Vind jij jezelf sterk?

Page: < 1234 > Showing page 3 of 4
Author
pippi langkous
Power to the Pippi
RE: Vind jij jezelf sterk? 2005/04/28 00:09:13 (permalink)
0
In het land der blinden is eenoog koning... op onze rustige familie-sportschool zeggen ze al "het beest komt binnen" en jawel, dan bedoelen ze mij.... maar ik weet donders goed dat er wel sterkeren zijn en een boel ook (alleen mn kleine sussie aka Sis is al sterker maar niet op alle punten hebben we ontdekt, hahaha). En pas moest ik mn fiets repareren voor mn huis op straat en ik tilde m hoog op  en ik zette m met een handige zwaai in 1 x op zn kop. Dat vond mn buurman wel cool, zeidie, maar het was niet zwaar ofzo. En of ik nog wel even mee wilde helpen later op de dag want hij had nog een paar honderd grinttegels die verplaatst moesten worden.... ja, daaaaaaaaahaaaaaaaaag  
Buffster
Super Heavy Weight
RE: Vind jij jezelf sterk? 2005/04/28 01:04:14 (permalink)
0
Ik ben in real life nog nooit iemand van mijn leeftijd tegen gekomen die sterker is dan ik ben, desondanks vind ik mezelf een pussy 1ste klas super blij
Fitmen
Super Heavy Weight
RE: Vind jij jezelf sterk? 2005/04/28 11:05:38 (permalink)
0
Weet niet of ik sterk ben. Iig net zo sterk als Pippi, want vorige week zette ik mijn fiets ook met 1 beweging op z'n kop!
Flyduck
Light Weight
RE: Vind jij jezelf sterk? 2005/04/28 12:45:38 (permalink)
0
tsja sterk idd in bepaalde bewegingen (bv bankdrukken), maar laatst moest ik voor me werk ff boven mijn hoofd werken (gat boren in dak), me spieren waren in no-time verzuurd en kon die boormachine niet eens meer in de lucht houden. Weet niet in hoeverre dat met sterk zijn te maken heeft maar ik baalde er wel van blij
gerriesmit
Prioriteit nr.1:
Groot worden
RE: Vind jij jezelf sterk? 2005/04/28 13:18:55 (permalink)
0
Ja dat heb ik ook vaak.. Heeft toch met duurvermogen te maken denk.. Gedurende een seconde of 10 a 20 kan ik een explosie aan kracht geven en dan vloeid het in ene weg...
DeA
Middle Weight
RE: Vind jij jezelf sterk? 2005/04/28 13:21:09 (permalink)
0
dat heeft zeker wel met sterk zijn te maken!
Espi
meten = weten!
RE: Vind jij jezelf sterk? 2005/04/28 14:05:07 (permalink)
0
Heb zelf heel erg het idee dat nu ik sterker in absolute zin ben geworden mijn uithoudingsvermogen enorm achteruit is gegaan.. ervaar nu best vaak een 'pomp' tijdens het trainen en dat staat het presteren mbt uithoudigsvermogen gigantisch in de weg. Dat zie'k wel aan Siegler als we bijv voor langere tijd eens gaan fietsen, zwemmen of wandelen. In no time verzuurd!
Brear
IJzervreter
RE: Vind jij jezelf sterk? 2005/04/28 18:01:38 (permalink)
0
Ik vindt mijzelf sterk genoeg, als je over echt sterke mensen praat kom je toch al gauw bij de powerlifters en gewichtheffers terecht vindt ik.
Als je op Eurosport de E.K. gewichtheffen zag vorige week dan zie je pas hoe sterk een mens kan,zowel mannen als vrouwen.
In de zwaargewichtklasse stootte de kampioen 250 kg boven zijn hoofd.
Dat is pas sterk in mijn ogen.
Als je tevreden bent met jezelf ben je volgens mij goed bezig.
Groet.
Brear
gerriesmit
Prioriteit nr.1:
Groot worden
RE: Vind jij jezelf sterk? 2005/04/28 18:36:52 (permalink)
0
Tsja.. Je bent het sterkst waar je het hardst mee traind.. Jay Cutler zal swerelds beste powerlifter gek maken in de sportschool... En de powerlifter maakt Jay gek met powerliften enzo..
smokey juul
smoke? no thnx!
RE: Vind jij jezelf sterk? 2005/04/28 19:40:34 (permalink)
0
Wat ik me altijd afvraag, als je sterker word, ga je dan ook harder slaan?
falcon
Vreemde Vogel, MSc.
RE: Vind jij jezelf sterk? 2005/04/28 19:43:30 (permalink)
0
Volgens mij heeft Jay trouwens ook een aantal (3?) keer de arnold classic gewonnen! (is een sterkste man wedstrijd) Ik zal het voor de zekerheid ff opzoeken...
wateengedoe2
Super Heavy Weight
RE: Vind jij jezelf sterk? 2005/04/28 20:02:23 (permalink)
0
ORIGINAL: pippi langkous
En pas moest ik mn fiets repareren voor mn huis op straat en ik tilde m hoog op  en ik zette m met een handige zwaai in 1 x op zn kop. Dat vond mn buurman wel cool, zeidie, maar het was niet zwaar ofzo.

LOL, da's ook nog een mooie ja, kon ik vroeger ook nooit! Nu kan ik hem van me afhouden bij het omdraaien, zodat mijn kleding niet vies word blij

En of ik nog wel even mee wilde helpen later op de dag want hij had nog een paar honderd grinttegels die verplaatst moesten worden.... ja, daaaaaaaaahaaaaaaaaag

Gelijk misbruik van maken ... eerst slijmen, maar dan! super blij Ik trap er op mijn werk nog wel eens in als mijn collega dozen naar de drukker moet brengen .. mja da's niet erg, want ze kan het zelf echt niet en het is altijd erg gezellig om er ff 'uit' te zijn en met haar in de auto te ouwehoeren. En ik heb me ook laten 'strikken' voor het aanleggen van een tuinpad bij onze kerk (met van die overmaatse stoeptegels). Ook daar een goeie reden: de helft is te oud en de andere helft is zwak-ziek-en-misselijk (hartkwaal, zwakke rug enz.).
wateengedoe2
Super Heavy Weight
RE: Vind jij jezelf sterk? 2005/04/28 20:03:43 (permalink)
0
ORIGINAL: cybermouse
Wanneer ik mij met hun vergelijk met zaken als opdrekken...

Hè bah, dat klinkt vies! Ik dacht dat Theo, Glenn enz. beter waren in dat soort zaken dan jij super blij
wateengedoe2
Super Heavy Weight
RE: Vind jij jezelf sterk? 2005/04/28 20:05:45 (permalink)
0
ORIGINAL: smokey juul

Als je techniek ook in orde is, wel, lijkt me. Ik heb zowel voor als na het beginnen met krachttraining nog nooit iemand 'voor echt' een klap verkocht, dus ik zou 't niet weten knipoog
Stan
judon t beat me. Ever.
RE: Vind jij jezelf sterk? 2005/04/28 21:09:46 (permalink)
0
vind mezelf wel redelijk sterk, altijd sterkste geweest van de klas, maar is toch maar relatief er zijn er genoeg sterkere op de gym, buiten benen dan. en zoals duke zegt je moet goed oppassen met je kracht, soms besef je het niet en geef je iemand een duw om hem te plagen en krijg je een hele miserie omdat je te hard duwde zonder dat je dat wou...maar over het algemeen vind ik het wel leuk, altijd handig als de mayonaise pot open moet[super blij](dat eet ik natuurlijk nooit [8D])
wazzup
Super Heavy Weight
RE: Vind jij jezelf sterk? 2005/04/28 21:12:50 (permalink)
0
Ik ruik vrij sterk, telt dat ook ?

Ik ben wel sterker dan toen ik begon. Ik ben sterker dan de meesten die op mijn uurtje trainen (maar ligt hem ook aan de uurtjes die ik uit kies om te trainen) en ik ben zeker sterker dan veel mensen die niet trainen, maar verder valt het wel mee vind ik.
Johan K.
Split Personality
RE: Vind jij jezelf sterk? 2005/04/28 21:28:43 (permalink)
0
ORIGINEEL: smokey juul

Trust me, JA!!! 

Ben ik achter gekomen... Sloeg ietsie harder dan de bedoeling was, zie: http://forum.body-fitness.nl//m_268394/mpage_1/key_/tm.htm#268439

Gaat zo geleidelijk dat je eigen kracht voor jezelf iets vanzelfsprekends wordt... Ben mezelf nu gelukkig wel bewuster hiervan...

Joe
Martial Addict
RE: Vind jij jezelf sterk? 2005/04/28 22:08:09 (permalink)
0
De duw in de slag is meestal een groot deel van de slag. Als je slag echter niet rap genoeg is, kan een getrainde vechter (een slag in mijn maag doet mij meestal gewoon niks meer...) wel veel pijnlijker counteren. Maar voor eens te pushen, zeker wel!!

Ik had het eens, vriend had een goeie mop verteld, allemaal plat vant lachen, ik naast hem, sla al lachend op zijn rug (je kent dat...), dat gaf zo een krakje.. Iets te hard...
Hunterr
Heavy Weight
RE: Vind jij jezelf sterk? 2005/04/28 22:39:29 (permalink)
0
Ik vind mezelf niet echt sterk, behalve m'n benen. Ik ben 2 meter en die lange stelten van mij beschikken over aardig wat kracht blij Ik train nu nog op een sportschool die meer op cardio gericht is en waar de gewichten niet te zwaar gaan. Ik ga na de zomer naar een hardcore gym. Ik ben gewoon de enige die Leg curls en Leg extensions en d8 ook leg presses op max kan. Als ik dat aan het doen bent zit iedereen me raar aan te gapen
sis
NO Sissy !!
RE: Vind jij jezelf sterk? 2005/04/29 00:00:20 (permalink)
0
ORIGINAL: pippi langkous

.... maar ik weet donders goed dat er wel sterkeren zijn (alleen Sis is al sterker maar niet op alle punten hebben we ontdekt, hahaha).

:banana:

Hmm.. als "hoger gewicht gebruiken" de definitie is van "sterker".. ja, dan klopt het wat je zegt.

Op welk punt was ik niet sterker dan?  
Page: < 1234 > Showing page 3 of 4
Jump to:
© 2019 APG vNext Commercial Version 5.0