Trainingschema voor een 15 jarige beginner

Author
niick
Feather Weight
2012/03/14 08:28:44 (permalink)
0

Trainingschema voor een 15 jarige beginner

Hoi mensen,
ik ben nieuw hier en stel mezelf even voor
Ik ben Nick ik ben 15 jaar oud en zit nu ongeveer 3 weken op de sportschool en ben er ongeveer 9 keer geweest. 
Ik doe nu allen maar apparaten, in het begin is dat wel goed allen ik doe het verkeerd. 
Ik train meteen alles en als ik dan maandag ben geweest en dan weer woensdag heen ga dan heb ik nog spierpijn aan bijv. me biceps en triceps. 

Wat info over mezelf
ik ben 1.81m lang
weeg 79 kilo 
heb wel wat vet wat ik er nu dus ook af werk door gewoon rustig te lopen en me hartslag rond de 103 te houden
me voeding, ik vermijd eigenlijk het vettige eten en voor de rest is me voeding het zelfde 
ik ga 3x per week naar de sportschool
en zelf fiets ik nog 20 minuten heen en terug van school (ongeveer 5 km heen 5km terug)

ik hoop dat jullie een leuk trainingsschema voor me kunnen maken
ik ken nog niet alle benamingen maar daar kom ik vast wel uit super blij

Alvast bedankt voor jullie hulp

5 Replies Related Threads

SheRu
    Go John Henry!
    Re:Trainingschema voor een 15 jarige beginner 2012/03/14 08:39:29 (permalink)
    0
    WAt is concreet je vraag?  Wat is je doel, en waarom ben je ontevreden over je huidige schema? 
    post edited by SheRu - 2012/03/14 09:00:18
    niick
    Feather Weight
    Re:Trainingschema voor een 15 jarige beginner 2012/03/14 10:04:46 (permalink)
    0
    nou ik zou willen weten hoe ik ne spiermassa van me hele lichaam kan trainen. ik weet wel hoe ik moet fitnessen maar ik weet bijv niet hoe.ik het best bijv me biceps of triceps kan trainen maar ik wil me lichaam niet te overbelasten omdat ik 15 ben en hoopte dat iemand een leuk schema voor me kan maken
    SheRu
    Go John Henry!
    Re:Trainingschema voor een 15 jarige beginner 2012/03/14 22:23:36 (permalink)
    0
    Heb je begeleiding in je gym? Vraag in eerste instantie om oefeningen met losse gewichten. 
    niick
    Feather Weight
    Re:Trainingschema voor een 15 jarige beginner 2012/03/14 22:47:53 (permalink)
    0
    we hebben geen begeleiding maar er lopen veel mensen waar ik dingen aan kan vragen wat ik ook doe, ik kijk gewoon hoe hun het doen dan vraag ik of ze het kunnen uitleggen en dan werkt het hoop ik ;p

maar we hebben losse gewichten ja 
    het is een basic fit ik weet niet of je die kent? 
    die hebben fitnes, apparaten en weight ofzo

Maar kan je misschien een schema voor me maken voor de 1e 3 weken.
    als ik er zelf 1 maak gaat dat totaal fout en weet ik zeker dat ik of met spierpijn train of een blessure krijg

Alvast bedankt 
    SheRu
    Go John Henry!
    Re:Trainingschema voor een 15 jarige beginner 2012/03/19 20:43:42 (permalink)
    0
    Maak er gewoon een op basis van wat je nu denkt, dan krijg je vanzelf feedback. 
    Jump to:
    © 2020 APG vNext Commercial Version 5.0