Veel gestelde vragen over creatine...

Page: < 123 Showing page 3 of 3
Author
BiG_G
Heavy Weight
RE: Veel gestelde vragen over creatine... 2005/03/22 13:06:16 (permalink)
0
Ok, duidelijk. Dat is niets voor mij.

Thx
KaLe
Heavy Weight
RE: Veel gestelde vragen over creatine... 2005/04/02 02:18:42 (permalink)
0
ORIGINAL: the strongest

creatine zorgt niet voor spiergroei,alleen maar door volume wat veroorzaakt wordt juist door het vocht ,wat de spier in zich op neemt.

dat neemt niet weg dat je dan niet sterker wordt ,integendeel juist door compactheid om de spier heen wordt je automatisch sterker,alleen is dit van korte duur ,dus wel geschikt om bv een powerlift wedstrijd mee te gaan tillen.

als bodybuilder heb je er niets aan,daarbij komt kijken dat als jij je spiermassa op puur natuur basis hebt getraint ,je hier langer van kunt genieten dan wanneer je kuurt.

pure spiermassa moet je natuurlijk ook onderhouden ,juist met gewoon door te blijven trainen.

wanneer je met kuren je spiemassa heb bereikt zul je ook moeten blijven kuren ,deze optimaal te behouden

wat een onzin dit. Doordat je zwaarder en intensiever kan trainen, zet je wel degelijk meer spiermassa aan. En die behoud je ook. Volume neemt idd af door het vocht wat weg trekt.
OlivierC
Feather Weight
RE: Veel gestelde vragen over creatine... 2005/04/15 02:04:15 (permalink)
0
Ik zit 7 op 7 in de fitness, ik neem enkel proteïnen nu mr zou graag met crea beginnen. Hoeveel gram per dag en wanneer? En als ik nu stop na 4 weken, is het dan echt waar dat je een buikje krijgt of gaat het vocht gewoon weg en slink je terug wat..
Gravy
Heavy Weight
RE: Veel gestelde vragen over creatine... 2005/04/15 16:03:06 (permalink)
0
@ Dennisimo

Neem crea binnen ongeveer 15 minuten na je training en je whey een half uur na je crea.
Zo is het mij verteld door de supplementen shop.
DeA
Middle Weight
RE: Veel gestelde vragen over creatine... 2005/04/22 09:16:37 (permalink)
0
sorry ik begrijp niet waarom je creatine zou gebruiken, aangezien als je ermee stopt alles verliest, dus eigenlijk als je creatine wilt gebruiken, zou je het altijd moeten innemen?
Johan K.
Split Personality
RE: Veel gestelde vragen over creatine... 2005/04/25 23:56:43 (permalink)
0
Bij creatinegebruik houden veel mensen een hoeveelheid vocht vast. Stel, die persoon komt 5 kg aan dmv creatine, stopt ermee en verliest 3.5 kg, dat is dan die overtollige hoeveelheid vocht... Heeft ie toch 1.5 kg spiermassa aangekweekt mbv diezelfde creatine. Als je het dus goed doet, hou je een aanzienlijk deel van de gewonnen massa vast dus...
Zoolander
Feather Weight
RE: Veel gestelde vragen over creatine... 2005/05/31 22:36:18 (permalink)
0
Als je stopt met creatine, raak je alles wat je hebt opgebouwd weer kwijt. Theoretisch is het mogelijk dat je een gedeelte kunt vasthouden. In de praktijk heb ik daar nooit iets van gemerkt.

hmm hier heb ik even een vraagje rond... als je stopt met creatine dan trekt de vocht weer uit je spier en heb je dus minder spiermassa dan voor de creatine kuur ? en verlies je dan ook je gewicht dat je tijdens deze creatine kuur hebt bekomen?

edit:

oeps blij ikke heb niet fatsoenlijk gelezen! blij vraag opgelost ^^
dus don't mind this reply

bodyguard
Middle Weight
RE: Veel gestelde vragen over creatine... 2006/01/03 15:33:12 (permalink)
0
Ik zie dat de meeste creatine neemt voor 8 weken en dan weer 4 weken niet. Of zijn er nog anderen die weer anders doseren?
Ik train zelf altijd 6 weken dan 1 week rust en begin dan weer met een volgende programma van 6 weken te trainen. Misschien zou ik dan 6 weken creatine moeten gebruiken en 6 weken weer niet?

Graag jullie advies
Wreckless
Super Heavy Weight
RE: Veel gestelde vragen over creatine... 2006/01/03 17:52:53 (permalink)
0
Creatine hoeft helemaal niet gecycled te worden. Maar ALS je het wil doen, moet je inderdaad ongeveer 6 weken op, 6 weken af.
Eddo
Heavy Weight
RE: Veel gestelde vragen over creatine... 2006/01/08 14:08:51 (permalink)
0
Dus als ik het goed begrijp,

kun je 2 maanden creatine gebruiken (las iets van 5 gram per dag eerder)

en dan stoppen en je winst is dus je spieropbouw in die tijd?
3XL
Senior Moderator
RE: Veel gestelde vragen over creatine... 2006/01/08 20:05:50 (permalink)
0

ORIGINAL: Wreckless

Maar ALS je het wil doen, moet je inderdaad ongeveer 6 weken op, 6 weken af.

Waarom 6 weken en niet 5 of 7 ?

De wash-out periode van creatine is 4 weken. Als je alle extra creatine uit je lichaam wilt hebben is 4 weken stoppen dus genoeg
Flippo
Light Weight
RE: Veel gestelde vragen over creatine... 2006/08/06 11:59:46 (permalink)
0
Het is toch goed dat de vocht,opgenomen door de (laten we zeggen) 6weken kuur creatine, er terug uitgaat?
Want de kilo('s) die blijven zouden dan (theoretisch) pure spiermassa moeten zijn.Of denk ik verkeerd?

Ik zou graag met creatine beginnen,maar ik wil zeker zijn dat ik na de kuur niet met een buikje zit of de 'scherpte' die ik ervoor had kwijt zal zijn (na het wegtrekken van het vocht welteverstaan)

En de wash-out periode van 4 weken na een periode van bvb 6weken gebruik,is dat voldoende tijd om het vocht te laten wegtrekken?
Page: < 123 Showing page 3 of 3
Jump to:
© 2020 APG vNext Commercial Version 5.0