Update atleten/gasten die aanwezig zijn in de uitzending !

Page: 12 > Showing page 1 of 2
Author
Dave Hawk
IFBB/NBBF wereldrecordhouder
2010/10/13 13:04:07 (permalink)

Update atleten/gasten die aanwezig zijn in de uitzending !

In dit topic kan men zien wie er straks te gast zullen zijn tijdens de live uitzending van de 'Night Seminar'.
3 uur lang zullen diverse atleten/gasten elkaar afwissel in interviews, tafelseminars en vragen ronden...ook voor degenen die s'nachts willen komen
kijken en trainen in Lochem is het misschien interessant want alle gasten zijn natuurlijk ook buiten de uitzending om aanspreekbaar.
Komende weken zal ik hier regelmatig een update geven m.b.t. de gasten die zullen worden ontvangen in de uizending.

Om te beginnen start ik met mijn trainingsmaatje Chris Rosales, eigenaar van Sportstudio Lochem en in het verleden o.a. eigenaar van de legendarische
sportschool BodyShape in Deventer. Chris stond in de jaren 80 en begin jaren 90 vele malen op het podium en draaide grote wedstrijden zoals de Iron Man,
Hercules, Lichtstad, Grand Prix en de Nederlandse Kampioenschappen. Na jaren het wat rustiger aan te hebben gedaan, ging Chris eind vorig jaar in voorbereiding
om de Body&Fitness Forum/Netpulzzz Ultimate Challenge met mij te doen. In mei van dit jaar wisten we binnen 24 uur in alle 12 provincies van Nederland een
officiele training neer te zetten in de stijl zoals we die kennen vanuit het bodybuilding, dit werd als zodanig erkent als Nederlandsrecord door de NBBF en daarvoor
zullen we eind 31 oktober a.s. op de Juliette Bergmann Classic de officiele oorkonden ontvangen. Chris heeft plannen volgend jaar weer eens op het podium te staan
bij een leuke wedstrijd die ook een masters klasse heeft. Nu is Chris vooral druk met het organiseren van de 'Night Seminar', de eerste Nederlandse radio-uitzending
in deze vorm op het gebied van bodybuilding. Chris zal o.a. een interview doen, aanschuiven bij een tafelseminar en natuurlijk s'nacht de liefhebbers in de sport-
school voorzien van wat tips. Misschien dat er zelfs nog ruimte is om ook nog een training te doen maar dit bekijken we, als het definitieve draaiboek er ligt.

31 Replies Related Threads

sis
    NO Sissy !!
    Re:Update atleten/gasten die aanwezig zijn in de uizending ! 2010/10/13 17:44:21 (permalink)
    Chris heeft het er maar druk mee. Hier is hij:

post edited by sis - 2010/10/13 18:08:18

Attached Image(s)

Dave Hawk
    Re:Update atleten/gasten die aanwezig zijn in de uizending ! 2010/10/13 19:48:32 (permalink)
    sis

Chris heeft het er maar druk mee. Hier is hij:

Chris is zekersss druk maar dit zijn leuke dingen om mee bezig te zijn Sis.
    Dave Hawk
    Raymond Simon ! 2010/10/15 21:55:36 (permalink)
    Tweede gast die ik ga aankondigen is Raymond Simon, een atleet die zich dit jaar definitief op de
    kaart heeft gezet. Raymond maakt deel uit van het befaamde Team XXL en won o.a. dit jaar de
    overall van de NABBA. Afgelopen jaren draaide hij een 10-tal wedstrijden en won o.a. diverse
    wedstrijden van de YBF, deed een WK van de NAC en draaide enkele wedstrijden op o.a. de
    Nederlandse Antillen. Een veelbelovende atleet dus, die in zijn klasse tot 80 kg nog veel mooie dingen
    zal laten zien en nu in voorbereiding is op de Juliette Bergmann Classic (NBBF) in Schiedam.

We zijn er trots op dat Raymond deel gaat uitmaken van de 'Night Seminar' en gaat meepraten etc.
    over de vele mooie onderwerpen in deze bijzondere nacht.

sis
    NO Sissy !!
    Re:Raymond Simon ! 2010/10/15 22:15:49 (permalink)
    Voila, dit is Raymond Simon:

Attached Image(s)

Guest
    Middle Weight
    Re:Raymond Simon ! 2010/10/16 16:07:00 (permalink)
    Leuk dit..blijf het volgen.

Peter
    Apeldoorn
    Dave Hawk
    Re:Raymond Simon ! 2010/10/17 19:00:30 (permalink)
    In het weekend ben ik bezig geweest met het info uitwisselen met een potentiele gast/atleet die ik er graag bij wil hebben. Ik had hem in een eerder stadium al gesproken en als het hem lukt zijn drukke werkzaamheden + wedstrijdschema te combineren, dan is hij erbij. Komende dagen moet ik even geduld hebben.....knipoog
    Dave Hawk
    Harold Lam 2010/10/20 12:25:49 (permalink)
    Derde gast die ik voor ga stellen is Harold Lam, directeur van Netpulzzz en een van de bekende moderators van Body&Fitness Forum. Harold is een groot liefhebber van de bodybuilding sport en als sponsor o.a. verbonden aan Nina Loos, Body&Fitness Forum en de Body&Fitness Forum/Netpulzzz Ultimate Challenge. Harold heeft veel kennis van, over en uit de sport, plus een scherpe mening en visie. Tijdens de Ultimate Challenge hebben we fantastisch met Harold kunnen samenwerken en zien hem nu ook tijdens de 'Night Seminar' belangrijkste gasten in de radio-uitzending. Harold zit o.a. in de tafelseminair over sponsorring, ondernemen, marketing en media binnen de bodybuilding sport, een onderwerp wat nogal veel stof heeft doen opwaaien in onze sport de laatste jaren. Top dat je erbij bent Hermke !!!!!!!!!.
    Harold
    Amor omnia vincit BFF USER MANAGER
    Re:Harold Lam 2010/10/20 12:35:19 (permalink)
    Ik kijk er in elk geval naar uit om er weer een leuke avond van te maken en ook vooral om weer eens wat met jou en Chris te doen.
    Dave Hawk
    Re:Harold Lam 2010/10/20 12:43:29 (permalink)
    Hermke

Ik kijk er in elk geval naar uit om er weer een leuke avond van te maken en ook vooral om weer eens wat met jou en Chris te doen.

Wij ook....ha, ha we kunnen echt uren over bb praten en dan blijft het nog steeds leuksuper blij.
    We hebben al veel leuke reacties uit de sport gekregen, het is toch iets aparts en ook top dat iedereen er ook aan mee wil werken.
    sis
    NO Sissy !!
    Re:Harold Lam 2010/10/20 18:02:32 (permalink)
    Je vergeet nog dat Hermke foto's durft te posten van zijn sterke kanten super blij maar ik zal toch braaf plaatsen van Robbert Jan me heeft gemaild

Attached Image(s)

Dave Hawk
    Re:Harold Lam 2010/10/20 19:42:58 (permalink)
    Ha, ha, ha, ha mischien dat Harold er zelf een paar post Sis, ha, ha..
    Helen
    Lekker Lang en Lang Lekker
    Re:Harold Lam 2010/10/21 22:09:36 (permalink)
    Dave Hawk

Ha, ha, ha, ha mischien dat Harold er zelf een paar post Sis, ha, ha..

Moet ie ze wel posten bij de mannenbillen! maf!super blijsuper blij
    Gert
    The Sniper
    Re:Harold Lam 2010/10/21 22:27:09 (permalink)
    ...da's de trainingsruimte van Hermke of niet?.........met z'n lachspiegels....super blij
    Harold
    Amor omnia vincit BFF USER MANAGER
    Re:Harold Lam 2010/10/21 22:34:51 (permalink)
    Yep, oudere foto's zijn nog voor de challenge gemaakt.
    Dave Hawk
    Re:Harold Lam 2010/10/25 12:33:54 (permalink)
    Vierde gast die ik ga voorstellen is Paul Lans, een van Nederlands best bodybuilders ooit. Paul Won o.a. meerdere malen Nederlandse Kampioenschappen van de NBBF, de Grand Prix, Mr.Holland van de NABBA, The Night Of The Dutch Champions en was meerdere malen deelnemer aan de Mr.Universe. Paul reist bijna wekelijks door Nederland om gastoptredens te verzorgen en is op dit moment in voorbereiding op de WK in India, waar de verwachting is dat hij daar een finale plaats zal bemachtigen in een enorm sterk deelnemersveld. Paul zal tijdens de 'Night Seminar' o.a. te horen zijn tijdens een tafelseminair en natuurlijk een speciaal interview, waar aan leden van B&F-Forum deelgenomen kan worden. Geweldig dat Paul straks richting Lochem komt en wensen hem voor nu al heel veel succes in India !.
    teddybeerke
    hug on own risc
    Re:Harold Lam 2010/10/25 12:55:03 (permalink)
    een van de grootste atleten uit nederland cool

Dave Hawk
    Re:Harold Lam 2010/10/25 13:00:57 (permalink)
    teddybeerke

een van de grootste atleten uit nederland cool

Yep..zijn we blij mee Teddy, Chris en ik hebben vrij veel contact met Paul en het was voor ons ook een must dat hij er bij zou zijn.
    Paul heeft een hele goede kijk op training, voeding etc., begeleid ook al jaren atleten en straks zeker interessant om eens bepaalde
    vragen aan hem voor te leggen en samen met een aantal andere atleten/gasten te bespreken.
    sis
    NO Sissy !!
    Re:Harold Lam 2010/10/25 18:30:53 (permalink)
    En daar is Paul

Attached Image(s)

Dave Hawk
    Re:Harold Lam 2010/10/25 19:00:37 (permalink)
    Sis...eerst even voor Paul in India, hij zal vast met een mooi verhaal terugkomen en dat moet hij natuurlijk straks even vertellen !.
    Page: 12 > Showing page 1 of 2
    Jump to:
    © 2020 APG vNext Commercial Version 5.0