Voedingsschema hulp

Author
Rovah
Feather Weight
2014/06/19 09:25:58 (permalink)
0

Voedingsschema hulp

Hallo,
Ik ben Robin, 20jr.
Ik ben bezig met het maken van een voedinsschema en zou graag jullie mening erover krijgen.
Ik train gemiddeld 3-4x per week.
Ik ben 182cm lang en weeg momenteel 65kg.
Het is mijn bedoeling om minimaal 75kg te worden dus ik wil bulken.

Eetschema:
7:00 = Havermout pap + 2 gekookte eieren + weight gainer + visolie capsule + bcaa
10:00 = 4 bruine boterhammen met kipfilet + appel en kiwi
12:30 = rijst met tonijn + ketchup
15:00 = rijst met kipfilet + ketchup
Voor het trainen = 4 rijstewafels + banaan
Tijdens trainen = water + dextrose
Na het trainen = weight gainer + bcaa + glas chocomel (extra kcal)
18:30 = wat de pot schaft + visoliecapsule + sportvitamine
19:00 = gelijk na het eten een bak vla (extra kcal)
22:00 = magere kwark
Voor het slapen gaan = 2 plakjes kaas

Drinken is 's morgens melk en de rest van de dag water.


Ik hoor graag jullie mening. Tips en kritiek zijn welkom.

✌️
#1

4 Replies Related Threads

    sis
    NO Sissy !!
    Re: Voedingsschema hulp 2014/06/19 20:31:19 (permalink)
    0
    Voor een BB bulk schema ziet het er goed uit. Misschien wat meer groente en fruit. Persoonlijk zou ik minder eetmomenten doen maar da's waarschijnlijk gedaan omdat je het in minder maaltijden helemaal niet meer weg zou krijgen. 
    #2
    Rovah
    Feather Weight
    Re: Voedingsschema hulp 2014/06/25 12:20:15 (permalink)
    0
    Dat is fijn om te horen! Groente eet ik elke avond tijdens het avondeten wel. Ook had ik gelezen dat minimaal 2 stukken fruit per dag ruim voldoende was, vandaar dat ik het heb zoals het er nu staat. Ik ga over 2 maanden ongeveer beginnen met het schema en ben erg benieuwd naar het resultaat. Thanks voor de reply!
    #3
    sis
    NO Sissy !!
    Re: Voedingsschema hulp 2014/06/25 21:42:21 (permalink)
    0
    Die twee stuks fruit zijn het absolute minimum om op termijn geen zware tekorten en ziektes te krijgen. Maar optimaal is het zeker niet. Groente is bij een kilo pas optimaal. De meeste mensen komen daar niet aan hoor, maar voor je mineralenhuishouding zou het wel beter zijn. Mineralen heb je nodig om de verzuring van training en het eten van eiwitten wat te neutraliseren. Succes alvast, laat je nog weten hoe het gaat? 
    #4
    Rovah
    Feather Weight
    Re: Voedingsschema hulp 2014/06/27 05:40:19 (permalink)
    +1 (1)
    Thanks voor de informatie! Zal even kijken of ik er nog wat groenten en fruit in kan verwerken. Ik begin er pas mee over 2 maanden aangezien ik momenteel door Australië aan het reizen ben. Ik zal proberen m'n progressie te posten zodra ik ermee begin!
    #5
    Jump to:
    © 2020 APG vNext Commercial Version 5.0