetje hoe het uitkomt. Prima, die vetten. 
    Jump to:
    © 2020 APG vNext Commercial Version 5.0