Update atleten/gasten die aanwezig zijn in de uitzending !

Page: < 12 Showing page 2 of 2
Author
Guest
Middle Weight
Re:Harold Lam 2010/10/27 16:12:54 (permalink)
Mooi rijtje gasten al voor de uitzending, tof om hen straks eens te horen praten over bepaalde dingetjes. Voor beginnende atleten
is het denk ik bijna een must om te luisteren...

Gr.
Peter
Dave Hawk
IFBB/NBBF wereldrecordhouder
Re:Harold Lam 2010/10/27 20:02:39 (permalink)
Guest

Mooi rijtje gasten al voor de uitzending, tof om hen straks eens te horen praten over bepaalde dingetjes. Voor beginnende atleten
is het denk ik bijna een must om te luisteren...

Gr.
Peter

We doen ons best om een zo interessant mogelijk programma voor de liefhebbers op poten te zetten, we zijn ook blij dat we daar ook
een groepje atleten/gasten bij hebben, die interessante dingen kunnen melden over bepaalde onderwerpenknipoog.
Dave Hawk
Cor Wijler 2010/10/28 18:29:22 (permalink)
Vijfde gast tijdens de 'Night Seminar' is een levende legende, Cor Wijler, 61 jaar, eigenaar van Cordia Sportworld in Zevenaar, nog volop actief in het wedstrijd gebeuren en in voorbereiding op de WK !. Cor nam deel aan rond de 20 wedstrijden door de jaren heen, o.a. Hercules, Grand Prix, de NK, EK, WK en World Games (5e). Cor werd meerdere malen Nederlands Kampioen en was o.a. winnaar van de Grand Prix. Dit jaar werd Cor nog verrassend 4e op de EK in Maastricht en werd door deze  prachtige prestatie uitgenodigd om ook deel te nemen aan de WK.
Deze man was in de jaren tachtig al een grote naam binnen het bodybuilding en we zijn dan ook trots dat Cor deel gaat nemen aan de diverse tafelseminars en natuurlijk een interview gaat doen.

Top dat je er bij bent Cor !.

sis
NO Sissy !!
Re:Cor Wijler 2010/10/28 18:59:27 (permalink)
Ook van Cor een paar plaatjes:

Attached Image(s)

teddybeerke
hug on own risc
Re:Cor Wijler 2010/10/29 12:01:52 (permalink)
cool en tevens een mens met een gouden hart, ga toch eens moeten kijken om af te zakken naar lochem, begint enorm te kriebelen nu cor ook nog komt
Dave Hawk
Re:Cor Wijler 2010/10/29 12:50:32 (permalink)
teddybeerke

cool en tevens een mens met een gouden hart, ga toch eens moeten kijken om af te zakken naar lochem, begint enorm te kriebelen nu cor ook nog komt

Je bent helemaal welkom Teddy !....altijd leuk liefhebbers onder elkaar, dan halen we je ook gewoon ff in de uitzending, ha, haknipoog.
Cor stond hoog op het verlanglijstje, hij heeft het erg druk met zijn sportschool, wedstrijdvoorbereiding etc. maar vindt het erg leuk om aanwezig te
zijn en wat te vertellen m.b.t. de diverse onderwerpen.
Dave Hawk
Re:Cor Wijler 2010/11/01 12:03:43 (permalink)
Cor is gisteren eerste geworden in de klasse Body Classic op de Juliette Bergmann Classic, top prestatie gezien het feit dat hij pas kortgeleden zijn schema het omgegooid want hij had de focus op het WK in december. Als je dan dit weet neer de zetten op je 61e...echt top !.
sis
NO Sissy !!
Re:Cor Wijler 2010/11/01 19:10:19 (permalink)
Dat wordt ongetwijfeld een onderwerp van gesprek blij
Dave Hawk
Re:Cor Wijler 2010/11/07 11:14:56 (permalink)
sis

Dat wordt ongetwijfeld een onderwerp van gesprek blij

Klopt, we hebben een tafelseminar over bb toen en nu...en de veranderingen door de jarenknipoog
Ik krijg regelmatig wat vragen wanneer de eerste gasten/atleten in Lochem aankomen, rond 22.00 uur zullen denk ik
de eerste gasten wel binnevallen.

Dave Hawk
Gorilla Wear 2010/11/08 23:41:36 (permalink)
Komende dagen krijg ik van Gorilla Wear door of er iemand uit hun staf gaat deelnemen aan een van tafelseminairs m.b.t. ondernemen, marketing, sponsorring, media in de bodybuilding-sport, zou mooi zijn want Gorilla Wear is helemaal terug en probeert wereldwijd zijn plaats te vinden in de bodybuilding wereld. Gorilla Wear stelt een tanktop en cap beschikbaar voor de prijsvraag die we organiseren in de uitzending !.

Top dat ze met ons mee doen en de uitzending nu al tot een succes maken.
sis
NO Sissy !!
Re:Gorilla Wear 2010/11/10 09:19:29 (permalink)
Da's een leuk inititatief! Het merk ken ik wel maar het was inderdaad een beetje uit zicht geraakt.
Dave Hawk
Gorilla Wear 2010/11/10 12:27:44 (permalink)
sis

Da's een leuk inititatief! Het merk ken ik wel maar het was inderdaad een beetje uit zicht geraakt.

Het is ook even helemaal weg geweest maar Barry ten Voorde heeft het weer helemaal opgepakt en wil er nu ook
wereldwijd mee scoren. Met de 'Night Seminar' zetten we het dan ook even in de schijnwerpers en tof dat de members
hier straks wat Gorilla Wear stuff kunnen winnen als ze Vrijdag inbellen op de prijsvraag. Tevens zijn er nog een aantal
leuke prijzen te winnen dat maakt het leuk en heb je een samenspel tussen liefhebbers en de uitzending.
Page: < 12 Showing page 2 of 2
Jump to:
© 2019 APG vNext Commercial Version 5.0