Vind jij jezelf sterk?

Page: < 1234 Showing page 4 of 4
Author
Oom Oli
Gare Haan
RE: Vind jij jezelf sterk? 2005/04/29 01:02:16 (permalink)
0
ORIGINAL: soulreaver
 een vriend van mij te sarren bij zo'n boksbal sla ding omdat ik zei dat dat nooit moeilijk kon zijn. dus ik ga ook een keer een hengst tussendoor en sloeg harder dan alle kampers die er omheen stonden. dat verbaasde mezelf echt enorm en ik had ook meteen "repsect" op de kermis hahaha..

komt bekend voor, vroeger stonden er eens soldaten ons uit te lachen op de kermis omdat wij niet zo hard konden slaan op een boksbal! Enkele minuten lager lagen er wel een paar knock-out op de grond te bloeden, toen was er wel weer terug respect hoor!
Eend
Super Heavy Weight
RE: Vind jij jezelf sterk? 2005/04/29 09:38:27 (permalink)
0
en dat moet dan ons land verdedigen?!

jammer hoor verdrietig

@hunter - idd leuk om beenoefeningen zo rauw te doen dat de grootste in de sportzaal je staan aan te gapen
dan bench je wel 200 zonder al te veel moeite maar mijn squatts win je niet van [blij][blij][blij][blij][blij][blij][blij][blij][blij][blij][blij][blij][blij][blij][blij], leg extensions ook niet met die bomen onder je vliegtuigromp [blij][blij][blij][blij][blij]

PS: laat me dit nou even hebben buiten benen ist nie veel~
gerriesmit
Prioriteit nr.1:
Groot worden
RE: Vind jij jezelf sterk? 2005/04/29 09:47:58 (permalink)
0
Om nog maar even terug te komen op die boksbal die altijd op de kermis enzo staat.. Ik vind het veel geweldiger om naar mensen te kijken die er een sport van maken om iets boven die bal te slaan.. Dat stalen gedeelte... Elk jaar zijn het weer dezelfde eikels.. haha blijft leuk
Oom Oli
Gare Haan
RE: Vind jij jezelf sterk? 2005/04/29 15:44:38 (permalink)
0
ORIGINAL: gerriesmit

Ik vind het veel geweldiger om naar mensen te kijken die er een sport van maken om iets boven die bal te slaan.. Dat stalen gedeelte...

Wat een watjes zeg!! Als tiener gaf ik daar kopstoten tegen om indruk te maken!
gerriesmit
Prioriteit nr.1:
Groot worden
RE: Vind jij jezelf sterk? 2005/04/29 15:51:57 (permalink)
0
Oh.. dus daarom zie je er zo uit...knipoog
misterfit
Feather Weight
RE: Vind jij jezelf sterk? 2005/05/04 15:10:08 (permalink)
0
Ik vind mezelf niet sterk, ik ben wel sterker geworden dan ik was! Ik was flink ondergewicht en ben nu miss net iets meer dan gemiddeld waar ik wel blij mee ben! Ik hoop nog wel sterker te worden!
Maar toen ik dun was kon ik wel evenveel doen met mijn spieren dan iemand met meer spiermassa, weet iemand of de kwaliteit van je spieren dan beinvloedbaar is ofzo?? Greetz
gerriesmit
Prioriteit nr.1:
Groot worden
RE: Vind jij jezelf sterk? 2005/05/04 16:02:08 (permalink)
0
over wat voor dingen praat je dan?
pippi langkous
Power to the Pippi
RE: Vind jij jezelf sterk? 2005/05/07 00:24:12 (permalink)
0
@ sis... aha.... nu gaan we sterker definiëren: wie het langste kan.... wie het hardste kan... wie met het meeste gewicht kan.... wie dr altijd WINT ???

maf! ........ wie de hardste kop heeft ......... maf! hahaha!

Tja. Om met Lena Lovich te spreken: my lucky number 's 1
Feel
live life to the max
RE: Vind jij jezelf sterk? 2005/05/07 03:46:01 (permalink)
0
ORIGINAL: Oom Oli

ORIGINAL: gerriesmit

Ik vind het veel geweldiger om naar mensen te kijken die er een sport van maken om iets boven die bal te slaan.. Dat stalen gedeelte...

Wat een watjes zeg!! Als tiener gaf ik daar kopstoten tegen om indruk te maken!

Hahaha.super blij
sis
NO Sissy !!
RE: Vind jij jezelf sterk? 2005/05/07 14:41:02 (permalink)
0
@ pippi: inderdaad, zo lang er geen definitie is van sterk, weten we nog niet wie de sterkste is. Het zal binnen dit topic wel over spierkracht gaan, maar the mind is minstens zo belangrijk IMO.

Hardste kop nee, dat wil ik niet weten geloof ik, daar zit vast ergens een pijnlijk moment in super blij
wateengedoe2
Super Heavy Weight
RE: Vind jij jezelf sterk? 2005/05/07 21:01:12 (permalink)
0
Ik ging vandaag eens op een ander tijdstip dan normaal trainen en ja hoor .. Zegt iemand toen ik met 55 kg aan het squatten was: 'Zoooo, nétjes hoor! Maar je doet het wel erg snel ' .. Euh, ja, dat klopt, ik was nog aan het opwarmen super blij
Page: < 1234 Showing page 4 of 4
Jump to:
© 2019 APG vNext Commercial Version 5.0