Voedingsschema, blokjesbuik

Author
Cameza
Feather Weight
2010/01/05 15:50:16 (permalink)
0

Voedingsschema, blokjesbuik

Hallo, ik wil graag een blokjesbuik, ik train zo nu en dan zelf ook al met sit-ups etc,

Maar ik wil eigenlijk wel graag een goed voedingsschema, om zo m'n vetpercentage nog lager te brengen,

Ik ben 16 jaar, bijna 1.85 en weeg 58/59 kilo,

Weet iemand een goed schema hiervoor?

Groetjes

6 Replies Related Threads

M0|p
    The Big Chief
    RE: Voedingsschema, blokjesbuik 2010/01/05 16:21:37 (permalink)
    0
    Bij een meter 85 en minder dan 60 kg zit je er denk ik niet ver vanaf. Maar waarschijnlijk ben je verre van gespierd? Misschien kun je beter eerst wat spiermassa bouwen en zien dat je dat zuiver doet met een goed schema? 
    Cameza
    Feather Weight
    RE: Voedingsschema, blokjesbuik 2010/01/05 20:41:16 (permalink)
    0
    Nee klopt, ben niet heel gespierd, doe sinds kort wel sit-ups / push-ups etc. dus niet dat ik een scharminkel ben, maar ook nog niet echt mooi gespierd.

Ik zit niet bij een sportschool, dus moet alles zelf thuis doen met matje etc.

Dus ik denk niet dat daar ook schema's voor zijn?

twirre
    E621
    RE: Voedingsschema, blokjesbuik 2010/01/05 20:55:35 (permalink)
    0
    Je zou kunnen opdrukken, lungen en squaten enz.
    Eventueel gewichten aanschaffen of kettlebells.

Kun je niet naar een sportschool? Mijn zoon krijgt met zn studenten pas korting op een abbo, mss eens informeren of dat daar in de buurt ook mogelijk is.

Of wil je alleen maar buikspieroefeningen doen?
    Cameza
    Feather Weight
    RE: Voedingsschema, blokjesbuik 2010/01/06 23:10:33 (permalink)
    0
    Ik wil eigenlijk wel het liefst alles trainen, dus ook de armen etc.

Ja, ik wil best graag naar een sportschool, zit er zelfs eentje in de straat waar ik woon, maar ik zit nog op een andere sport en dat lidmaatschap loopt nog door tot mei ( ik ga niet meer naar die sport, maar moet dus nog wel door betaalt worden ) dus lijkt me niet dat me ouders dan ook nog de sportschool erbij gaan betalen, helaas.
    kalajengkin
    voorheen lightweight :P
    RE: Voedingsschema, blokjesbuik 2010/01/06 23:23:34 (permalink)
    0
    Waarschijnlijk gaan ze dat na mei ook niet doen, want dan zeggen ze : nee, dat betalen we niet, want jij gaat er toch niet naar toe.
    Denk ik.
    Dus misschien dat je beter toch tot mei naar die andere sport kan gaan om jezelf te verzekeren van een abonnement op de sportschool na mei?
    Cameza
    Feather Weight
    RE: Voedingsschema, blokjesbuik 2010/01/07 14:50:49 (permalink)
    0
    Nee, ik ben wel iemand die zoiets lang volhoudt, het kwam een beetje omdat ik nu al 6/7 jaar op deze sport zit en dat ik het helemaal gehad heb,

Dus na Mei zullen ze dat wel gaan betalen.
    Jump to:
    © 2021 APG vNext Commercial Version 5.0